Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei olla edes joulupöydässä ja vieraana oleva vegaani on jo suututtanut äidin, mummin ja tädin

Vierailija
24.12.2024 |

Melko varmasti suuhun tuohon eilen teiniin viimeistään jälkiruoan aikana. Hänelle on tölkitettyjä hedelmiä. Omasta toiveesta, kun muu ei käy. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti samaa koetaan tuhansissa maaseudun perhejouluissa, kun syksyllä Helsingissä opinnot aloittanut Kallion tyttö on palannut jouluksi kotiin. 

Vierailija
2/3 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli. Kyllä minä ja ihana mieheni olemme nauttineet levästä, kylmistä porkkanoista ja vehnäjauhosta pestystä gluteenista. Takkatulen ääressä dippaamme jälkkäriksi selleritikkuja soijaöljyyn jossa on tahinia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaani on sairas. Ette ole allergisia lihalle !!!! Mikä teitä skitsoja siis estää syömästä terveellistä lihaa ????? Ei niin mikään. Esim mä en voi syödä onneksi kalaa. Se ei kuulu mun ruokavaliooni. Enkä syö sitä muutenkaan. Ja tää vegaanisuus johtuu KOTIKASVATUKSESTA, mis toine sairas vanhempi tai kumpikin tuputtavat epäterveellistä sapuskaa. Tämä pitäisi kieltää kokonaan. Vegaaniset on sairaita !!!!!!! Täysin. Saa hävetä sellaista ihmistä. Ja varsinkin, jos ovat lapsia. Sitä ei saa opettaa lapsille. Se o väärin. Siks he ovatkin niin väsyneitä koulus..........ku eivät saa tarvittavaa energiaa LIHASTA. Ja muutenki ovat niin väsyneitä aina..............toki syön iteki kasviksiin, mutten elä sillä pelkästään ! En oo niin sairas. Ja kissat, koirat yms ovat kanssa lihansyöjä. Niitä ei voi opettaa vegaaneiksi. Se on jo hävytöntä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän