En jaksa elää helvetillis3n masennuksen kanssa
takana 15 vuotta sitä. lisäksi sairastunut pahasti homeista ja kemikaaleista. myös ahdistuneisuushäiriötä on. lääkitykset ei auta. tervelliiset elämäntavat on ja liikuntaa harrastan paljon. mistään ei tule mitään ja joka päivä haluaa vaan kuolla pois.
Kommentit (92)
Asenne ongelma. Pitää ajatella positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miten olet yrittänyt hoitaa masennustasi, oletko kokeillut jo kaikki mahdolliset vaihtoehdot ECT-hoitoa myöten?
Lähete magneettistimulaatioon eli rTms hoitoon? Se on ETC stä eteenpäin kehitetty hoitomuoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuole sitten. Loppu yoi ruikutus
Tässä nähdään ihmisten empatiakyky. Taitaa todella paha olo olla myös sinulla. Tsemppiä ap:lle <3
Tälläinen toksinen positiivisuus kyllä osaa oksettaa.
Tuossa aiemmassa viestissä ei ole mitään oksettavaa vaan empatiaa josta sinä et tiedä mitään. Surullinen ihmiskohtalo sinulla.
Näin on. Tuo kaveri onkin kirkosta eronnut ateisti. Pihi. Empaattisuudesta ei tietoakaan. Vetää nyt pyhinä kännit ja ihan veen kipee ja kiukkunen seuraavana päivänä tai kun yrittää ryyppyputkea lopettaa. Toisaalta vetää maria ja muita aineita sekasin kunhan jollain saa nupin puutumaan. Ei kande välittää tommosten kommenteista.
Voimia sulle.
En minäkään jaksa, kärsinyt noin 30 vuotta enemmän tai vähemmän, viimeset 10 vuotta olleet kauheat. Mutta olen päättänyt lopettaa kärsimykseni tulevaisuudessa, se tieto helpottaa kummasti, että kituminen loppuu.
Ap, veikkaan että et ole ikä-ihminen. Tämä homealtistus voi olla paha. Sitä harvemmin on vanhemmilla ihmisillä. Epäilen että syitä on monia. Hometalorakentaminen alkoi 70-luvulla. Nykyään rakennusmääräykset ovat eri.
Nykynuoret alle 35-45 ikäset, ovat herkempiä. Syy saattaa olla muutenkin lisääntyneet myrkyt elintarvikkeossa yms. ( syömme sen luottokortin verran mikromuovia viikossa)
Ympäristömyrkyt myös lisääntyneet, vanhemmilla ikäluokilla ei ollut tätä ongelmaa.
Elimistö ei kestä liikaa kuormaa
Astmat ja allergiat lapsilla lisääntyneet räjähdysmäisesti + muut oireyhtymät , luonnosta vieraantuminen
Monelta menee ohi se että voi olla myös posttraumaattinen stressihäiriö masennuksen lisäksi. Siis elimistö reagoi pieneenkin ärsykkeeseen liian paljon.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Jokainen on oman onnensa seppä.
Ap, tosi outoa, mikäli ainoakaan masennuslääke ei Sinua auta.
Se on suorastaan käsittämätöntä.
Sillä nykyisin masennuslääkkeitä on joka lähtöön, sillä lääketiede tutkimuksineen on kehottynyt valtavaa vauhtia.
Ja mistä muka itse tiedät että OLET VAIN MASENTUNUT?
Voihan oma elämän asenteesi olla niin negatiivinen, vastustat kaikkea eteenpäin menoa, uudistumista, ja muutoksia elämässäsi.
Mitkään lääkkeet eivät tuollaiseen auta. Pitää olla itsekin valmis auttamaan itseään.
Sekä muuttamasn omia elämänasenteita ja pinttyneitä ajatuksia.
Miten helvetissä luulet, niiden monien kroonisesti sairauden jaksavan elää päivästä toiseen, kipujen, pyörätuolin, avuttomuuden ja muiden omgelmien kanssa.
Usea heistäkin joutuu käyttämään masennuslääkeitä.
>takana 15 vuotta sitä. lisäksi sairastunut pahasti homeista ja kemikaaleista.
tähän sanottava, kokeile yleistä allergialääkettä itselläninauttoi, kun olin työpaikassa, jossa altistuin aina sädesienelle (terveisin opettaja)
>myös ahdistuneisuushäiriötä on. lääkitykset ei auta. tervelliiset elämäntavat on ja liikuntaa harrastan paljon. mistään ei tule mitään ja joka päivä haluaa vaan kuolla pois.
tosi ikävä kuulla.. Minulle sattui myös opiskeluaikana paljon vastoinkäymisiä ja lääkärin mukaan masennuin, olin uupunut ja en jaksanut mitään minulle tosin auttoi se, että aloin liikkumaan ja harrastamaan. Toivottavasti sinullekin paistaa aurinko vielä sinne! älä luovuta, kaikilla on vastoinkäymisiä ja ne koettelee eri tavoin. Ja muista, että voit aina hake apua!
Oot trolli ap. Aattoillan kaheli trolli.
Puhut pötyä. Ja muka säälit itseäsi.
Ja ettei muka mikään lääke masennukseen auta. Kyllä auttaa, ei niitä lääkkeitä huvikseen kehitellä ja tutkita vuosikausia, ellei niistä mitään apua olisi.
Se on pitkä ja kallis matka kaikilla kehitetyillä lääkkeillä, ennenkuin ne päätyvät hyväksytyiksi lääkkeiksi apteekiiin. Ja jolle lääkkeelle lääkäri voi reseptin kirjoittaa.
Olet enemmän kuin vähemmän, päästäsi muutoin sekaisin.
Kohdallasi ei ole kysymys mistään masennuksesta. Vaan luulotaudista, itsesäälistä ja itsekkyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Jokainen on oman onnensa seppä.
Kukaan ei ole seppä syntyessään. Sitten tutustuin yhteen kaveriin. Oli syntymästä asti ollut Seppä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuole sitten. Loppu yoi ruikutus
Tässä nähdään ihmisten empatiakyky. Taitaa todella paha olo olla myös sinulla. Tsemppiä ap:lle <3
Let's be honest, ruikuttajat ovat ärsyttäviä. Kuitenkaan ilkeä ei tarvi olla.
Vierailija kirjoitti:
Ja ettei muka mikään lääke masennukseen auta. Kyllä auttaa, ei niitä lääkkeitä huvikseen kehitellä ja tutkita vuosikausia, ellei niistä mitään apua olisi.
Se on pitkä ja kallis matka kaikilla kehitetyillä lääkkeillä, ennenkuin ne päätyvät hyväksytyiksi lääkkeiksi apteekiiin. Ja jolle lääkkeelle lääkäri voi reseptin kirjoittaa.
Kohdallasi ei ole kysymys mistään masennuksesta. Vaan luulotaudista, itsesäälistä ja itsekkyydestä.
Mikäjön hel.vetin hullu se sinä olet! Kaikille ei lääkkeet Auta ja piste. Vai vielä luulotaudista...! En ole ap mutta tsemppaan paljon koska olen itse masentunut ja tiedän mitä se on kun mikään ei auta. Toivottavasti et ole hoitohenkilökuntaa. Olet täysi pas.kakasa.
Nuorena masennuin kun luulin et muilla on kaikkee ja mul ei. Juopottelin.Ostin auton. Juopottelu ja auto ei sopinu yhteen. Sitä rakentelin. Masennuin. Lähdin kauas, auton kans. Voisi sanoa että kävin helvetissä ja tulin takaisin. Silmiä avaava kokemus se reissu kesti monta kuukautta. Ihmisiä kuoli. Ystäviä kuoli.
Sen jälkeen masennukseni alkoi tuntua hyvin pieneltä ongelmalta.
Tsemppiä masennukseen. Elämä on matka ja vasta perillä tietää koska se päättyy. Minä en ole vielä perillä koska bensa loppu tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Ap on tosi pösilö.
Ymmärrätkö,mitrn hankalaa se voi olla ihmisille, joka kärsii mm.sisäilmaongelmista? Itse olen opettaja ja kaikkia minun vaivojani vähäteltiin ja sanotiiin, että ympäriöstäkin löytyy Lopulti tehtiinrakennuksesta tutkimukset, löytyi sädesientä ja osa luokista suljittiin Kuvittelinko? No, en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäjön hel.vetin hullu se sinä olet! Kaikille ei lääkkeet Auta ja piste. Vai vielä luulotaudista...! En ole ap mutta tsemppaan paljon koska olen itse masentunut ja tiedän mitä se on kun mikään ei au
Noh, noh, ei tarvi olla ilkee, ja haukkuu toisia paskakasoiksi. ;(
Tämä ap ei vaikuta normaalilta.
Hänellä on ongelmia mielenterveytensä jo pitkään, ennen noita fyysisiä oireita.
Sen näkee helposti hänen tekstistään.
Ja minäkin kyseenalaistan sen, ettei mukamas masennuslääke auta.
Jos ei kerran auta, ap ei oo masentunut. Hän on käynyt väärällä lääkärillä.
Ap on perus olemukseltaan negatiivinen tyyppi. Eikä sellaiseen ihmiseen tehoa mikään masennuslääke, koska hän ei ole masentunut.
Ap on hermostunut, ylireagoiva, valittava tyyppi. Ainoa mikään hänen tehoaa, on voimakkaat rauhoittavat lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ap ei vaikuta normaalilta.
Hänellä on ongelmia mielenterveytensä jo pitkään, ennen noita fyysisiä oireita.
Sen näkee helposti hänen tekstistään.
Ja minäkin kyseenalaistan sen, ettei mukamas masennuslääke auta.
Jos ei kerran auta, ap ei oo masentunut. Hän on käynyt väärällä lääkärillä.
Ap on perus olemukseltaan negatiivinen tyyppi. Eikä sellaiseen ihmiseen tehoa mikään masennuslääke, koska hän ei ole masentunut.
Ap on hermostunut, ylireagoiva, valittava tyyppi. Ainoa mikään hänen tehoaa, on voimakkaat rauhoittavat lääkkeet.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
En ole perinyt. Ei ole kukaan meistä lapsista perinyt.