Mies mitä sä tekisit mulle?
Mitä tekisit mulle jos saisit tehdä mitä vaan?? Olen siis nainen kerro kaikki???
Kommentit (13)
Käskisin tuomaan kylmän oluen ja olemaan hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Käskisin tuomaan kylmän oluen ja olemaan hiljaa.
Sama täällä. Voileipä jos tulisi niin voisin hymyillä.
Mitäs hyötyä siinä on sit riisua? 😃
Jos oot ruma, heittäisin pihalle. Jos oot siedettävä tai enemmän, ajelisin pillukarvat ja pantais pari kertaa. Sitten kinkkuvoikkuleivät ja nettipokeria loppupäivä.
Ajelisin sut posliiniksi. Nuolisin/suutelisin tissejä, pimppiä ja pyllynreikää. Lopuksi työntyisin sisääsi, ehkä myös pyllyyn.
Sitoisin paaluun ja hakkaisin karttakepillä perseposkesi verille. Sitten runkkaisin kun kuulisin nyyhkytyksesi.
-Sadisti
Laittaisin sut siivoamaan ja tiskaamaan.
No nyt jouluherkkujen jälkeen jotain muuta. Vaikka wokkia.
Nuuhkisin, nuolisin ja nussisin pyllyreikää
Hieroisin koko vartalosi öljyllä ja sitten hoitelisin sinut suullani. Tämän jälkeen ottaisin sinut useissa eri asennoissa. Lopuksi voisimme vaikka keskustella taiteesta ja kirjallisuudesta, mikäli sellainen sattuu sinua kiinnostamaan.
No, Ap, kerro nyt että onko tullut miellyttäviä ehdotuksia?
Riisuisin housut jalastasi avaisin reitesi ja liukastaisin sormilla vaginaasi liukkarilla voidellen työntäisin dildon hitaasti sisääsi samalla kun sormeni hyväilisivät klitoristasi. Upottaisin kovan kalunsa suusi hyväiltäväksi.
Sitoisin sinun silmäsi, riisuisin vaatteesi ja laittaisin sinut käsiraudoilla ja köysin sänkyyn kiinni niin ettet pääse liikkumaan. Suusi tukkisin suukapulalla, jotta et pysty huutamaan. Tämän jälkeen poistuisin asunnosta ja menisin panemaan Grindristä iskemäni miehen kanssa.