Jos Kuokkavieras Kataja pamahtaisi kuvausryhmän kanssa nyt yllättäen teille...
Olisiko sinulla mitään tarjottavaa? Ruokaa? Millaista? Nukkumapaikat? Autokyyti? Vai jotain muuta?
Mä saisin ainakin munakkaan tehtyä, tosin kokkelia siitä tulis. En osaa kunnon munakasta tehdä. Kahvit, konvehteja olisi kahvin kanssa. Marjapiirakka kyllä valmistuisi n. 45minuutissa. Nukkumapaikat on. Saunan voisin laittaa lämpimäksi. Pitäisi vaan nyt olla vielä hyss hyss hiljaa,teini meni nukkumaan vasta klo 4, samaan aikaan kun minä heräsin.
Kommentit (76)
Pakkohan se on olla valmiiksi suunnitetua, samoin joku erämaa sarja, onhan siellä se kanootti miehen lisäksi ainakin se kuvaaja:). Ei biisaminmetsästystä selfieillä kuvata:).
Mulla olis tarjota ainakin hernaria, pastan saisin myös nopeasti laitettua, soijarouhetta on aina kaapissa ja nyt taitaa olla jauhelihaakin. Leipää löytyy ja tietysti leipomalla sais vaikka mitä ihanuuksia, herkkuja on kaapit täynnä joulusta jäljellä. Ja kahvia tietty. Petipaikkoja saisin pari laitettua. Mies voisi kyllä olla ihmeissään kun tulee töistä ja täällä kuorsais Kataja ja kaverinsa siskonpedissä.
Koko ohjelman idea on tehdä niin sanottua viihdettä mahdollisimman pienellä budjetilla. Janne Kataja on kyllä ihan symppiksen oloinen ihminen ja saa tulla kylään mutta kuvausryhmä jää oven ulkopuolelle odottamaan.
käskisin painua oikeisin miesten työihin . Ja löisin oven kiinni
Siis tuo ohjelma on yllättävän kiva ja Janne Katajaa katselee ja kuuntelee mielellään. Itse voisin kestitä ja majoittaa tuon ryhmän kyllä mutta ehdottomasti ilman kameroita. Ajatuskin televisioon joutumisesta hirvittää.
Meiltä löytyy ruokaa, juomaa, petipaikka myös kuvausryhmälle ja sen verran mielenkiintoista tekemistä,että voivat olla koko päivän ja toisenkin ihmettelemässä, että oikeastiko näinkin voi elää. Voisin kutsua paikallisen tangoprinssin laulamaan, jos ohjelmalle on tarvetta ja saisivat ravata metallinpaljastimen kanssa pitkin joenreunaa.
Mihin voi ilmoittaa, että täällä tapahtuu?
Johan löytyi syyllinen Hihihhiin konkurssiin, Jannen mukaan.
Janne on pohdiskeleva filosofi jota kiinnostaa uskontokin. Ohjelmaa tulossa.
Syötävää saisi mutta petipaikkoja ei oo.
Vierailija kirjoitti:
Koko ohjelman idea on tehdä niin sanottua viihdettä mahdollisimman pienellä budjetilla. Janne Kataja on kyllä ihan symppiksen oloinen ihminen ja saa tulla kylään mutta kuvausryhmä jää oven ulkopuolelle odottamaan.
Noin isolla mahalla syö liikaa joten jos ei tuo omia eväitä mukanaan niin ei ole asiaa minun luo!
Vierailija kirjoitti:
Aku?
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se on olla valmiiksi suunnitetua, samoin joku erämaa sarja, onhan siellä se kanootti miehen lisäksi ainakin se kuvaaja:). Ei biisaminmetsästystä selfieillä kuvata:).
PIISAMI
Jotain aina löytyy syötävää ja majoitustilaa löytyy. En ole varmaa olisiko pokkaa tulla portista sisälle, portinvartijaa sen verran uskottavasti (4 jalkaa)
Jos minun teini oli mennyt nukkuman klo 4, en yhtään varoisi ääniä
Vierailija kirjoitti:
Biisami elää breerialla ja on rauhoitettu hirvieläin.
Nyt menee piisonit ja biisamit sekaisin.
Biisonit söivät Aake Kallialan mökkilaiturin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biisami elää breerialla ja on rauhoitettu hirvieläin.
Brikulleen!
Vierailija kirjoitti:
Aku?
Nuo on täysin käsikirjoitettuja juttuja