Kyllä on kamala tulla ihanalta lomalta Suomeen takaisin
On ollut niin ihanaa paratiisisaarella iloisten ja hyvinkäyttäytyvien ihmisten parissa. Kauheaa tulla pimeään ja kylmään Suomeen inhottavien ihmisten keskelle.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jää sinne lomalle sit
En haluaisi viettää loputonta lomaa, eikä siihen olisi tietenkään varaakaan, mutta olisi kyllä mukava asua jossain ihmisystävällisessä maassa.
ap
No vttu muuta sinne. Ei sinun ole mikään pakko asua Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Tuolle on terminsä: lomaltapaluuahdistus. Hyvin normaali ja tavanomainen ilmiö. Siinä vaiheessa kun kone on takaisin helsinki-vantaalla, niin tekisi mieli mennä lippuluukulle kysymään lentoa minne tahansa muualle. Pahimmillaan lomaltapaluuahdistus on vielä silloin, jos heti seuraava päivä on työpäivä. Mutta kyllä se yllättävän nopeasti helpottaa.
Mun lapsella tuo alkoi jo 2v:nä🤣
Olimme tulossa Barcelonasta (32astetta) Helsinkiin (12 astetta, vettä vaakatasoon) muinoin heinäkuussa.
Tyttö jämähti koneen penkkiin ja tiuskaisi erittäin kuuluvasti: Me en tu! Mä lähden takas Epsaan. Vaikka kävellen!
Koko koneellinen ihmisiä remahti nauramaan, kaikki samaa mieltä:)
Olitko DI kanssa, tuliko juotua tuorepuristettua guavamehua 😂
Miks tulit? Mene pian takaisin. Ei täällä tarvita tuollaisia kitisijöitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jää sinne lomalle sit
En haluaisi viettää loputonta lomaa, eikä siihen olisi tietenkään varaakaan, mutta olisi kyllä mukava asua jossain ihmisystävällisessä maassa.
ap
Älä valita, häivy sinne.
Joo-o. Taas näitä urpoja, joilla ei mene hyvin Suomessa (tuskin missään), mutta rahat ei riitä muuallekaan muuttaa. On se vaikeeta tuo elämä joillekin. Onneksi olen syntynyt ihan oikeaan maahan. Kyllä v*tuttaisi raataa sen rahan eteen, että olisi edes muutama viikko kivaa jossain aurinkorannalla.
Näitä on oikeasti olemassa. Siksi vuokrasinkin heille asuntoa. Loppu sekin toiminta siihen sikailuun. Kaikki pistettiin paskaksi - jopa telkkari heitettiin parvekkeelta.
Voi voi, olispa kurjaa tuollanen elämä. Onneksi mun lomien kohokohta on aina ollut kotiinpaluu.
Turussa paistaa just aurinko ja lämpöäkin on kuin lokakuussa. Talvesta ei tietoakaan. Olisin kyllä ottanut valkoisen joulun, mutta kun on tämä ilmastonmuutos. *syvä huokaus*