Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tiellä omassa kodissa...

Vierailija
26.02.2007 |

Kyllä meni hermo mieheen eilen.

Mies pelasi tietokoneella. Sain lapset nukkumaan, otin lehden ja istuin sohvalle sitä lukemaan, samalla katselin televisiota. Mies sanoi, että tv:sta tulee toiselta kanavalta elokuva. Sanoin, että tule koneelta katsomaan, niin itse tulen siihen. (elokuva ei kiinnostanut, mutta toinen kanava kiinnosti itseäni) Noh, ei halunnut vaihtaa paikkaa, joten en vaihtanut kanavaa. Kohta mies kyllästyi pelaamaan ja halusi katsoa elokuvaa, aikamme tingattiin ja päädyimme sitten kanavan vaihtoon. Kun enhän voi yhtä aikaa selata jotain aikakauslehteä ja katsoa ohjelmaa. Mm, niiin.

Noh, sitten mies seisoi ensin sohvan vieressä vähän aikaa. Itse kun siinä oikosena makasin. Kauhea huokailu ja ai, kun selkä kipeä ja puuh, ääh ja meni vaivalloisesti nojatuoliin. Kysyin, että pitääkö nyt sohvaltakin lähteä. " eeeei, mutta kun selkä kipeä ja ei täältä asti kuule tuota jne." Lähdin sitten lehteni kanssa toiseen huoneeseen.

Ja perkele, viis minuuttia ja mies tulee perässä. Kysyin, että haluatko vielä tämän peitonkin minulta? ;)

Mies suuttui ja meni nukkumaan...

Löytyykö muiden miehistä tuollaisia " ihanuuksia" ...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme