Sain mieheltä lahjaksi liian pienet alusvaatteet
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Etkä ymmärtänyt vihjettä?
Ps. En ole koskaan nähnyt hoikan ihmisen juovan pepsi maxia, enkä light colaa..
Juovatko kirkasta viinaa, kuten sinä?
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitäisi sisäistää, että jos nainen on yli 30 vuotias on minimi vaatekoko xl-xxl.
Miehistä valtaosa on lihavia.
Minusta kätevä kikka saada sinut kekkaloimaan alasti kotona..
Ei ollut varma koosta, niin tuumi, että parempi ostaa liian pienet kuin liian isot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juovatko kirkasta viinaa, kuten sinä?
Siinäkö ovat sinun vaihtoehdot? Light limua tai viinaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitäisi sisäistää, että jos nainen on yli 30 vuotias on minimi vaatekoko xl-xxl.
Hmm..olet siis miehekäs nainen ..
Mielenkiintoista.. miehillä on usein myös parta ja viikset, siispä sinullakin. Kaikesta huolimatta ja joka tapauksessa olet nestesika.
Nyt se miehen rakastajatar miettii koko joulun, yrittääkö mies vihjata lisäkilojen tarpeesta, kun sai liian isot alusvaatteet lahjaksi, jotka oli tarkoitettu sinulle.
Mä tilasin kerran netistä xxxl vaimolle seksihepeneet ja ne ei mahtunut päälle ollenkaan. Hyvät naurut saatiin ja seksiäkin sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm..olet siis miehekäs nainen ..
Mielenkiintoista.. miehillä on usein myös parta ja viikset, siispä sinullakin. Kaikesta huolimatta ja joka tapauksessa olet nestesika.
Ehkäpä hän vain perusteli lihavuuttaan sillä että jotkut muutkin ovat lihavia? Hän haluaa vain olla niinkuin kaikki muutkin. Hän ei ole siis sika, vaan lammas. Laumasielu.
Vierailija kirjoitti:
Mä tilasin kerran netistä xxxl vaimolle seksihepeneet ja ne ei mahtunut päälle ollenkaan. Hyvät naurut saatiin ja seksiäkin sen jälkeen.
Miltä se tuntui nussia läskiä naista? Vieressä katsojaa olisi ainakin naurattanut kun kiipesit päälle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet tietäväsi?
Vierailija kirjoitti:
Huh,mikä krapula.
Pitää lähteä kauppaan ostamaan kaljaa et olo paranee.....🍺🍺🍺🍺🍺
Täällä poden samaa tautia.
Krapula olut on nyt avattu,kyllä se olo tästä paranee....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä se tuntui nussia läskiä naista? Vieressä katsojaa olisi ainakin naurattanut kun kiipesit päälle.
Lihavan naisen kanssa jos takaapäin touhuaa niin se ensimmäinen vaihe on rullata roikkopersettä kolme neljä kierrosta ylöspäin, sitten jos alkaa pska haisemaan niin on kierittänyt yhden kiepin liikaa.
Jos kotona on pläski emäntä, niin joulu onkin jo pilalla.
Asiallisesti , kuka haluaa tai antaa alusvaatteita lahjaksi? Kun ostaa itse niin sekin tarpeeksi vaikeaa. Rintaliivien koko on sama valmistajilla a,b,x , mutta istuvuus henkilökohtainen . Sama pätee alushousuihin.
Aloitushan " huumoria" , mutta toin kuitenkin julki ihmetykseni kun täällä ihmetellään muutenkin .
Naisille tiedoksi ettei ne teidän ostamat kerrastot ihan nappiin mene! Vaimo osti liian pienet pitkät kalsarit mulle ja voin sanoa, että kinnaa ja kutittaa! Olen 5 vuotta pitänyt niitä vaimon mieliksi irvistellen.
Kalevi
Vierailija kirjoitti:
Asiallisesti , kuka haluaa tai antaa alusvaatteita lahjaksi? Kun ostaa itse niin sekin tarpeeksi vaikeaa. Rintaliivien koko on sama valmistajilla a,b,x , mutta istuvuus henkilökohtainen . Sama pätee alushousuihin.
Aloitushan " huumoria" , mutta toin kuitenkin julki ihmetykseni kun täällä ihmetellään muutenkin .
Asiallisesti, lahjakortti liikkeeseen, niin saa valita mieleisensä.
ps. voinko antaa siskon teini-ikäiselle tyttärelle lahjakortin alusvaateliikkeeseen. Ihan enona kyselen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se sentään sai. Sinä reppana olet ilman.