Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinini harrasti seksiä 35v kanssa...

Vierailija
27.12.2024 |

Teinini harrasti seksiä 35v kanssa...

Jep, näin sain kuulla. Tytöllä ikää 16v.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tyttö

Vierailija
2/28 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten?

Suojaikäraja on 16, mikä tarkoittaa myös sitä, että 16-vuotiaalla on täysi seksuaalinen itsemääräämisoikeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa päästä rakastelemaan 16v teinityttöä.

M59

Vierailija
4/28 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoiko teini itse vai mistä kuulit 

Vierailija
5/28 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on siis vanha aloitus joka oli poistunut. 

Ylläpidolla ikävä tapa poistaa koko ketju kun tulee tyhmä vastaus. 

Vierailija
6/28 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha tai uus, mutta mun tyttö täyttää ensi kesänä 16 ja voi olla varma että jos joku melkein mun ikäinen sitä panee niin mä kyllä käyn ravistelemassa sitä vähä kovemmalla kädellä. Ja jos joku raiskais sen kävisin hakkaa pesismailalla. Aivan sama minkä syytteen saan.

Vierailija
7/28 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoiko kakkoseenkin?

Vierailija
8/28 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttärelläni oli 17-vuotiaana suhde 30+ miehen kanssa. Oli menossa tälle yöksi ja, kun kysyin, kertoi iän. Meinasin lentää nurin kun kuulin. Siitä sitten keskusteltiin, ja hänellä tuntui olevan ihan realistinen käsitys suhteen laadusta. Sanoi että on selkeästi hienotunteisin ja asiallisin poikaystävä mitä hänellä oli ollut ja ensimmäinen jonka kanssa on oikeasti nauttinut. Ja kun mietin omaa nuoruutta, niin teinit eivät tosiaan vaan ole parhaita ottamaan toista huomioon. Lisäksi neiti oli jo 17 eikä minulla kauan olisi edes ollut valtaa hänen elämäänsä. Käytiin siis ihan asiallinen keskustelu, jossa koetin sanoa että suhde arveluttaa minua mutta en oikein keksinyt hyviä perusteluita. 

Heidän suhteensa kesti vajaa vuoden. Mitään traumaa ei tietääkseni syntynyt. Minullekin se poika esiteltiin. Lutuisen nuori oli minusta senkin ikäinen. 

Vierailija
9/28 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persettä vaan leveelle, kokemuksia on hyvä kerätä ennen oikeaa suhdetta.

Vierailija
10/28 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tyttärelläni oli 17-vuotiaana suhde 30+ miehen kanssa. Oli menossa tälle yöksi ja, kun kysyin, kertoi iän. Meinasin lentää nurin kun kuulin. Siitä sitten keskusteltiin, ja hänellä tuntui olevan ihan realistinen käsitys suhteen laadusta. Sanoi että on selkeästi hienotunteisin ja asiallisin poikaystävä mitä hänellä oli ollut ja ensimmäinen jonka kanssa on oikeasti nauttinut. Ja kun mietin omaa nuoruutta, niin teinit eivät tosiaan vaan ole parhaita ottamaan toista huomioon. Lisäksi neiti oli jo 17 eikä minulla kauan olisi edes ollut valtaa hänen elämäänsä. Käytiin siis ihan asiallinen keskustelu, jossa koetin sanoa että suhde arveluttaa minua mutta en oikein keksinyt hyviä perusteluita. 

Heidän suhteensa kesti vajaa vuoden. Mitään traumaa ei tietääkseni syntynyt. Minullekin se poika esiteltiin. Lutuisen nuori oli minusta senkin ikäinen. 

Minkä ikäinen tyttäresi on nyt? Tiedän vastaavan tapauksen, jossa tyttö piti suhdetta aikuisen kanssa hyvänä koska koki itsekin olevansa aikuinen. Aikuisena sitten tajusi miten lapsi oli ollut, ja kärsi paljon yrittäessään ymmärtää miksi ja miten aikuinen on halunnut seurustella lapsen kanssa. En tiedä onko hän päässyt tuosta yli, mutta pitkään se vaivasi häntä.

Vierailija
11/28 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuossa onkin ikävää,että vasta aikuistuaan tajuavat kuinka loppuiäkseen pilaavat itsensän.

Vierailija
12/28 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin opiskelemaan yli 30-vuotiaana ja löysin sitä kautta 19-vuotiaan naisystävän. Kun kerran kysyin niin sain vähän samansuuntaisen vastauksen. Hän arvostaa minussa tiettyä aikuismaista käytöstä. Meillä suhde on kestänyt jo yli vuoden ja nyt suunnitellaan jo yhteen muuttoa.
Oletko kysynyt tyttäreltäsi mitä hän ajattelee suhteestaan jälkeenpäin?

Vierailija
13/28 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan maaseudulla ne ajokortilliset vähän olevinaan tuhmat, kuumat, vanhemmat pojat, joiden Kadettien ja Datsuneiden kyytiin me 16-17v. tytöt odotettiin pääsevämme ja yleensä nätit meistä pääsivätkin. Autoissa tapahtui kaikenmoista ja monet ihan nauttivat. Aika harvoin kuului negatiivista kaveripiirissä. Ei ne pojat nyt sentään ihan kolmekymppisiä olleet mutta joo ymmärrän hyvin tuon viehätyksen. Oletuksena on, että kokeneempi ja vanhempi poika on hyvä seksissä. Tytöt haluaa että poika vie.

Vierailija
14/28 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikä

Niteytät todella hyvin. 

Juuri tuota tarkoitin sillä, että hänellä tuntui olevan realistinen käsitys suhteen laadusta. Ymmärsi että aikuisen kanssa seurustelu tee hänestä aikuista ja että todennäköisesti ei tule olemaan hänen "lopullinen" poikaystävänsä. 

23 on nyt. Olemme äidiksi ja tyttäreksi puhuneet avoimesti. En tietenkään voi tietää hänen alitajuntansa traumoja, mutta mikään ei viittaa siihen että niitä olisi syntynyt. 

Pitää myös punnita millaiset taumat olisin aiheuttanut, jos olisin lähtenyt kieltämään suhteen. Olosinko edes onnistunut? Totesin että on parempi tukea jos käy ikävästi kuin rajata suhde kielletyn alueelle. 

Vierailija
15/28 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidän suhteensa kesti vajaa vuoden. Mitään traumaa ei tietääkseni syntynyt. Minullekin se poika esiteltiin. Lutuisen nuori oli minusta senkin

Et olisi voinut kieltää mitään. Hän olisi tapaillut sitä miestä selkäsi takana. Sinuna olisin varmistanut siihen ettei tytärtäsi hyväksikäytetä tms.

Vierailija
16/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#12 vastaa uudelleen. Edellinen viesti ei kerran näy. Eli et oikeastaan olisi voinut kieltää tyttöäsi seurustelemasta sen miehen kanssa. Sinuna olisin varmistanut ettei se mies ole väkivaltainen tms.
Me käytiin äsken kultasepänliikkeessä katsomassa sormuksia ja maanantaina irtisanotaan nykyiset asunnot ja aletaan etsimään yhteistä kotia :)

Vierailija
17/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuustoistavuotiaat tytöt usein tykkää vanhemmista pojista, parikymppisistä, ehkä jopa 25v. Mutta 35v mies on kyllä erikoista. Ehkä siinä jonkin aikaa on onnessaan  kun saa tuntea olevansa haluttu ja tärkeä, mutta tuskin ihastus kauaa kestää, kun kaveripiirit koko elämänvaiheet on aivan erilaiset.

Vierailija
18/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä lopulta merkitystä saiko tytär 18 vuotiaalta vai 35 vuotiaalta.

Vierailija
19/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihanaa päästä rakastelemaan 16v teinityttöä.

M59

Hyi helvetti.

M45

Vierailija
20/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko mies 35v mitä kulttuuriperimää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme