Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teettekö jotain jäyniä puhelinmyyjille? (ev)

Vierailija
26.02.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei tarvi puhua niiden kanssa ollenkaan

Vierailija
2/6 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viikon aikana samasta numerosta on tullut 5 puhelua, joihin en ole vastannut. Mitäköhän kohtaa se ei ymmärtänyt " Ei kiitos" -lauseesta..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on provikkapalkkaisia opiskelijoita, jotka ei ole saaneet muuta iltaduunia. Kokemuksesta voin kertoa, että sitä työtä tehdään usein tekoreippaana ja itku silmässä. Hyh hyi, kyllä olikin kamalaa..

Vierailija
4/6 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivosin eräälle miehelle niin paljon, että se sai melkein slaagin ja lupasi tehdä uuden eston meille. Ja sen jälkeen on ollut rauhallisempaa. Kyllä joku soittaa vieläkin, mutta jo tulevat lehdet perun puhelun jälkeen jos tarjoavat jatkotilausta. Muille sanon nou thänks. En jaksa huutaa enää.

Vierailija
5/6 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan sille soittelijalle, joka muistaa minun Meidän Mökki -lehden loppumisen ja soittaa, niin yleensä tilaan. Soittaa aina niin reippaana eikä kauppaa muuta ja lupaa jonkun näytenumeron päälle.

Vierailija
6/6 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suustaan päästävät. Mulle soitti kerran joku mies ja kauppas lapsille Aku Ankkaa. Olin silloin joku 15-16 ja sanoin ettei mulla ole lapsia. Sitten se tarjosi muita lehtiä ja niitäkään en tilannut. Puhelin lopuksi se vielä kysyi uudestaan että onko mulla lapsia. Harmittaa kun en älynny sanoa et tule tänne niin tehdään yksi jolle voit kaupata Aku Ankkaa. Muistan vieläkin kuinka kiukkuinen mä sille olin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan