En jaksa elää helvetillis3n masennuksen kanssa
takana 15 vuotta sitä. lisäksi sairastunut pahasti homeista ja kemikaaleista. myös ahdistuneisuushäiriötä on. lääkitykset ei auta. tervelliiset elämäntavat on ja liikuntaa harrastan paljon. mistään ei tule mitään ja joka päivä haluaa vaan kuolla pois.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot trolli ap. Aattoillan kaheli trolli.
Puhut pötyä. Ja muka säälit itseäsi.
Ja ettei muka mikään lääke masennukseen auta. Kyllä auttaa, ei niitä lääkkeitä huvikseen kehitellä ja tutkita vuosikausia, ellei niistä mitään apua olisi.
Se on pitkä ja kallis matka kaikilla kehitetyillä lääkkeillä, ennenkuin ne päätyvät hyväksytyiksi lääkkeiksi apteekiiin. Ja jolle lääkkeelle lääkäri voi reseptin kirjoittaa.
Olet enemmän kuin vähemmän, päästäsi muutoin sekaisin.
Kohdallasi ei ole kysymys mistään masennuksesta. Vaan luulotaudista, itsesäälistä ja itsekkyydestä.
Mikäjön hel.vetin hullu se sinä olet! Kaikille ei lääkkeet Auta ja piste. Vai vielä luulotaudista...! En ole ap mutta tsemppaan paljon koska olen itse masentunut ja tiedän mitä se on kun mikään ei au
Ihanaa kun tuli lääketieteen asiantuntija meitä kouluttamaan. Nyt kaikki uskovat.
Mun äidillä on ollut tuo jo 50 vuotta. Autokolari aiheutti aivovamman ja siitä se alkoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla auttoi mäkikuisma. Mitkään lääkärin määräämät lääkkeet eivät tehonneet. Sitten tilasin saksasta mäkikuismaa jota lääkärit Suomessa vastustavat. Kas kun eivät saa provikkaa luonnontuotteista. Heti toisena päivänä kirkastui ja mieli piristyi.
Vedä sinä akka mäkikuisma korvillesi teorioinesi.
Vedän mäkikuismaa joka päivä ja pysyn terveenä. Sekös sinua ottaa päästä?
Masennus kuuluu jokaisen ihmisen elämään ,toiset on vaan tommosii v..tu pellejä,joka tunteesee ryynejä
Kyllä apn italialainen poikaystävä varmaan heti huomenna auttaa apn terveyskeskukseen ettei mene ELÄMÄ PILALLE!
Vierailija kirjoitti:
Mä lopetin kaikki hoidot ja parannuin. En jaksanut käydä enää kusipäisen hoitajan luona ja lääkkeet olivat aivan turhia. Koko mt-hoito sairastutti vain mua enemmän ja enemmän. Nyt taas on ilo ja toivo palanneet elämään.
Harkinnut samaa. Tuntuu siltä, ettei traumatisoituneita osata hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ettei muka mikään lääke masennukseen auta. Kyllä auttaa, ei niitä lääkkeitä huvikseen kehitellä ja tutkita vuosikausia, ellei niistä mitään apua olisi.
Se on pitkä ja kallis matka kaikilla kehitetyillä lääkkeillä, ennenkuin ne päätyvät hyväksytyiksi lääkkeiksi apteekiiin. Ja jolle lääkkeelle lääkäri voi reseptin kirjoittaa.
Kohdallasi ei ole kysymys mistään masennuksesta. Vaan luulotaudista, itsesäälistä ja itsekkyydestä.
Mikäjön hel.vetin hullu se sinä olet! Kaikille ei lääkkeet Auta ja piste. Vai vielä luulotaudista...! En ole ap mutta tsemppaan paljon koska olen itse
Olen Peter C. Gotzsheni lukenut, joten tiedän kyllä aika paljon keskivertoa enemmän. 'Tappava psykiatria ja lääkinnän' harha kannattaa jokaisen lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko miksi et hae hoitoa masennukseesi? Masennushoidot ovat tehokkaita ja turvallisia kun ne suunnittelee psykiatrian erikoislääkäri. Vai onko liian palkitsevaa olla uhriutuva marttyyri?
Kerrotko mitä ne tehokkaat masennushoidot ovat? Vai onkonliian palkitsevaa vain vitt uilla ihmisille?
Ap on varmaan omin pin keksinyt mäkikuismarohtojaan ja nyt tulee valittamaan kun ei ole lääketiede häntä auttanut. Tällaisille kannattaa määrätä ne lehmänpaskapuristeet niin saavat suun makeaksi ja oppivat olemaan aukomatta päätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäjön hel.vetin hullu se sinä olet! Kaikille ei lääkkeet Auta ja piste. Vai vielä luulotaudista..
Juuri tällaisia i d i o o t t e j a on Suomi täynnänsä.
Oletko kokeillut kaikki hoidot, esim sähköhoito? Pätevälle lääkärille mars ja ota asia puheeksi. Tsemppiä!
Noi kaikki on hyvin pieniä asioita, kun alat laittaa elämääsi tärkeysjärjestykseen. Omaa ajattelua pitää muuttaa positiiviseksi, muuten masennus ei lopu koskaan.