Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nolasi minut totaalisesti joulupöydässä :(

Vierailija
26.12.2024 |

Olimme ensimmäistä joulua minun vanhempieni luona joulupöydässä. Kesken ruokailun mies nousi pöydästä ja totesi menevänsä VESSAAN. Eikö se ole pienenä oppinut, että vessajutut eivät kuulu ruokapöytään? Häpesin silmät päästäni ja mietin jo eroa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissain maissa kuulemma on epäkohteliasta sanoa menevänsä vessaan. Pitää sanoa vaan "anteeksi, minun on poistuttava hetkeksi". Luin kirjaa, jossa kerrottiin eri maiden tavoista. Suomessa lienee kuitenkin normaalia sanoa menevänsä vessaan. 

On ne niin hienohelmoja olevinaan. 

Vierailija
22/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran hieman samanlainen tilanne minulla, mutta mies pidätteli aivan järkyttävää vessahätää koko pitkän jouluaterian yli ja kävi vasta sitten vessassa. Vanhempien talossa on yksi ainoa vessa, joka on sijoitettu käytävän varrelle niin, että se on käytännössä ihan keskellä taloa. Äänieristyksestä ei voi juuri puhua, 70-luvun talosta kun on kyse, ja ääni kaikuu pienessä kopissa todella kiusallisesti. No siis mies poistuu kohteliaasti olohuoneesta ja menee sinne vessaan ja hetken kuluttua kuuluu sellainen rakenteita vavisuttavien törähdysten sarja, kun tavara alkaa irrota valtavalla paineella. Keskustelu hiljeni olohuoneessa siihen paikkaan ja vain istuimme hiljaa paikoillamme, äiti yritti jotain hääriä keittiössä, mutta hänkään ei kehdannut sanoa mitään. Pahinta oli se, että kuulin selvästi törinän katkonaisuudesta, että mies yrittää tehdä tarpeensa hiljaa, mutta jokainen tauko päättyi taas uuteen tannerta vavahduttavaan töräytykseen. Lopulta mies palaa olkkariin korviaan myöten punaisena ja isä yrittää viritellä small talkia jostain klapikoneesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uniikki lumihiutale meni rikki, call 911

Uniikki lumihiutale meni rikki, call 911Uniikki lumihiutale meni rikki, call 911Uniikki lumihiutale meni rikki, call 911Uniikki lumihiutale meni rikki, call 911Uniikki lumihiutale meni rikki, call 911Uniikki lumihiutale meni rikki, call 911Uniikki lumihiutale meni rikki, call 911Uniikki lumihiutale meni rikki, call 911Uniikki lumihiutale meni rikki, call 911Uniikki lumihiutale meni rikki, call 911Uniikki lumihiutale meni rikki, call 911Uniikki lumihiutale meni rikki, call 911Uniikki lumihiutale meni rikki, call 911Uniikki lumihiutale meni rikki, call 911Uniikki lumihiutale meni rikki, call 911Uniikki lumihiutale meni rikki, call 911Uniikki lumihiutale meni rikki, call 911Uniikki lumihiutale meni rikki, call 911Uniikki lumihiutale meni rikki, call 911Uniikki lumihiutale meni rikki, call 911Uniikki lumihiutale meni rikki, call 911Uniikki lumihiutale meni rikki, call 911Uniikki lumihiutale meni rikki, call 911Uniikki lumihiutale meni rikki, call 911Uniikki lumihiutale meni rikki, call 911Uniikki lumihiutale meni rikki, call 911

mitä horiset! EI ole meillä tommosta eikä me puhuta englantia

Vierailija
24/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran hieman samanlainen tilanne minulla, mutta mies pidätteli aivan järkyttävää vessahätää koko pitkän jouluaterian yli ja kävi vasta sitten vessassa. Vanhempien talossa on yksi ainoa vessa, joka on sijoitettu käytävän varrelle niin, että se on käytännössä ihan keskellä taloa. Äänieristyksestä ei voi juuri puhua, 70-luvun talosta kun on kyse, ja ääni kaikuu pienessä kopissa todella kiusallisesti. No siis mies poistuu kohteliaasti olohuoneesta ja menee sinne vessaan ja hetken kuluttua kuuluu sellainen rakenteita vavisuttavien törähdysten sarja, kun tavara alkaa irrota valtavalla paineella. Keskustelu hiljeni olohuoneessa siihen paikkaan ja vain istuimme hiljaa paikoillamme, äiti yritti jotain hääriä keittiössä, mutta hänkään ei kehdannut sanoa mitään. Pahinta oli se, että kuulin selvästi törinän katkonaisuudesta, että mies yrittää tehdä tarpeensa hiljaa, mutta jokainen tauko päättyi taas uuteen tannerta vavahduttavaan töräytykseen.

Voisitko seuraavassa tekstissäsi jaksottaa kappaleet. Katso kun pötköön kirjoitettu pitempi juttu on siten helpompi lukea, kiitos.

Vierailija
25/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä aina noissa asioissa sanotaan että käyn soittamassa vanhalle ystävälle, hetki vain. 

Minusta olisi paljon nolompaa jos lähtisi soittamaan kesken jouluaterian.

Etkö tajua sivistyneiden koodikieltä pöndepaukku? Teillä varmaan sanotaan; menen vääntämään tortut.

Takaisin pöytään istumaan ja teidän juntit tokasee; heitin vedetkin heh heh heh.

Ei mun sivistyneet 80-vuotiaat vanhemmat ainakaan ymmärtäisi tällaista koodikieltä. Mitä väliä sillä on mikä koodi mulla ja miehelläni on? Minusta maailman junteinta nousta pöydästä ja sanoa lähtevänsä soittamaan kaverille. 

Vierailija
26/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä aina noissa asioissa sanotaan että käyn soittamassa vanhalle ystävälle, hetki vain. 

Etkö tajua sivistyneiden koodikieltä pöndepaukku? Teillä varmaan sanotaan; menen vääntämään tortut.

Takaisin pöytään istumaan ja teidän juntit tokasee; heitin vedetkin heh heh heh.

Ei mun sivistyneet 80-vuotiaat vanhemmat ainakaan ymmärtäisi tällaista koodikieltä. Mitä väliä sillä on mikä koodi mulla ja miehelläni on? Minusta maailman junteinta nousta pöydästä ja sanoa lähtevänsä soittamaan kaverille. 

Junttilassa on juntit tavat. Meen vääntään tortut heh heh heh.

Vierailija
27/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Junttilassa on juntit tavat. Meen vääntään tortut heh heh

Niinkö aloituksessa sanottiin? Sisäluku on vaikeaa.

Vierailija
28/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niinkö aloituksessa sanottiin? Sisäluku on vaikeaa."

Joo sanottiin. Heh heh. Istun paskalla just.

Vierailija
29/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korrektia olisi sanoa, että käy soittamassa ex-tyttöystävälleen :D

Vierailija
30/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois sanonut suoraan vaan, että meen hakkaamaan tattia. Noinhan ne humoristijuntit sanoo junttilassa.

Vierailija
31/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vapautan munkin ;-)

Vierailija
32/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitääkin mennä istunnolle"

Vierailija
33/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anteeksi, missähän täällä on miestenhuone?"

Vierailija
34/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista hienohelmaa taas täällä.

Olisi suoraan ilmoittanut menevänsä turpealle paskalle.

Vierailija
35/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaista hienohelmaa taas täällä.

Olisi suoraan ilmoittanut menevänsä turpealle paskalle.

Tai menevänsä tumputtamaan.

Vierailija
36/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo ruoka suussa: Hei miss tääl o paskahuussi.

Vierailija
37/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kilauttaa viinilasiaan aterimella, ja selvittelee kurkkunsa. Sitten hän loihe lausumaan:

"Anteeksi leidiis änd pleipos; tahdon lausua teille runon ennenkuin menen vessaan."

Paree paskan pönttöön pörähtää kuin skeidat housuun lörähtää

"Suokaa anteeksi hetken poissaoloni." 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän