Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksisuhde entisen tapailukumppanin kanssa

Vierailija
26.12.2024 |

Onko teillä kenelläkään kokemusta siitä, että jos olette tapailleet jotain tyyppiä, mutta sinä tai hän on ollut sitä mieltä, ettei tunteita ole syntynyt riittävästi parisuhdetta varten, niin oletteko jatkaneet seksisuhdetta? Siis siihen asti, kunnes jompi kumpi on alkanut seurustelemaan ? Mä haluaisin olla tällainen Playmate, leikkikaveri, miehille suhteiden välillä, kun en parisuhteeseen kelpaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Jos jonkun kanssa tulee ero, niin parempi kun jättää leikin siihen. Miehillä varsinkin on taipumusta katkeroitua erosta, ja kostaa jos pääsee vielä lähelle.

Vierailija
2/26 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele. Jos jonkun kanssa tulee ero, niin parempi kun jättää leikin siihen. Miehillä varsinkin on taipumusta katkeroitua erosta, ja kostaa jos pääsee vielä lähelle.

Jos miehillä on taipumusta mielessäsi niin uskoisitko jos kerron mitä naiset tekevät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tapauksessa mies teki päätöksen, ettei tunteita ole syntynyt, joten haluaisi jatkaa tutustumista vain kavereina 

Ap

Vierailija
4/26 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa.

Vierailija
5/26 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tyylilillään ja tavallaan. -Itse miehenä, jolla on verraten vähän kokemusta parisuhteessa elämisestä en olisi, enkä ole ollut valmis saati halukas Ap.n avauksessaan kuvaamaan suhteeseen. En tuomitse tai halveksi heitä, jotka ovat. Itse vain en viehäyt missään ihmissuhteessani, mistään epääräiseltä viritelmältä tai säädöltä tuntuvalsa (pari)suhteesta. 

Vierailija
6/26 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/26 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tapauksessa mies teki päätöksen, ettei tunteita ole syntynyt, joten haluaisi jatkaa tutustumista vain kavereina 

Ap

Itselleäni on useampu naispuolinen kaveri ja jokune läheinen nasipuolinen ystävä ja joukko muita naispuolsia läheisä. Mutta yksikään heistä ei edusta minulle seksiobjektia, eikä minulla ole tarvetta tai halua harrastaa seksiä jeistä yhdenkään kanssa, koska koen, että se pilaisi mahdollsiesti muutoin erinomaisen ja hyvän suhteemme. - Tietysti koskaan ei pitäis mennä väittämää, että ei koskaa sitä tai tätä mutta näin on ja on ollut jo vuosia tai oikeammin monen kohdalla jo vuosikymmeniä.

Vierailija
8/26 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on tapailusuhteella ja seksisuhteella? Eikö ne ole sama asia?

Vierailija
9/26 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleäni on useampu naispuolinen kaveri ja jokune läheinen nasipuolinen ystävä ja joukko muita naispuolsia läheisä. Mutta yksikään heistä ei edusta minulle seksiobjektia, eikä minulla ole tarvetta tai halua harrastaa seksiä jeistä yhdenkään kanssa, koska koen, että se pilaisi mahdollsiesti muutoin erinomaisen ja hyvän suhteemme. - Tietysti koskaan ei pitäis mennä väittämää, että ei koskaa sitä tai tätä mutta näin on ja on ollut jo vuosia tai oikeammin monen kohdalla jo vuosikymmeniä.

Tuo on ihan eri asia. Ei kai kukaan ala yhtäkkiä harrastaa seksiä ystävän kanssa, jonka on tuntenut pitkään.

Vierailija
10/26 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumpikaan ei ole ollut kiinnostunut parisuhteesta, niin voi toimia. Mutta se ei ole tervettä, että roikuttaa toista siinä paremman puutteessa tietäen, että tämä haluaisi enemmän. Ei ole hyvä tyyppi, joka tuollaiseen julmuuteen ryhtyy. 

Vierailija
11/26 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailusuhteen on tarkoitus edetä seurusteluun, kun taas seksisuhteessa vain harrastetaan seksiä ja ehkä myös tehdään muita juttuja mitä kavereiden kanssa tehdään.

Vierailija
12/26 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nuorena seurustelin puoli vuotta miehen kanssa, joka lopulta jätti minut kun kuulemma hän halusi etsiä parempaa seuraa eikä enää tuntunut hyvältä olla minun kanssani. Me molemmat sitten sovittiin, että tavataan jatkossa ihan vain kavereina ja harrastetaan seksiä. Sitten kun minä muutaman kuukauden kuluttua löysin uuden miehen, hän ihan suuttui kun en enää halunnut tavata häntä. Ihmettelin, kun hän itse halusi kuitenkin alunperin minusta eroon.

Vierailija
13/26 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^lisään vielä, että se mies/ex-poikaystävä vielä pitkään , joku 1,5 vuotta myöhemmin kyseli minun perään ja olisi halunnut tavata. Aika epätoivoista.

Vierailija
14/26 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Arvosta itseäsi.unohda tuo .

Vierailija
15/26 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällaisessa. En vaan saa itseäni irti miehestä. Ei toimi mulla kun on vaikea rakastua muihin miehiin

Vierailija
16/26 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mies voin alkaa tapailla naista. - Jos suhteemme syvenee, niin saatamme edetä harrastamaan seksiä, mutta jotta näin kävisi niin ainakin tähän asti minun on tullut tavata ja vietttää aika monta kertaa naisen kanssa sitä ennen. - Mutta minä sainkin kuulla niin epäilyjä seksiaalisesta suuntautuneisuudesta kuin kehoituksia hakeutua hoitoon estyneenä miehenä kun joskus eredyin kertomaan kuinka en ole ollut valmis harrastamaan seksiä naisen selkeästä vihjeesta ja ilm halsuat huolimatta vielä nejäsienkään treffein yhteydessä. En  ollut,vaikka nainen oli  ja on edelleen monella tapaa hyvin puoleensa vetävä. 

Vierailija
17/26 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdallani se oli nainen, joka ei halunnut alkaa vakavampaan suhteeseen kanssani (joko ei ollut riittävästi tunteita tai halusi etsiä ulkoisesti "vielä parempaa") mutta olisi halunnut jatkaa fwb-suhdetta (siihen asti että löytää jonkun). Sanoin ei kiitos, vaikka yleensä suhtaudun myönteisesti seksiin ja olen tällaisissa suhteissa joskus ollutkin. Mutta silloin halusin pidemmän rilluttelujakson päätteeksi myös muutakin suhteelta. 

Vierailija
18/26 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailusuhteen on tarkoitus edetä seurusteluun, kun taas seksisuhteessa vain harrastetaan seksiä ja ehkä myös tehdään muita juttuja mitä kavereiden kanssa tehdään.

Tai tapaillaan etupäässä muun kuin seksin takia, mutta sitäkin esiintyy. Asioiden tärkeysjärjestys määrää, jos määrää. 

Vierailija
19/26 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellaisessa suhteessa, omasta aloitteestani. Tämä riittää nyt, eikä ole tarvetta tapailla muita. Jos hän löytää jonkun toisen, sitten etenen elämänsuunnitelmassani seuraavaan vaiheeseen. Tässä suhteessa seksi on ehkä parasta kokemaani, joten nautin siitä niin kauan kuin mahdollista.

Vierailija
20/26 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin antaa kýrpää, missä on naiset 🤨

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi