Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytättekö lapsella villasukkia? Teettekö itse vai joku tuttu? Meillä kovassa käytössä, johtunee omasta neulomisvimmasta.

Vierailija
26.02.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin myös lähimmät sukulaiset. Näillä pakkasilla villasukat on olleet aivan ehdottomat ja lisäksi kutominen on kivaa!

Vierailija
2/9 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä kutoo villapuserot ja -housut.

Itse olen vasta aloittanut kutomishommat (tai neulomistahan se on eikä kutomista). Olen saanut aikaiseksi vasta muutamat pipot ja pari puseroa. Mutta kivaa se tekeminen on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en.

Sukat ja lapaset neuloo joko minä tai isoäitini. Muut neuleet, kuten paidat ja pipot, teen itse.

Vierailija
4/9 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaan sukat ja tuetaan käsityöihmisiä näin.

Vierailija
5/9 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä.

Ulkona lapsi pitää villasukkia vaikka siitä kiistellään saako core tex kenkien kanssa pitää. Sisällä ei kukaan pidetä. Siihen tottuu niin nopeesti ja kohta ei tarkene missään ilman villasukkia.

Vierailija
6/9 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummo kutoo ja itsekin kudon aina kun ehdin. Mitään isompia töitä en ole innostunut kutomaan. Tänä talvena kudoin itselleni lapaset huopanen langasta - niistä tuli ihan kivat kun ne huovutettiin pesukoneessa. Ja on lämpimät.

Vierailija
7/9 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta villasukat & -lapaset tuntuvat epämukavilta, eivät lämmitä yhtään ja ovat liian " velttoja" . Lapasiin jää kiinni jokainen lumikikkare ja sukat menevät kengissä myttyyn. :(

Vierailija
8/9 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mummu kutoo lapasia ja sukkia, teini ikäinen poika ei muita sukkia talvella huolikkaan kuin villasia.

Vierailija
9/9 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vanhassa rossipohjaisessa hirsitalossa lattiat kylminä talvella ja ei tulisi mieleenkään liikkua täällä ilman villasukkia. Tumppuja mies ei käytä, kun niihin todella tarttuu kaikki lumet kiinni, mutta lapset laittavat kosteussuojarukkasten alle. Pysyy kädet todella lämpinimä. Itse käytän tumppuja, kun en lumella leikikään. :)

Äitini tai siskoni kutoo, minä en osaa, enkä varmasti tule opettelemaankaan.