Ilmainen FIFA-kanava telkussa.
Hitto miten jännä peli tuli juuri äsken. Naisten 2010 MM-finaali. Oli kyllä finaali kaikilla herkuilla!
USA-JPN. Viime hetken maaleja ja rankkarit kaupan päälle.
JAPANIN MAALIVAHTI OLI AIVAN USKOMATTOMAN KOVA.
Olisinpa törmännyt tähän lajiin jo tuolloin.
Olen katsonut paljon muitakin otteluita täältä. Kiva kanava. Ilmainen vielä.
Kommentit (14)
Brazilian Ronaldo muistelemassa MM-kisoja.
Pahoja loukkaantumisia hänelläkin takana.
Paha polvivamma. Mutta niin vain kuntoutui.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kanavapaikka?
Ilmeisesti 4002. Ainakin minun Samsungissa
Näkyy myös lg-tvssä. Kanavapaikkaa en muista.
Dazn kanava oli ilmestynyt myös ja sieltä näkee naisten mestareiden liigan ottelut.
Nyt on pelattu pelit siihen vaiheeseen, että jäljellä on vain parhaimmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kanavapaikka?
Nuo ovat ns Samsun PlusTV-tarjontaa netin kautta, uusimmissa malleissa ei edes välttämättä huomaa katsovansa perinteistä töllöä tai nettitöllöä. Mukava lisä kieltämättä, hyviä aadolfmarsseja, sporttia, luontodokkaria...
Kyseessä ei ole live tv vaan internet tv.
Eli palvelu käyttää netitse näkyviä kanavia.
Palvelu on laajin Samsungin uusimmilla telkkareita ja se löytyy myös mm. LG, Plex sovelluksesta jne.
Vierailija kirjoitti:
Näkyy myös lg-tvssä. Kanavapaikkaa en muista.
Näkyy tosiaan myös LG:a. Meillä toisena telkkuna
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä ei ole live tv vaan internet tv.
Eli palvelu käyttää netitse näkyviä kanavia.
Palvelu on laajin Samsungin uusimmilla telkkareita ja se löytyy myös mm. LG, Plex sovelluksesta jne.
Joo, tuolla Plex appillä kuka vaan voin katsoa noita.
Korjataan sit. Ilmainen internet-kanava.
Nyt katson FIFAn arkistoista vanhoja MM-kisoja. Nyt on menossa GER-ARG 2014 finaali.
Kyllä tuo Saksa on vahvempi ollut tähän mennessä. Noin 20 minuutin kohdalla peli nyt. Muller on kyllä vahva, hyvä pelaaja.
Toisessa päässä tässä ajassa Messi on kuitenkin järjestänyt kolme namupaikkaa, jotka kyllä menivät haaskuuseen. Joten enpä tiedä miten käy
Vielä on tilanne 0-0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kanavapaikka?
Nuo ovat ns Samsun PlusTV-tarjontaa netin kautta, uusimmissa malleissa ei edes välttämättä huomaa katsovansa perinteistä töllöä tai nettitöllöä. Mukava lisä kieltämättä, hyviä aadolfmarsseja, sporttia, luontodokkaria...
Baywatch-kanava, kanava josta tulee takkatuli 24h/vrk...
Vierailija kirjoitti:
Nyt katson FIFAn arkistoista vanhoja MM-kisoja. Nyt on menossa GER-ARG 2014 finaali.
Kyllä tuo Saksa on vahvempi ollut tähän mennessä. Noin 20 minuutin kohdalla peli nyt. Muller on kyllä vahva, hyvä pelaaja.
Toisessa päässä tässä ajassa Messi on kuitenkin järjestänyt kolme namupaikkaa, jotka kyllä menivät haaskuuseen. Joten enpä tiedä miten käy
Vielä on tilanne 0-0
Saksa on ollut koko ajan parempi. Nyt jatko-ottelussa Götze pisti niin hienon maalin sisään, että oksat pois!
Yllättävän hyvä rentoutumiskeino on penkkiurheilu. Toki isoina annoksina lihottava! Jalkapallon EM-kisat ja Olympialaiset samana kesänä olivat vähän liikaa.