Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masennus seksin vähyydestä

Vierailija
26.12.2024 |

Voiko masentua kun kotona huono seksielämä?

En tiedä mitä tämä on mutta paska fiilis kun seksiä harvoin, aina tyrmää ehdottelut ja lämmittelyt, ei keskustele seksistä, käyttää kyllä leluja yksinään. Jos tänään olisi seksiä niin ei tarvi pariin viikkoon edes haaveilla. Vaikka ei nähtäisi kolmeen viikkoon niin ei hänellä ole mitään seksuaalisia odotuksia, ei aloitetta eikä sanaakaan haluista. olisi edes  vaikka naisen ehdottelua, kertominen halusta ja tietenkin näyttäisi ettei pelkkiä sanoja suusta. 

Tuntuu että masennun. Tuntuu että seksiä vain minun mieliksi kaikki harvat kerrat. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen. 

Vierailija
2/6 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollasi on salarakas! Käykö salilla tai personal trainerillä tai onko jotain muita säännöllisiä menoja, joista et ole niin perillä? Hanki itsellesikin fwb niin saat vähän jännitystä elämään ja et masennu ainakaan seksin puutteesta.

Vierailija
4/6 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen. 

Mies

Vierailija
5/6 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai sitä voi masentua vaikka mistä syystä.

Miten suhde muuten voi? Oletteko etääntyneet? Ehkä rouvasi tekee jo hidasta lähtöä suhteesta, eikä halua roikottaa seksiä mukana projektia vaikeuttamassa.

Oletteko sillä tavalla epäsuhtainen pari, että sinä tarvitset suhdettanne enemmän kuin rouvasi?

Vierailija
6/6 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hävisi halut vaimoani kohtaan kun hän ei halunnut seksiä vaikka aina sanoi että haluaa. Teot osoitti kyllä ettei halua.

Monet itkut vaimo itki ja teki töitä että aloin haluamaan. Isoin työ oli saada minun päästä pois ajatus että vain minun mieliksi. 

Todellisuudessa olin oikeassa ja ei halunnut minua. Kaikesta olisi selvinnyt helpommalla kun olisi avoimesti puhunut mistä kiikastaa. Yritti peitellä mutta kyllä sen huomaa naisesta milloin aidosti haluaa. Nyt kaikki hyvin ja haluaa minua. Seksiä noin 2 kertaa viikossa eri muodoissa. 

M49