Monta läppäriä olet omistanut elämäsi aikana?
Kommentit (22)
Yhden oman, sitten lukematon määrä työpaikan läppäreitä ollut käytössä.
Tää on toinen, mutta välissä käytin hetken, ehkä puoli vuotta, äidin vanhaa läppäriä. Eli sanoisin 2 ja puoli.
Mies kirjoitti läpällä läpän läppärillä ja laittoi läppärin läpän kiinni?
Mulla ei ole ollut yhtään omaa tietokonetta. Ikää 50 vuotta. Kotona käytettävissä on ollut 11 tietokonetta, joista 4 viimeisintä on läppäreitä.
Itse ostamia joku 10 kpl..
Tällä hetkellä itse ostettuja 3 käytössä.
Mutta pakko myöntää että enemmän ja enemmän käytän vain puhelinta..
Bill Gates sanoi ettei käytä enää juuri mitään muuta kuin Samsungin taitettavaaa Android-puhelinta ja tyyppi on sentään perustanut Microsoftin.
6 kpl vuodesta 2009 alkaen. Kaksi näistä oli käytettynä ostettuja ja seuraavankin aion ostaa taas käytetyn yritysläppärin, kunhan tämä nykyinen vanhenee ensi syksynä, kun Windows 10 tuki loppuu, eikä tähän pysty Win11 asentamaan.
Ensimmäinen oma läppäri on vielä käytössä, tainnut jo olla yli 10 vuotta. Vähän toki päivitetty, muistia lisätty ja levy vaihdettu SSD:ksi. Akku jo napsittu pois kun alkoi turpoamaan, mutta toimii ilmankin kun on jatkuvasti laturissa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Bill Gates sanoi ettei käytä enää juuri mitään muuta kuin Samsungin taitettavaaa Android-puhelinta ja tyyppi on sentään perustanut Microsoftin.
Itse käytän pelkästään läppäriä, koska en omista älypuhelinta. Läppärit on myös mielestäni paljon kätevämpiä käyttää, vaikka älypulimestakin on neljän vuoden kokemus vuosilta 2016-2020. Vihaan kosketusnäyttöjä yli kaiken.
Varmaan 15, jos lasketaan sekä koti- että työläppärit.