Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kirkosta voi erota mutta ylestä ei voi erota?

Vierailija
25.12.2024 |

Minun mielestä myös ylestä pitäisi voida erota yhtälailla kuin myös kirkosta voi erota. Miksi minut on pakotettu maksamaan yleveroa kun taas kirkkoon minua ei ole pakotettu maksamaan euroakaan? 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minut on pakotettu tukemaan verorahoillani turkistarhausta tai tunnin junaa vaikka en haluaisi?

Niitä verovaroja nyt vaan käytetään siihenkin, mihin sinä et halua. Ei siitä tulisi mitään, että veroja maksettaisiin vaan mieltymysten mukaan.

Vierailija
22/24 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, mutta miten sitten voidaan olla varmoja, että se joka ei maksa yleä ei myöskään kato yleä?

Silloin ei saa kotona olla ainoatakaan vehjettä joista olisi MAHDOLLISUUS nähdä/kuulla yleä. Jos sinulla on joku vekotin mistä näet yleä muttet koskaan katso, pitää maksu silti maksaa.

Kai tämän jokainen tietääkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan erota verovirastosta.

Vierailija
24/24 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee ihmeessä kansalaisaloite.

Tätähän Suomessa kaivataankin. Taas yksi TÄYSIN turha aloite viemään virkamiesten aikaa. Monesko tämä jo olisi, niistä joista ei ollut mitään iloa kenellekään, mitä nyt persut laskivat täällä 28 456 ääntä, 28 457 ääntä... Voi jösses...

Persut pitäisi lakkauttaa, vähän niinkuin lupiineistakin yritetään päästä eroon, kun ovat haitaksi maalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi