Kuka sai jouluna viestiä eksältä
Minä sain eksältä suhteen lämmittely viestiä.
Laitoin viestiä että minulla on verkot vesillä ja kala kiikarissa, niin kuin onkin.
Enemmän olen kiinnostunut tästä uudesta miehestä kuin ekssästä joka KAKSI kertaa ghostasi minut. En enää kolmatta kertaa lankea samaan.
Laittakaa viestiä mitä ajattelette??!!?
Kiinnostaa kuulla teidän ihmissuhdekiemuroista.
Kommentit (11)
Aina, molemmilta ex-miehiltäni. Ollaan edelleen kavereita, eikä siinä ole mitään omituista. Kukaan ei yritä lämmitellä ketään.
Vierailija kirjoitti:
No todellakaan et lankea exääsi. Miten säälittävä tuollainen yritys jouluna.
Sitä ajattelen itsekin. Onneksi minulla on uutta suhdetta alkamassa. Eksä pitänyt hiljaisuutta puolitoista vuotta!!
Meinasin laittaa mutta annoin olla. Ei hänkään laittanut. Jos oisin ollut kaljapäissäni niin varmasti olisin laittanu, tämä joulu menee nyt selvin päin. Parempi näin
Joo tuli sata viestiä eripuolilta maailmaa joten huiluni on soinut mukavasti ilman kumia.
Aloittaja tuntuu olevan kohtalaisen yksinkertainen ihminen.
Sehän olisi ihanan romanttista jos olisi puhtaat jauhot pussissa mutta minusta tuntuu että sama vanha saamaton mies siellä rakkauden saralla on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja tuntuu olevan kohtalaisen yksinkertainen ihminen.
Anteeksi kuinka?
Ap
Valitettavasti en. Enkä tule enää saamaan. Tylsä miettiä jotain, joka ei mieti enää minua. Jos on miettinyt koskaan.
Minäkin olin unohtanut tämän miehen. Hän oli aina töissä ja puhui vaan töistään. Nyt on saanut ylennyksen.
Uusi mies on kiinnostunut mitä minulle kuuluu.
Ap
No todellakaan et lankea exääsi. Miten säälittävä tuollainen yritys jouluna.