Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko päivystykseen mennä nilkan nyrjähdyksen aiheuttaman kivun vuoksi?

Vierailija
27.12.2024 |

Nilkka vääntyi yli viikko sitten ja on vieläkin niin kipeä että en pysty kävelemään ilman hirveää kipua enkä saa kenkää jalkaan kun on niin turvoksissa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivelsiteet vähän venähtäneet, ei sairaalaan.

Olet tehnyt sen virheen, että ei ole käyttänyt jalkaa mahdollisimman normaalisti.

Alussa on kipua kun jalalle laitetaan painoa, mutta siihen tottuu ja paraneminen edistyy.

Vierailija
22/24 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos murtuneella nilkalla kävellään, murtumarako laajenee, eikä sitä voi kohta kipsata. Tein itse tuon virheen ja oli pakko sen takia leikata. Mutta, omapahan on koipenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä voiko päivystykseen mennä kipeiden peräpukamien takia? Terveyskeskukseen ei ole saanut aikaa kolmisen kuukautta oon yrittänyt!

Vierailija
24/24 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit menny heti, niin olisit ollu päivystys potilas. Toki voit nyt mennä,mutta olet jonon häntäpäässä. Kerta olet kuiten jalalla viikon jolkottanut menemään. Ota evästä mukaan, ellet sitten jaksa odotella maanantaihin omaan terkkaan, että menisit sinne. Jos siis yli viikko sitten,nii kyllä se nyt maanantaihin jaksaa jos et juoksemaan lähde.

Olen nyt 8 päivää ollut vain kotona enkä kävellyt oikeastaan kun tekee niin kipeää

Ap

8 päivää, pari jaksaa vielä niin pääset terkalla sentään nopeammin avovastaanottoon. Päivystyksessä voi joutua jonottamaan ja kauan. Meilläkin oli yks päivä ruuhkaa,että pelkkään rtg kuvaan sai jonottaa tunteja. Mut ihan miten vaan nyt 8 päivän jälkeen. Odotat vielä tai meet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä