Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivettävä kosteusvoide raskausaikana

26.02.2007 |

Olen tässä pähkäillyt, että onkohan tuo doven päivettävä (siis miedosti itseruskettava) kosteusvoide raskausaikana turvallinen...

Jätin sen käytön, kun plussasin, mutta nyt on alkanut iho kuivahtaa sen verran että tekisi mieli rasvailla, ja tuota tököttiä olisi melkein täysi pullollinen. En kyllä pistäisi pahaksi pientä rusketustakaan, kun talven aikana olen ihan valkoiseksi haalistunut... :)

Olen kyllä miettinyt, että käytänhän meikkejä ja hiusvärejäkin, mutta silti tuo mietityttää, enkä ole uskaltanut käyttää.

Eli pientä galluppia siis, pitäisikö ostaa uusi, ruskettamaton kosteusrasva, vai rasvailisiko huoletta tuolla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelit että tapahtuu vauvalle jos rasvaat itseäsi tällä kosteusvoiteella? Tuskinpa markkinoilla on tuotteita aikuisillekaan, joista imeytyisi myrkkyjä verenkiertoon. Mun mielestä tämän luokan varovaisuus on liioiteltua, käytätkö ulkoillessasi hengityssuojusta?

Käyttäisin siis, mutta mähän käyn silloin tällöin solkussakin...

Rouvaii

Vierailija
2/6 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ihmiset on erilaisia varovaisuuden suhteen, mutta itselle ei tulisi mieleenkään että joku edes miettii, voiko jotain doven rasvaa käyttää. Se ei imeydy ihon pintakerrosta alemmas.. Vois muuten kirvellä ihteesikin aika paljon kaikki aineet jos verinahkaan menisivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Ja ihan siihen perustuen, kun selvitin ruskettumismahdollisuuksia talvihäideni alla, lekurit sanoivat solariumin olevan turvallisempaa. Se vaikuttaa ainoastaan ihon pintakerrokseen. Itseruskettavia eivät puolestaan suositelleet, koska ne imeytyvät ihoon.

Tämä ei ole oma mielipiteeni, vaan näin minua neuvottiin...

Vierailija
4/6 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän ovat sen lääkärin paperit.. Ei siis muuten, mutta mikään kosmetiikkatuote ei saa imeytyä ihon pintakerrosta syvemmälle (ks. kosmetiikkalainsäädäntö). Ja se pintakerros on siis noi kuolleet ihosolut tossa pinnalla, mikään rasva ei mee sen syvemmälle. Kyllä tuntisi jos mikään rasva tai meikki menisi syvemmälle, vois hiukkasen kirveltää verinahassa..

Vierailija
5/6 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Nettisivuilta lainattu:) Teratologinen tietopalvelu on koko maan kattava puhelinpalvelu. Yhteyttä voivat ottaa raskautta suunnittelevat tai jo lasta odottavat vanhemmat, terveydenhoitohenkilökunta, apteekit ja terveydenhuollon viranomaiset. Palvelun tärkeimpiä tehtäviä on sikiövaurioiden ennaltaehkäisy.

* puh. (09) 471 76 500

* kyselyihin vastataan arkisin klo 9-12

Vierailija
6/6 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikan ainesosat on todella tarkkaan määritelty ja mitään haitallista siinä ei takuulla ole.

Ja jos olisikin, niin silloin taatusti purkissa lukisi siitä kissankokoisin kirjaimin!

Mä ainakin käytän. Todellakin.