Monta läppäriä olet omistanut elämäsi aikana?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan 15, jos lasketaan sekä koti- että työläppärit.
Omistatko työläppärisi?
Kaksi Applen MacBookia vuodesta 2010 lähtien omina läppäreinä, töissä muutama HP-rakkine. Ensimmäinen MacBook toimii vieläkin, akku ja kiintolevy vaihdettu muutama vuosi sitten, on nyt puolison käytössä :)
Kumpa muistas mutta joku 30-40 ainakin Tällä hetkellä 3 toimivaa ja yksi varaosina
Kymmeniä. Vuodesta -98 lähtien ICT-alalla.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan 15, jos lasketaan sekä koti- että työläppärit.
Omistatko työläppärisi?
Vierailija kirjoitti:
nolla
samat sanat!
Nykyinen läppäri on mun toka läppäri ja sekin useamman vuoden vanha. Ensimmäisen läppärin ostin vuonna 2013. Sekin löytyy vielä, mutta tuskin lähtisi enää käyntiin.
5 työläppäriä, jotka olen lunastanut itselleni. 2 peliläppäriä ostettu, 10-20kpl pöytäkoneita (riippuu miten laskee koska sisukset vaihtuvat pöytäkoneissa pikkuhiljaa emolevyjä 20 koteloita 10).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bill Gates sanoi ettei käytä enää juuri mitään muuta kuin Samsungin taitettavaaa Android-puhelinta ja tyyppi on sentään perustanut Microsoftin.
Itse käytän pelkästään läppäriä, koska en omista älypuhelinta. Läppärit on myös mielestäni paljon kätevämpiä käyttää, vaikka älypulimestakin on neljän vuoden kokemus vuosilta 2016-2020. Vihaan kosketusnäyttöjä yli kaiken.
Sama. Käytän läppäriä ja Nokian peruspuhelinta, koska en jaksa säätää kosketusnäyttöjen kanssa.
Jos työpaikan välineitä ei lasketa mukaan, niin nyt menossa elämäni kolmas läppäri ja kolmas peruspuhelin. Ja olen 40+.
Vuonna 2004 oli vähän aikaa iBook, ainoaksi läppäriksi jäi.
Tällä hetkellä on 6 läppäriä ja läjä viety vuosien varrella SERriin
Vierailija kirjoitti:
Kuka helvetti tollasia muistaa?
Normaalilla älyllä varustettu.
MacBook - kesti 8 v
ASUS - hajosi vuodessa
MacBook - neljättä vuotta mennään tällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka helvetti tollasia muistaa?
Normaalilla älyllä varustettu.
Normaali älyllä varustetut ei kyllä laske tuollaisia. Ymmärrän jos joku köyhä on vuosia säästänyt jokaiseen (niihin kahteen) suurella työllä ja vaivalla niin jää mieleen, mut tavallisille ihmisille noi on ihan pelkkiä kulutustavaroita joita kukaan henkisesti terve ei laske. Lasketko sä kaiken muunkin? Merkkaatko ne tavarasi johonkin vihkoo vai miten toi systeemi toimii? 😂 "Kahvikuppi numero 31, Syvä lautanen numero 19, kissanhiekkalaatikko numero 4, sohva numero 3, nojatuoli numero 3, Televisio numero 8, Auto numero 9." Joku OCD vai mikä mielenterveys ongelma tollain oireilee et laskee romujaan?
Nolla. Kaikki työpaikan laitteita. Sen sijaan olen omistanut 3 pöytäkonetta, mutta niiden sisuskalut on kyllä muuttuneet ajassa.