Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä lähetti joulukortin kirjekuoressa, postipoika oli repinyt kuoren auki parista kohtaa

Vierailija
25.12.2024 |

Mutta pettyi tietysti kun sisältä löytyi lapsen piirustus ja tulostettu kuva perheestä tonttuhatut päässään. 

Surkeaksi on mennyt Suomen posti.

Kommentit (50)

Vierailija
22/50 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jotenkin absurdia, että posti itse myöntää ottavansa halvalla töihin täysin epämääräistä, moraalitonta sakkia sanomalla, että rahaa ei saa lähettää kirjeessä!!!

Toisen postin avaaminen on rikos, joten posti myös myöntää, että palkkaa rikollisia, vieläpä oman alansa.

Ajatella jos kauppias sanoisi kaupan ovella, että tarkistakaapa ostosten loppusumma itse ennen maksua. Nämä minun myyjäni vetävät välistä minkä kerkiävät.

Tai päiväkodin virallisessa ohjeistuksessa olisi soittaa lapselle viiden minuutin välein, ettei tämä jää kahdestaan työntekijän kesken. Tänne kun on palkattu ihan kuka vaan ketä töitä pyytää, ei me olla vastuussa jos se on pe...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni laittoi rahaa kuoressa ennen.Nykyän ei uskalla.Mummot lapsenlapsilleen.Häviää posteja ketähän kiinnostaa.Posti epäluotettava.Yritän muuta kautta hoitaa juttuja..

Vierailija
24/50 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakkaa pojittelemasta

Vierailija
25/50 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin saatiin tästäkin rasismiketju.

Posti kyllä tekee kaikkensa, että tulisi tarpeettomaksi.

Vierailija
26/50 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs testinä lähettää feikkirahaa

Vierailija
27/50 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista öyhötystä täälläKIN. 

Olen itse lajittelukeskuksessa töissä, ja meillä on tasan yksi ulkomaalaistaustainen töissä, joka on myös esihenkilöni. 

Jakajista en tiedä. Asun isossa kaupungissa, ja meillä ainakin ollut aina jakajana suomalainen henkilö. 

Ettei vain muukalaisviha estä näkemästä mitään muuta? 

Vierailija
28/50 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse lajittelukeskuksessa töissä, ja meillä on tasan yksi ulkomaalaistaustainen töissä, joka on myös esihenkilöni. 

Jakajista en tiedä. Asun isossa kaupungissa, ja meillä ainakin ollut aina jakajana suomalainen henkilö. 

Lisäyksenä: Koneet myös repivät välillä kuoria huonoon happeen. Arvioisin että noin yksi neljästäsadasta ottaa osumaa. 

Vierailija
29/50 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa Postille reklamaatio! Itselle tuli myös kulma revittynä kirjekuoressa oleva kaksiosainen joulupostikortti. En mitenkään usko koneen tekosiksi! Epäluotettavaa postilta ja ilmeisesti pahenee vuosi vuodelta.

Vierailija
30/50 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seliseli

Vierailija
31/50 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli kaksiosainen onnittelukortti kirjekuoressa. Toinen reuna näytti kuin olisi leikattu saksilla auki. Oli sitten teipillä laitettu kiinni.  Sukulaisen yo-kortti tuli myös auki revittynä. Kummassakaan ei lähetetty rahaa. Ehkä sitä etsittiin.

Vierailija
32/50 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äidille on tullut jo kaksi kirjekuorta, mitkä on avattu. Äiti vaan selostaa, että eihän nyt kukaan olisi avannut postia. No, eihän nyt kukaan enää lähettäisi joulupostissa rahaa, mutta tää postihenkilökunta ei sitä tajua, vaan luulevat, että kirjekuorissa on rahaa, siksi avaavat.

Lahjakortteja metsästäävät. Rahaa ei uskalleta enää kai lähettää. Hieno onnittelukirjekuori herättää huomiota kai. Kantsii pakata isoon kirjekuoreen joka teipattu kulmista kunnolla kiinni, näin jäävät kiinni jos joku aukaissut. On niillä kamerat kaikkialla, se on sit se viimeinen jakelija jos on avattu muttei näy videokamerassa.

Pakettilähetystä kai ei avata useinkaan.

Vierailija
33/50 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkohan paljon niitä revittyjä kirjeitä oikein on, meillekin tuli yksi.

Tämä ei tapahtunut joulun alla, mutta olen nähnyt kun postinjakaja istuu autossaan ja repii auki kirjekuoria. Ensin en tietenkään kiinnittänyt mitään huomiota siihen parkissa olleeseen autoon, mutta koira jäi siihen viereen nuuskimaan jotain ja siinä sitten kuulin (kuskilla ikkuna auki) sellaista riips-raaps repimisen ääntä ja siinä se ihan pokkana repi niitä kuoria auki.

Vierailija
34/50 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi. Itse olin postilla töissä ysärillä ja jo silloin oli vaikka kuinka paljon vietnamilaisia työntekijöitä. Lisäksi oli virolaisia ja venäläisiä.

Vierailija
35/50 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se lajittelukone ei revi esim. Kelan tai Verohallinon kirjeitä?

Vierailija
36/50 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se oli muu repeämä, tai lapsen repimä. Tai kone repinyt, ellei viennin aikana. Joskus menee väärään luukkuun ja joku on avaamassa, kunnes huomaa ettei se ollut hänelle. Jopa koko kuori voi aueta.

Jos väärinjaettu ja ehdit avata, niin kannattaa kirjoittaa kuoren päälle, että jaettu väärin sinulle ja avasin ennenkuin katsoin nimen ja viet oikeaan osoitteeseen vaikka luukusta. On käynyt kerran minulle ja samoin naapuri avannut minulle kuuluvan postin. Ja näin siinä toimimme. Ei ollut sama naapuri. Tosin jos ja kun näitä avattuja on paljon niin epäilenpä Postia ja henkilökuntaa.....

Vierailija
37/50 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia följyyn pitää laittaa jotain pehmeää. Vaikka sukat.

Vierailija
38/50 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama toistuu aina ylioppilaskorttien kanssa keväällä. Jakelukone repii ne heti.

"jakelukone"

Vierailija
39/50 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se lajittelukone ei revi esim. Kelan tai Verohallinon kirjeitä?

Tai niitä joutavia lehtimainoksia valmiine tilauslärpäkkeineen joissa on osoitetiedotkin painettu moneen kohtaan? Miksi nuo ei ota osumaa ja samalla mielellään katoa kokonaan?

Vierailija
40/50 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ne on lajittelukoneesta johtuvaa tajuatteko

Oikeastiko? Miksi lajittelukone ei koskaan revi laskuja, ainoastaan joulu- ja onnittelukortteja? Edes pehmeää kirjettä, jossa sisällä on vauvanvaate, ei lajittelukone murskaa.

Meillä oli kadonnut kirjeessä ollut 50 e seteli. Tosin se oli feikki, siinä oli jopa teksti "elokuvaraha", mutta joku sen vei, en syytä postipoikaa vaan lajittelukeskuksen Faysalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi