Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aso asunnot ja tupakointi

Vierailija
25.12.2024 |

Onko asoissa joissa tupakointi kielletty, edes tupakkakoppeja/paikkoja? 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minkä takia te tupakoitsijat muutatte TAHALLEEN taloon, jossa selkeästi ilmoitetaan, että talo on savuton. Turha valittaa sitten, että yhyy ei saa tupakoida. Muuttaisitte suoraan savulliseen taloon, tulee paljon halvemmaksikin kuin jatkuva muuttaminen ja jatkuva häätöjen saanti.

Vierailija
42/46 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten pitää kieltää myös parvekkeilta tulevat ruuan hajut ja hajuvesien ka muiden tököttien hajut. Ja itse en polta, mutta tasapuolisuuden nimissä näin

Eihän se muiden vika ole, että et ole viitsinyt lukea vuokrasopimusta tai et viitsi sitä noudattaa. Ihan on kuule oma vika. Yleensä vuokrasopimuksen lukeminen on ihan ensimmäinen asia mikä pitää tehdä. 

Vuokrasopimus on hyvin luettu ja sanoinhan, että en itse polta. En vaan voi käsittää tällaista yletöntä kieltojen määrää. Miksi savuttomat ei muuta taloihin, joissa tupakointi on kielletty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maakunnista löytyy nykyään todella halvalla asuntoja, joiden lähellä ei ole ketään muuta haisemassa.

Vierailija
44/46 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aso voi kusettaa vuokralaisia jotka muuttaneet pois. Minua yritettiin huijata. Ne väitti että olin asunnossa tupakoinut ja vaativat 2600 euroa korvauksia koska asunto piti maalata koska olin tupakoinut ja katto oli kuulemma ihan keltainen. Se vaan etten ole koskaan tupakkia polttanut joten tein rikosilmoituksen petoksesta. Niimpä sitten asoa syytettiin petoksesta ja sain tonniin korvaukset.

Vierailija
45/46 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen keskustelu kun muutan omasta asoon hetkeksi. Möin oman,  jossa poltin pihalla. Enkä häirinnyt muita koska metsäinen piha. Enkä aio tässä välissä lopettaa tupakointia. Jospa ason tontilla joku paikka. Typerää holhoamista. 

Vierailija
46/46 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko asuu aso kodissa, tupakoimme hänen parvekkeella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi