Miksi niin moni suurituloinen roikkuu vauvapalstalla? Viesteistä päätellen joka toisella vuositulot kuusinumeroisia
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Wannabe menestyjiä. Todellisuudessa syrjäytyneitä peräkammaripoikia ja-tyttöjä. Mutta surullisinta on, että ovat niin syvällä näissä menestyjäharhoissaan, että äänestävät kuin huipputuloinen, miljoonasalkun ja sijoitusasuntoja omistavat.
No, ei noita syrjäytyneitäkään kovin pitkälle riitä. Palstalla on kuitenkin melko paljon käyttäjiä. Miksi ei hyvätuloiset tänne kirjoittelisi? Samanlaisia pulliaisia ovat kuin kaikki muutkin.
Onko identtisillä kaksosilla identtiset toosat?🤭🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te luulette, että suurituloinen tekee vapaa-ajallaam? Kuuntelee vain oopperaa?
Kyllä on rahat kasaantunu ihan väärälle ihmiselle jos rikas ei keksi mitään muuta tekemistä rahoillaan kuin spämmäillä vauvapalstalla. Hukkaan heitettyä rahaa.
Kummallinen ajatustapa, että varakas ei saisi ottaa laisinkaan rennosti vaan pitäisi tehdä aina jotain hyödyllistä.
Luterilaisuus, you know.
Niillä on enemmän aikaa. Tavallinen pulliainen on töissä jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulot vaikuttaisivat täällä roikkumiseen? Tämän on Suomen suosituin keskustelupalsta ja varmasti on porukkaa laidasta laitaan.
Luulisi elämässään menestyneiden hakevan älyllisempää ajanvietettä kuin nämä spämmikeskustelut
Miksi menestyneet olisi yhtään älyllisempiä kuin kukaan muukaan? Materiaan keskittyminen ei varsinaisesti kerro älyllisyydestä. Sitä paitsi pitää yliopistoprofessorinkin aina välillä relata.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut kaksosten kanssa. Eivät tosin olleet identtisiä, mutta tuntui usein kuin olisin seurustellut yhden ja saman ihmisen kanssa. Toosissa en huomannut eroa.
Menestyjät lukemassa Pupan käänteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vain suurituloiset leventelevät tuloillaan. Muut ovat hiljaa.
Riippuu siitä tarkoitatko heitä, jotka oikeasti tienaavat enemmän kuin tarvitsevat ja ymmärtävät, että elämässä on muutakin merkittävää sisältöä kuin taloudellinen menestys vai heitä, jotka saavat kulutettua kaiken mikä tulee ja se näkyy kilometrien päähän...
En tiedä tuosta, mutta ainakin täällä on paljon vihervasemmistolaisia.
Viesteistä paistaa läpi päihteiden sekakäyttö ja työnvastaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän täällä ihmisillä ole taipumus haluta esiintyä parempiosaisina kuin oikeasti ovat.
MIKSI minä esittäisin täällä parempiosaista kuin olen? Miksi? Eihän kukaan edes tiedä, kuka olen.
3548,95 € är sexsiffrigt men mera skulle vara bättre.
Täällä on myös järkyttävä määrä eri alojen erikoisasiantuntijoita ja johtavia tutkijoita. Ei siis ihme että tulotkin on vähintään kuutta jos ei seitsämää numeroa.
Miehillä munatkit on ihan hervottomia keihäitä ja naiset missitkin vaikka olisivat jo +40v yh-äityleitä. Ei ihmekkään miksi niillä on aina nuoret mutta rikkaat miehet ympärillä.
Varmaan sen takia, että kuusinumeroisella vuositulon määrällä minäkin olen ihan tavallinen ihminen. Älytön harhaluulo, että elämä olisi hyvätuloisella jotenkin niin erilaista etteikö voisi keskustelupalstalla käydä silloin tällöin.
Ne on peruspäivärahalla roikkuvia persuja. Niillä on runsaasti mielikuvitusta mutta todella heikko realiteettien taju.
Vierailija kirjoitti:
Ja päälle miljoonaluokan osakesalkku. Ap
Ei Suomesta saa miljoonia Es pörssistä...alamäki ..antaa mennä kun on alamäki vaan ..
Vierailija kirjoitti:
Sun älys on peritty äidiltäs joka oli niin tyhmä että antoi toosaa vielä tyhmemmälle isälles.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sen takia, että kuusinumeroisella vuositulon määrällä minäkin olen ihan tavallinen ihminen. Älytön harhaluulo, että elämä olisi hyvätuloisella jotenkin niin erilaista etteikö voisi keskustelupalstalla käydä silloin tällöin.
Onhan tämä myös huvitus, joka kiehtoo ihan tietynlaisia ihmisiä. Visuaalisestihan palsta on onneton, sisällöllisesti ei ole juuri juoruja, ei videoita, tekstiä on usein tosi paljon, kaikki on ihan vaan sanallista ja osallistuminen edellyttää kirjoitustaitoa ja kiinnostusta kirjoittamiseen. Ei mikään ihme, jos yliopistokoulutetut ovat yliedustettuina.
Kännykällä tekee vaikka mitä kirjoitusvirheitä, kun nopeasti kirjoittaa.