Miehen logiikkaa :D REPS. OV
Yksi mun kaveri soitti aamupäivällä ja mies sattui vastamaan mun puolestani. Kaveri ilmoitti, ettei hän pääse lastensa kanssa tänään puistoon, koska TÄTI PUNAINEN tuli kylään (hänellä on yleensä karmeat menkkakivut). Mies oli siinä sitten vastannut, että aha ja hän ilmoittaa vaimolle.
Käytiin sitten miehen kanssa tällainen keskustelu:
M: Kulta, onko sun kaverillas, sillä " Maijalla" tätiä, jonka sukunimi on Punainen?
Minä: Ei Punainen ole mikään sukunimi. Miten niin?
M: No, kun se " Maija" sanoi, ettei ne pääse tänään puistoon, kun Täti Punainen tuli heille kylään.
Minä: Ne on menkat eikä mikään oikea täti-ihminen!!
M: Miten niin? No miksei siitä sitten voi käyttää oikeata nimeä????
Kaveri on erittäin ujo tällaisissa asioissa ja hänelle on kaikki alapäähän liittyvät jutut tabuja. Hän ei myöskään pysty puhumaan lapsen kakasta vaan jos lapsella on kakat vaipassa, niin tuo ei mene pesemään kakkoja pois vaan hän pesee ne kakkoset pois.
Kommentit (7)
Ihanko oikeasti miehen olisi mielestäsi pitänyt ymmärtää, mikä on täti punainen?
Itse en kyllä koskaan, en ikimaailmassa, käyttäisi tuollaista ilmausta.
Enkä kyllä käytä mitään täti punaistakaan. Jätänpähän vaan sanomatta jos en kaveriani kiinni saa.
Miehesihän oli aivan oikeassa ihmetellessään tuollaista kaunistelua. Jösses, että synnyttänyt jne. nainen voi olla noin nolo ja häveliäs!
Kaverille tietysti, ja omalle miehelle, mutta kaverin miehelle mun pimpsa-asiani eivät kuulu.
Vierailija:
Kaverille tietysti, ja omalle miehelle, mutta kaverin miehelle mun pimpsa-asiani eivät kuulu.
Minäkään en kertoisi, sanoisin vaan, että kerro vaimollesi, että en pääse puistoon. Piste.
Mutta kukaan ei pakota käyttämään hämäriä ja sievisteleviä kiertoilmauksia. Joko kertoo selevällä suomenkielellä - tai jättää selittelyt siihen, kunnes tapaa kaverinsa kahdenkesken.
En ihmi, ettei heti täysin ymmärtänyt, mutta joksikin koodiksi olisi pitänyt tajuta ;)
Mutta minkäs sille voi. Kyllä mä pystyn puhumaan menkoista niiden oikeilla nimillä tai pesen lapsen kakkapyllyn.
Kaverin lapsetkaan eivät saa sanoa, jos on kakka- tai pissahätä. Heidän pitää aina sanoa, että heillä on vessahätä.
ap