Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain jouluruuan valmiiksi, tällä mennä koko joulu

Vierailija
24.12.2024 |

Tein S-marketin tarjouslohesta lohisopan, sekä paistoin saaristolaisleipää. Koko hoidolle tuli hintaa noin 12 euroa.

Soppaa tuli reilut kolme litraa. Näillä eväillä mennään joulunpyhät. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis rutiköyhä ihminen ja lohta ei ole varaa ostaa kuin alle kympin kilohintaan, eikä läheskään aina silloinkaan. Nyt siis oli S-kaupoissa lohifilee tarjouksessa 8,90 kg ja satuin olemaan juuri sen verran "rahoissani", että uskalsin tuhlata noin 800 gramman lohifileeseen rapiat 7 euroa. Tämä on siis minulle todella juhlallinen ruoka ja itse tehty saaristolaisleipä kruunaa jouluateriani.

Vierailija
2/9 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juhla-ateria.

1 kanankoipi ja 2dl vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, olet hyvin järjestänyt asiat.  Aika pelkistetty ateria oli täälläkin.

Vierailija
4/9 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohikeitto on aina hyvää ja saaristolaisleipä siihen kylkeen kuulostaa juhlalle 😋

Hauskaa joulua!

Vierailija
5/9 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellistä ja hyvää! Onko varaa keittää jälkiruuaksi kahvit ja kaupan pipareita? 

Vierailija
6/9 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveellistä ja hyvää! Onko varaa keittää jälkiruuaksi kahvit ja kaupan pipareita? 

Juu, kyllähän mulla kahvia on. Juon ainoastaan mukillisen päivässä eli aamukahvin ja ostan aina kahvit tarjouksesta. En tykkää vahvasta kahvista, joten paketti kestää mulla lähes kolme kuukautta. Parhaillaam menossa olevasta paketista maksoin 2,95 ja juuri ostin uuden paketin juhlamokkaa hintaan 3,45. Mukilliselle tulee sokereineen hintaa noin 5 senttiä. Piparit oli vähän liian kalliita, joten 49 sentin Xtra cookies keksipaketilla mennään.

ap

Vierailija
7/9 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, viimeinen lautasellinen lohikeittoa syöty, eli sitä riitti juuri sopivasti koko jouluksi.

Ja oli kyllä niin herkullista, ettei todellakaan haitannut syödä koko joulua samaa ruokaa,

ap

Vierailija
8/9 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no eikös valtaosa mussuta niitä samoja ruokia koko joulun, joten eihän tuo nyt hirveästi poikkea siitä.

Vierailija
9/9 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä noin 2kg valmisporkkana lootaa tarjouksessa 0.98e/kg jouluaattona.

Glogiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi