Onko CD-kasvovoide ja 300 eur lahjakortti alusvaateliikkeeseen rakkauden osoitus?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Alusvaateliikkeen lahjakortti on kyllä vähän niin ja näin. Tuntuu että se on ennemminkin miehen lahja itselleen.
Ei ap:n ole pakko ostaa mitään seksihepeneitä. Itse ostaisin kiusallani jotain tukevia rintsikoita ja puuvillaisia alushousuja. Sitten kehuisin että olipa mukava lahja, kun tosi mukavat päällä nämä uudet alusvaatteet. Jos mies on naama norsunvitulla, niin siitä näkee sitten mikä oli sen oikea ajatus lahjan taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pyysin rakastajaltani lahjakorttia sokerointiin ja sain sen. Aviomieheltä sain kylpytakin. Kumpi on rakkautta?
Ei kumpikaan. Rakastaessa ei ole kuin yksi ihminen.
Minä olen kummallekin heistä se yksi :)
Jos yhtään olen perillä mies ja rakastajajutuista, niin niistä kumpikin tykkää susta.
Vierailija kirjoitti:
Jos yhtään olen perillä mies ja rakastajajutuista, niin niistä kumpikin tykkää susta.
Näin taitaa olla. Mulla oli kolmaskin, mutta jouduin jättämään hänet joulun alla ajan puutteen vuoksi. Tänään laitoin hänelle hyvän joulun toivotusviestin, johon hän vastasi välittömästi. On häntäkin kova ikävä, mutta aika ei vaan riitä.
Vierailija kirjoitti:
Bluray-kasvovoide on parempi.
Joo vaik kylhän sitä veehooässälläkin pärstänsä hinkkaa
Vierailija kirjoitti:
Alusvaateliikkeen lahjakortti on kyllä vähän niin ja näin. Tuntuu että se on ennemminkin miehen lahja itselleen.
Jos siltä tuntuu niin sitten kannattaa ottaa koko rahalla puuterinvärisiä mummokalsareita.
Minusta 300e lahjakortti alusvaatteisiin on luksusta.
Voi olla tai voi olla olematta. Minä sain yhdeksi lahjaksi mieheltäni 8€ maksavan kettupehmolelun. Se oli silkkaa rakkautta, sillä pehmolla on tarina, joka syksyllä katkesi. Nyt se saa jatkoa, vaikka onkin uusi samanlainen kuin aikaisempi. Tämän tarinan jatkaminen oli täyttä rakkautta ja itkin kun näin sen. Hän tiesi, että kaipasin tarinaa. Sain minä yhteen paikkaan lahjakortinkin, mutta tuo tosiaan voitti kaikki lahjat koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ja voi olla olematta.
Niinpä, on tai sit ei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bluray-kasvovoide on parempi.
Joo vaik kylhän sitä veehooässälläkin pärstänsä hinkkaa
Vähä vanhemmat vinyylillä tai c-kassulla...tai sit vanhat kunnon kasi-raitaset...no nyt tippu Jonnet kelkasta. Hyvää joulua heillekkin!
Alusvaateliikkeen lahjakortti on enemmänkin lahjakortti miehelle - ostaxkultaseni sooo sexyt tissiliivit, pöksyillä ei niin väliä vaikka et ostaisikaan...
Parhaalla panomiehellä on pari pillukarvaa hampaan välissä.