Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kokeillut jo monta kertaa lähikaupassa sinkku-ostoskoria, ei yhtään "matchia"

Vierailija
24.12.2024 |

Mitä teen väärin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsepti ei toimi

Vierailija
2/15 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan hoitaa ostokseni rauhassa. Todellakaan halua mitään iskuyrityksiä kylkeen.

T. SinkkukiNkku22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoton idea. Jos joku nainen lähestyisi niin hän olisi joku nelikymppinen 80 kg pullukka yksinhuoltaja.

Paremmin saa matcheja netissä.

Vierailija
4/15 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kaltaisessa maassa pitää ehkä tehdä se sinkkuutensa tutuksi, eli mennä siihen kauppaan aina samaan aikaan, niin että jos joku on kiinnostunut, se saa kerättyä rohkeutta.

Vierailija
5/15 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi sinkkukorijuttu joku Helsinkiläisten homma? en ole muualla nähnyt.

Vierailija
6/15 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran cittariin mennessä mustat korit oli loppu sisääntulolla ja vain pinkkejä koreja. Huvitti kulkea ympäriinsä, kun pariskunnillakin oli toisella pinkki kori kädessä ja jokaisella mummolla (no ovatkin varmasti sinkkuja). Huomasin kyllä pitkiä katseita,  kun haahuilin vaateosastolla. No tulipahan kokeiltua tuokin (pakosta). Eli ei se sitä kerro onko joku sinkku vaikka se kori keikkuukin käspuolessa. Suomalainen ei lähesty ruokakaupassa piste.

Vierailija
7/15 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina otan pinkin sinkkukorin ja testaan vetovoimaani ja sitähän kieltämättä piisaa. Aina kun joku mamma lähestyy, niin tekeydyn, että olen epähuomiossa ottanut moisen korin. Kyllä mammat pettyy.

Vierailija
8/15 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut ottaa sinkkukorin, mutta jos valittavana on pinkki tai musta, en ota pinkkiä. Oli kyse mistä tahansa. 

Vierailija
9/15 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan aina sinkkukorin. Harvoin kukaan lähestyy, mutta kun lähestyy seksiä se tarkoittaa.

M43

Vierailija
10/15 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin varmaan vahingossa ajatuksissani, ellei niissä lue mitään. Onko värikoodeja siihen hakeeko joku tutustumista vain jutellen vai muuta. Osa kun ei hae petiseuraa.

Vierailija
11/15 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin varmaan vahingossa ajatuksissani, ellei niissä lue mitään. Onko värikoodeja siihen hakeeko joku tutustumista vain jutellen vai muuta. Osa kun ei hae petiseuraa.

Pinkki kori on vakavaa parisuhdetta etsiville ja musta kori ilmaisee panoseuran halusta.

Vierailija
12/15 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan hoitaa ostokseni rauhassa. Todellakaan halua mitään iskuyrityksiä kylkeen.

T. SinkkukiNkku22

Sinkkukori on metoo. Itse naisena teen ilmoituksen kaikista sinkkukorin käyttäjistä jotka loukkaavat turvallista tilaani.

Vierailija
13/15 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymiseen vaaditaan suostumus tai muuten kyseessä on ahdistelu. Molemmat swaippaavat toisen oikealle ja sitten vasta aletaan jutella.

Vierailija
14/15 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sinkku ostoskori? En ole sellaista näynyt.

Vierailija
15/15 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sinkku ostoskori? En ole sellaista näynyt.

Sellainen vaaleanpunainen missä lukee "sinkkukori". Jotkut boomerikauppiaat ajattelevat että asiakkaat päätyisivät suhteeseen keskenään sillä lailla.