Menetkö joulusaunaan?
Kommentit (36)
Jännä, että olut joillekin noin suuri asia. Itse en voi yökkäämättä juoda.
Käytiin jo eilen illalla. Ollaan todettu, että aattona on turha kauhealla kiireellä käydä, kun aatonaattoiltana voi saunoa rauhassa.
Kyllä. Just menen laittamaan tulen kiukaaseen, nyt kun alkaa jo hämärtää. Avanto tehtiin jo päivällä. Jätkänkynttilät palamaan hetkeä ennen saunaan menoa.
Kello 18 aikaisintaan, pörssisäkön hinta laskee.
Jotenkin epäisänmaallista juua muutaku Santtua .
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Just menen laittamaan tulen kiukaaseen, nyt kun alkaa jo hämärtää. Avanto tehtiin jo päivällä. Jätkänkynttilät palamaan hetkeä ennen saunaan menoa.
Kuulostaa ihanalta
Olimme heti joulurauhan julistuksen jälkeen.
Eipä ole saunaa, ei muutakaan jouluun liittyvää :( Siitä on Psyko-Purra ym. superfasistit pitäneet huolen.
No tietty. Tosin tämmöinen rivariasunnon sähkösauna. Mutta. Saa lisätunnelmaa kun ei laita valoja vaan ottaa pienen kynttilän/lyhdyn saunan lauteille. Tämän keksin Jari-myrskyn aikana kun meni kesken saunomisen sähköt. Oli heti mukavampi.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että olut joillekin noin suuri asia. Itse en voi yökkäämättä juoda.
Niin minäkin luulin nelikymppiseksi asti, kunnes Münchenissä eteen laitettiin Olutta, eika mitään oluenkaltaista tuotetta mitä täällä kotihärmässä tarjoillaan.
Valitettavasti tuota Herkkua saa vain tilaamalla, ei tuoda muuten Suomeen.
Menisin jos saisin mutta olin viime viikolla leikkauksessa enkä saa saunoa ennen kuin tikit lähtee.
Kyllä. Ulkosauna on jo lämpimässä. Sellainen perinteinen puilla lämmitettävä. On meillä sähkösaunakin sisällä, mutta kyllä perinteinen on parempi.
Ei sovi aaton kiireisiin saunominen. Keittiössä riittää hommia.
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi aaton kiireisiin saunominen. Keittiössä riittää hommia.
Vie ukkos saunaan niin siihen loppuu kiireet.
Juuri tulin tyttären kaa löylyistä, nyt on ukon vuoro..vihta on. Miehellä jouluolut, itellä vishy. Niin ja vihta tietekin
Menen jos jaksan tänään laittaa uudet kivet eilen tulleeseen uuteen kiukaaseen.
Kyllä, joskus 21 aikaan varmaan laitetaan sauna lämpenemään. Ei ole kiire mihinkään.
En halua mennä yksin. On erikseen naisille ja miehille.
etukäteissaunaolutta napsuttelen, ja kun se loppuu haetaan toinen ja saunaan.
Laadukasta paikan päältä tilattua baijerilaista toki, ei sitä mitään peruskuraa saunaan viedä.