Mitä LAKIA et noudata?
Minä ajan käynnä kädessä autoa. Onpa niitä muitakin...
Kommentit (20)
Hmmm, kummasti nämä kaikki liittyvät liikenteeseen. Ei nyt muuta kuitenkaan tule mieleen.
Muuta ei tule mieleen. Punaisia päin en aja koskaan! Niin monta kertaa on ollut läheltä piti-tilanne kun joku idiootti on punaisia päin kaahannut, että itse en semmoista hölmöytä menisi tekemään.
ja teen siitä ns. space cakea. sitä sitten mussuttelen tarpeen mukaan, ja järjestän kavereille rentoja kakkukestejä...
ja mitäs muuta... ajan autoa kun puhun kännykkään, tyhjäkäytän autoa, kävelen päin punaista, olen ostanut kaupasta tupakkaa ja kaljaa alaikäisille, ja loukkaan Susan Kurosen kunniaa netissä :p
ja imuttaa kaikki sarjat ja leffat netistä, maksan kaverille hiusten leikkuusta pimeästi.
Muuten olen lainkuuliainen ja pelkään poliisia, aaina liikenteessäkin poliisit näkiessäni nousee melkeen hiki pintaan ja on just sellanen oli, kun olisin juuri ajanut varastetulla autolla kännissä punaisia päin ;)
Ruotsissa kävelevät ihmiset näkyy käyttävät sitä.
ajan pyörällä ilman kypärää, päästän lapsen joskun auton kyytiin ilman istuinta, en maksa tv-lupaa yms..
imuroidaan netistä musiikki ja elokuvat, muuten ihan kiltisti =)
Minä muuten en tukista enkä anna alaikäisten juoda alkoholia enkä polttaa tupakkaa. Ainut, mikä nyt tulee mieleen, on tuo kännykkään puhuminen ajaessa.
autossa kännykkään puhuminen näyttää tosi juntilta. Tulee mielikuva, että ajaa jollain vanhalla datsunin romulla eikä oo varaa ostaa handsfreetä, pre paid-liittymä jne...
Kiitos vaan Kelalle, joka ei suostunut tukemaan terapiaani!!!!!!!!!
mutta muita lainrikkomuksia en ole ainakaan tiedostanut
ulkopuolella.
En käytä hands freetä
mutta nykyisin vaan kävelen päin punaisia jsokus ja ajan pyörällä ilman kypärää. Ehkä huomaamatta / ajattelematta tulee rikottua jotain muutakin, jota ei nyt hoksaa. Miten muuten on, eikö jätteiden kierrättäminen kuulu nykyään lain piiriin? Jos laki määrää siihen, niin sitä moni tutuista ainakin rikkoo tai ainakin noudattaa sinne päin. Itse kierrätän kyllä tarkasti. Pitäisi vallan tarkistaa asia!
Käytän vaihtoehtoisia päihteitä
Teen pimeää keikkaa
En käytä aina suuntavilkkua silloin, kun ei ketään muita autoilijoita ole näköpiirissä. Sitähän pitäisi käyttää
aina.
lisäksi käytän autoa tyhjäkäynnillä enemmän kuin 3minuuttia, jos on kova pakkanen.