Olitko SINÄ SYYLLINEN avioeroonne?
Entisaikaan aina etsittiin raastuvassa syyllinen avioeroon. Olisitko se ollut SINÄ? Tiedät kyllä, mitä olet tehnyt.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
En ole. En tehnyt mitään väärää.
Miksi sitten erositte?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin avioero olisi jokin rikos.
Syyllinen etsittiin joka tapauksessa. Mitä oikein yrität?
AP
No sitten se oli ex mieheni joka oli syyllinen vaikka minä eroa hain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies oli alkoholisti. Minä halusin eron. Kumpi on syyllinen eroon?
Teitkö kaikkesi häntä auttaaksesi? Kaikki teot ja tekemättä jättämiset painavat vaakakupissa. Ymmärräthän sen?
AP
Alkoholistia autetaan hylkäämällä se, niin sanoo alkoholistitkin,
En ole omaan erooni ollut syyllinen mutta aviomieheni avioeroon olen varmasti osittain syyllinen.
Vierailija kirjoitti:
En ole omaan erooni ollut syyllinen mutta aviomieheni avioeroon olen varmasti osittain syyllinen.
Selitä tarkemmin. Rikoit jonkun perheen?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitkö kaikkesi häntä auttaaksesi? Kaikki teot ja tekemättä jättämiset painavat vaakakupissa. Ymmärräthän sen?
AP
Alkoholista ei yleensä pysty auttamaan, se lähtee alkoholistista itsestään. Vasta ero tai muu iso järkytys voi havahduttaa ihmiset, että on toiminut väärin. Monet ihmiset auttaa alkoholistia siivoamalla ja muulla toiminnalla, jolloin alkoholistin ei tarvitse ottaa itse vastuuta elämästään.
Pettäjät, narsistit yms heräävät vasta erossa siihen, että jokin meni pieleen ja toisesta pitää saada syyllinen, kun itse ei voi olla. Kun ei ole ottanut vastuuta omista teoistaan eikä avioliiton ongelmista.
Henkisesti terveelle ihmiselle syyllisen hakeminen ei ole tärkeää.
Elämä vaan on mennyt sillä lailla ja kaikki on näyttänyt naimisiin mentäessä hyvältä. Lapsuuden traumat, joista monet avioliitto-ongelmat johtuvat, tulevat ilmi vasta parisuhteen isoissa ongelmissa ja yleensä ruuhkavuosina. Siinä punnitaan miten pariskunta pystyy hoitamaan ongelmat. Lapsuuden traumat voivat olla lopulta sellaisia, että se aiheuttaa vaan tuhoa parisuhteessa ja siksi toisen pitää vain päästää irti, jos haluaa vielä omalta elämältään jotain.
Avioero yli 20 v liiton jälkeen.
Vaimo alkoi kaipaamaan omaa tilaa vlopun harrastusreissun jälkeen. Puhelimen käyttö ja salailu herätti epäilyni josta muutamaan otteeseen kysyinkin että liittyykö tähän jotain mitä minun olisi hyvä tietää? Ei kuulemma liittynyt minuun.
Parin kuukauden oman tilan jälkeen kuuntelin sitten vikojani sekä suhteen vikoja. Oli pakko alkaa selvittämään asioita ja toinen yli 10 v nuorempi mies sieltä löytyi.
Nyt en tahdo enää parisuhdetta. Tiedän olevani väärä mies enää kenellekään tapahtumista johtuneesta mustasukkaisuudestani
Vierailija kirjoitti:
Avioero yli 20 v liiton jälkeen.
Vaimo alkoi kaipaamaan omaa tilaa vlopun harrastusreissun jälkeen. Puhelimen käyttö ja salailu herätti epäilyni josta muutamaan otteeseen kysyinkin että liittyykö tähän jotain mitä minun olisi hyvä tietää? Ei kuulemma liittynyt minuun.
Parin kuukauden oman tilan jälkeen kuuntelin sitten vikojani sekä suhteen vikoja. Oli pakko alkaa selvittämään asioita ja toinen yli 10 v nuorempi mies sieltä löytyi.
Nyt en tahdo enää parisuhdetta. Tiedän olevani väärä mies enää kenellekään tapahtumista johtuneesta mustasukkaisuudestani
Olitko mustasukkainen ennen tapahtumia vai jälkeen?
Minua on syyllistetty sairaanloisesta mustasukkaisuudesta, mutta se oli reaktiota vaimon käytökseen, eikä ollut oikeasti sairaanloista vaan normaalia.
N = H, eli nainen on AINA se syyllinen perheen hajottamiseen. Ihan kuten se voidaan avioero-tilastoistakin nähdä, naiset laittaa ~80% avioeroista vireille. Ja tietenkin laittavat, kun se on niille elinkeino, elinkeino millä saadaan ne kersat ja niille se elarit-elätys ja luonnollisesti mieheltä nyysittyä se -50% omaisuudesta.
En ollut. Mulla oli kyllä uusi poikaystävä siinä vaiheessa, kun ero astui lopullisesti voimaan, mutta miehellä oli jo silloin, kun asuttiin yhdessä. Kumppaneita oli useita, joten eiköhän hän olisi tuomion saanut.
Vierailija kirjoitti:
N = H, eli nainen on AINA se syyllinen perheen hajottamiseen. Ihan kuten se voidaan avioero-tilastoistakin nähdä, naiset laittaa ~80% avioeroista vireille. Ja tietenkin laittavat, kun se on niille elinkeino, elinkeino millä saadaan ne kersat ja niille se elarit-elätys ja luonnollisesti mieheltä nyysittyä se -50% omaisuudesta.
Eli lyhyesti jokaisen naisen kannattaa miettiä hyvin tarkkaan alkaako suhteeseen tai tekeekö lapsia miehen kanssa koska syyllisen leima on näin vahva. Eli miehet voivat hoitaa perheen perustamisen keskenään ja tehdä ne lapset keskenään sikäli kuin siihen löytyy kyvykkyyksiä.
Meillä nainen oli syyllinen avioeroon, kun ei totellut kun komensin sitä ja minun täytyi lyödä sitä saadaksesi se tottelemaan. Mutta akka perkele otti eron ja syytti minua väkivaltaisuudesta, vaikka syy oli hänellä. Mitäs ei totellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Totta kai tein. Vaan mies ei ottanut apua vastaan. Kumpi on siis syyllinen?
Miksi aina pitää hakea syyllisiä?
On erittäin tärkeää aina löytää syyllinen. Vasta syyllisen nimeäminen tuo katharsiksen. Tiedän nämä asiat, olen asiantuntija.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli lyhyesti jokaisen naisen kannattaa miettiä hyvin tarkkaan alkaako suhteeseen tai tekeekö lapsia miehen kanssa koska syyllisen leima on näin vahva. Eli miehet voivat hoitaa perheen perustamisen keskenään ja tehdä ne lapset keskenään sikäli kuin siihen löytyy kyvykkyyksiä.
Koskee VAIN suomalaisia ä m m i ä, noita saastaisia demarimummoja. Ulkolaiset naiset on normaaleja, niin päästään, kuin painoltaankin. Eli siis miesten kannattaa skipata nämä kotimaiset syöpäiset demarimummot ja keskittyä ulkolaisiin, laadukkaisiin naisiin.
AP