Poikaystävä on alkanut olemaan myöhässä..
En tiedä mitä ajatella, meillä on tulevaisuudensuunnitelmia, jotka tulivat hänen aloitteesta. Mutta hän on alkanut olemaan myöhässä tapaamisista ja minusta tuntuu että välittääkö hän todella.
Olemme puhuneet asiasta ja hän vakuuttelee kaiken olevan ok. Mutta samalla käytös jatkuu.
Mitään tarkkaa ei toki ole sovittu, mutta ennen hän tuli paikalle heti kun minulle sopi. Nyt 1-2h myöhemmin. Jos kyseessä olisi elokuva tai muu sovittu asia, hän on ajoissa. Mutta minun luokse tullessa hän ei pidä mitään kiirettä. Onkohan tämä normaalia?
Itse olen tapaamisista yhtä innoissani kuin suhteen alussa.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
1-2h vähemmän nalkutusta ja pihtaamisesta kärsimistä, siksi myöhässä.
Päinvastoin, olen oikea nymphomaani XD
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No, ehkä määrä on sitten ok, mutta laatu huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Aww sinä et vaan saa ollenkaan.
Oma on typeryytesi ap, jos siedät myöhästelyä. Varmaa on ,että pajon pahempaa on tulossa ,kun erehdyt menemään se kanssa liittoo, puhumattakaan lapsista. Sinusta tulee yksinhuoltaja, sano mun sanoneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No sitten en tule edes myöhässä.
T. Ex poikaystävä
Nykyajan miehet ovat prinsessoja, joilla pukeutuminenkin kestää tunnin. Varsinakaan jos eivät ole edes armeijakelpoisia.
Eihän se mitään myöhästelyä ole jos tarkkaa aikaa ei ole sovittu. Sopikaa tarkka aika.
Tulee myöhässä koska tietää että odotat. Sillä joka välittää enemmän on vaikeampaa. Tee itse oharit, mene vaikka kirjastoon tai salille jos et muuta keksi kun hän tulossa ja kun soittelee niin kerro että menee 1-2 tuntia. Ihan neutraalisti, ei ärsyyntyneesti. Usko pois, teet itsellesi loppuelämän palveluksen jos poikaystävällä menee tuosta herne nenään.
Vierailija kirjoitti:
Oma on typeryytesi ap, jos siedät myöhästelyä. Varmaa on ,että pajon pahempaa on tulossa ,kun erehdyt menemään se kanssa liittoo, puhumattakaan lapsista. Sinusta tulee yksinhuoltaja, sano mun sanoneen.
Mitä myöhästelyä? Lue uudestaan.
Jos se on alkanut olemaan, se ei ole paha. Jos olisi alkanut olla, olisin jo huolissani.
No sitten en tule edes myöhässä.
T. Ex poikaystävä
Etkös sinä olekin se tosi nopeesti tulija.
Minun exäni oli kaksonen horoskoopiltaan. Tunti- pari myöhässä jatkuvasti. Välillä jopa viikon. Juu, erosin hänestä.