Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, selittääkö nainen mitä kaikkea toivoo seksissä? Kuinka yleistä on että selittää?

Vierailija
24.12.2024 |

Selittääkö ennen esileikkejä, tai ennen seksiä tai seksin aikana? Kuinka yksityiskohtaisesti selittää?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yleensä puhuu kaikesta muusta paitsi seksistä.

Vierailija
2/29 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kaunottariltani, suhteen alussa, joskus yhden toiveen, yleensä en mitään. Kun olen kysynyt mitä hän haluaa on vastaus aina ollut "no mitä haluut"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstalla yksi nainen tuossa viereisessä ketjussa on pari päivää yrittänyt puhua seksistä ja erityisesti vastailla kysymyksiin. Varsin kehnoa on ollut vastaanotto, joitakin miehiä on kiinnostanut enemmän egoilu ja pienemmilleen vittuilu.

Jos lajitoverit suhtautuvat sängyssäkin naisten seksipuheisiin yhtä hienosti, niin en ihmettele jos välillä katoaa moti kertoa omista toiveistaan.

Vierailija
4/29 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään puhua mieltymyksistä ennen seksiä, mutta sen aikana en kyllä puhu

Vierailija
5/29 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minusta kyllä tuntuisi todella kummalliselle esittää jotain listaa mitä haluan ja mitä en!

Kyllä jos hyvän kumppanin löytää, se etsitään ja kokeillaan yhdessä. Löydetään  mikä tuntuu hyvälle ja mikä ei.

Ei ole mitään käsikirjaa kuten autossa miten mikäkin toimii, sehän latistaa heti alkuunsa koko tunnelman!  Ensimmäistä kertaa uuden kumppanin kanssa on vain kokeiltava ja löydettävä ne asiat, kaikkien kanssa ei sama asi tunnu samalta. 

On itsestään selvää että täysin uusi ihminen on tuntematon silläkin alueella, yhteinen rytmi on löydettävä eikä se sälttävättä löydy heti. Ei pidä ensimmäisen kettan jälkeen sanoa että ei koskaan enää, jos se sitten ei todellakin ole täysi katastrofi. Itsellä nin mennyt muutamakin kerta ennenkuin on löydetty se sävel, mies oli sen verran kokematon mutta yhdessä olimme sitten reilun vuoden.

On hyvä muistaa tässäkin asiassa että me kaikki olemme yksilöitä.

Vierailija
6/29 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja minusta kyllä tuntuisi todella kummalliselle esittää jotain listaa mitä haluan ja mitä en!

Kyllä jos hyvän kumppanin löytää, se etsitään ja kokeillaan yhdessä. Löydetään  mikä tuntuu hyvälle ja mikä ei.

Ei ole mitään käsikirjaa kuten autossa miten mikäkin toimii, sehän latistaa heti alkuunsa koko tunnelman!  Ensimmäistä kertaa uuden kumppanin kanssa on vain kokeiltava ja löydettävä ne asiat, kaikkien kanssa ei sama asi tunnu samalta. 

On itsestään selvää että täysin uusi ihminen on tuntematon silläkin alueella, yhteinen rytmi on löydettävä eikä se sälttävättä löydy heti. Ei pidä ensimmäisen kettan jälkeen sanoa että ei koskaan enää, jos se sitten ei todellakin ole täysi katastrofi. Itsellä nin mennyt muutamakin kerta ennenkuin on löydetty se sävel, mies oli sen verran kokematon mutta yhdessä olimme sitten reilun vuoden.

On hyvä muistaa tässäkin asiassa ett

Sekin on jännää, että täällä anonyymi netissä aina on niin päin, että mies on kokematon/kokemattomampi. Reaalielämässä kaikki naiset tavoittelevat pienen pientä osajoukkoa miehistä joille täten kertyy paljon enemmän kokemuksia kuin naisille.

Vierailija
7/29 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään puhua mieltymyksistä ennen seksiä, mutta sen aikana en kyllä puhu

Joo, ja tämän takia olisi kiva, että nainen myös kertoisi, mitä haluaa ja mikä tuntuuerityisen hyvältä. Siinä pannessa kyseleminen on jotenkin kornia. Kuin urheilutoimittaja kysyisi urheilijalta "Miltä nyt tuntuu?"

Vierailija
8/29 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstalla yksi nainen tuossa viereisessä ketjussa on pari päivää yrittänyt puhua seksistä ja erityisesti vastailla kysymyksiin. Varsin kehnoa on ollut vastaanotto, joitakin miehiä on kiinnostanut enemmän egoilu ja pienemmilleen vittuilu.

Jos lajitoverit suhtautuvat sängyssäkin naisten seksipuheisiin yhtä hienosti, niin en ihmettele jos välillä katoaa moti kertoa omista toiveistaan.

Teini se on eikä mikään nainen. Tuo ketju taitaa jotenkin korveta sua?

Vierailija
9/29 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli teinille saa vittuilla ihan vapaasti kun hän ei ole sun kirjanpidossa nainen?

Ja juu, olet oikeassa, mua korpeaa ääliömiesten käytös siinä ketjussa ja tällä palstalla. Oma tytär on samoja ikiä sen N19:n kanssa, ja mitä hänen kanssaan olen asioista keskustellut, niin kyllä se on helvetin kova osa olla nuori ja nainen. Sitä mä en vain yksinkertaisesti voi tajuta, että miksi niin monen miehen täytyy olla niin täydellinen kusipää kun nainen tulee jossain vastaan?

Siis niinkuin miksi? Voiko joku teistä trolleista nyt edes pieneksi hetkeksi pysähtyä, astua ulos tuosta vittuilijan roolista ja analysoida että MIKSI?

En mä kuvittele voisin asioita muuttaa niin että oma tytär ei tästä joutuisi kärsimään, mutta haluaisin edes ymmärtää.

Tehkää trollit joulun ihme ja miettikää vähän.

Vierailija
10/29 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli teinille saa vittuilla ihan vapaasti kun hän ei ole sun kirjanpidossa nainen?

Ja juu, olet oikeassa, mua korpeaa ääliömiesten käytös siinä ketjussa ja tällä palstalla. Oma tytär on samoja ikiä

Mitäs ajattelet siitä, jos tyttäresi postailisi videoita joillekin miehille dildo perseessään. Nehän ei leviä mihinkään, eihän? Ihanan aikuismaista toimintaa.

Vierailija
11/29 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ajattelet siitä, jos tyttäresi postailisi videoita joillekin miehille dildo perseessään. Nehän ei leviä mihinkään, eihän? Ihanan aikuismaista toimintaa.

No jos ihan rehellinen olen, niin ajattelen siitä niin, ettei asia millään tavalla kuulu mulle, ja jos sellainen video tai tieto siitä jollakin tavalla tulisi mulle, niin jotain olisi mennyt pahasti pieleen. Hän on seurustellut jo useamman vuoden, joten oletus on, että seksielämää on. Sen sisältö ei todellakaan kuulu mulle.

Mihin ikään asti sun mielestä vanhemmat ovat jotenkin vastuussa jälkikasvun seksielämästä? 

Vierailija
12/29 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtopäätöksenä voitaneen todeta, että vain ani harvat naiset keskustelevat seksuaalisista haluistaan miehensä kanssa.

Voidaan siirtyä kyselytutkimuksen osaan kaksi: Juoruavatko naisen keskenään seksistä jota heillä on miestensä (aviomies sekä oheismiehet) kanssa?

Vierailija
13/29 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lyhyt kausi suhteen päättymisen jälkeen, että hain seksiseuraa miehistä. Olin omista virheistä oppinut, ja puhuin etukäteen deittimiehille mitä haluan ja mitä en. Seksihän voi naiselle olla jopa vaarallista (sukupuolitaudit, raskaus, väkivaltaisuus). 

Kerroin siis, että edellytän saavani ensin orgasmin nuolemalla ennen kuin teen miehelle mitään. Tää siksi, että tiedän omasta kokemuksesta, että mies lakkaa välittämästä naisen mielihyvästä siinä vaiheessa kun on itse tyytyväinen. Ja kerroin etten halua mitään kuristamista (nykyään yllätyskuristaminen on kuulemma muotia) tai läpsimistä tai muita kovia otteita, vaan silittelyä ja lähekkäin makaamista ja pussailua, ja että kaikki tapahtuu hitaasti. Ja että en halua että hän jää yöksi, koska nukun parhaiten yksin. Ja että en suostu penetraatioon. Oli muutamia miehiä, jotka suostui, ja seksi oli ihan hyvää. Osa suuttui näistä "kohtuuttomista vaatimuksista". Osa ei uskonut että olin tosissani. Mikä vaan kertoo, että jos olisin lähtenyt heidän kanssaan, olisin saanut huonoa seksiä, ja ehkä jopa nyrkistä, eli hyvä että puhuin.

En minäkään nuorempana pystynyt puhumaan, kai se on naistenkin tyyppivika.

Vierailija
14/29 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne naiset usein tiedä itsekään.

Vierailija
15/29 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne naiset usein tiedä itsekään.

Tää koskee varmaan enemmän uskonnollista aivopesus kohdanneita, kuten katolilaisia ja muita ahdasmielisiä, mutta jotkut naiset eivät edes osaa antaa itselleen orgasmia. Eli eivät ole koskaan löytäneet klitoristaan, ja siitä ei tasan seksivalituksessa ole puhuttu.

Ja sitten kun nuori nainen tai tyttö alkaa harrastaa seksiä miesten kanssa, miehen päällekäyvyys ja hänen omien tarpeiden kiivas tyydyttäminen estää naista edes tutustumasta siihen mistä hän itse pitää, kun keskipisteessä on vain miehen halut ja miehen tyydytys. Voi kestää vuosia että nainen alkaa tajuta edes, että hänenkin on tarkoitus nauttia.

Vierailija
16/29 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä koko keho puhuu: eleistä, ilmeistä, katseesta, ääntelystä ja hengitysrytmistä voi tosi urpokin päätellä, mikä tekee kumppanille hyvää ja mikä ei. Vähän niin kuin tanssiessakin, kun kylän hiljaisin saa kauneimmat daamit saatille.

Vierailija
17/29 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksissä koko keho puhuu: eleistä, ilmeistä, katseesta, ääntelystä ja hengitysrytmistä voi tosi urpokin päätellä, mikä tekee kumppanille hyvää ja mikä ei. Vähän niin kuin tanssiessakin, kun kylän hiljaisin saa kauneimmat daamit saatille.

Itsestäänselvyyksien selittäjä ryntäsi pätemään kokonaan asian vierestä. Avauksen aiheena on: Kertooko nainen haluistaan, niitä ei miehen ole mahdollista tietää/havaita muulla tavoin.

Vierailija
18/29 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toimin näin: ennen ekaa kertaa kerron muutaman reunaehdon ja perustiedon (esim. että en saa yhdynnässä, joten siitä ei tarvitse ottaa paineita ja nuolemalla/sormettamalla kyllä kiitos, ei anaaliin, ei kuristamista, muusta pienestä alistamisesta tykkään, rinnat ja suu on tosi erogeeniset).

Sitten seksin aikana (ja pidemmissä suhteissa) on toki ihanaa, jos/kun kumppani kuulostelee kehollisia vihjeitä siitä mistä nautin, mutta koska kukaan ei ole ajatustenlukija, musta on tärkeää myös vapaasti sanoa esim. että nipistätkö hei nyt mun nännejä, kokeile vielä vähän kovempaa, tai nyt mä haluaisin takaapäin, sopiiko sulle? Sellaiset ideat syntyy ihan hetkessä, tilannesidonnaisina omaa kehoa kuunnellen, mutta eivät voi välittyä toiselle vaikka toinen olisi kuinka hyvä lukemaan eleitä. 

Vierailija
19/29 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 300 naisen otannalla, ei selitä. Osa tykkää ja osa ei.

Vierailija
20/29 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtopäätöksenä voitaneen todeta, että vain ani harvat naiset keskustelevat seksuaalisista haluistaan miehensä kanssa.

Voidaan siirtyä kyselytutkimuksen osaan kaksi: Juoruavatko naisen keskenään seksistä jota heillä on miestensä (aviomies sekä oheismiehet) kanssa?

"Saat ottaa mut miten haluat." Näin sanoi uusi naisystäväni hiljattain minulle, kun harrastimme seksiä. Minä taas olisin halunnut kuulla, mitä hän haluaa tehtävän itselleen. "Nuole mun pillua hitain, voimakkain vedoin ja hyväile samalla mun peppureikää."

Nainen siis haluaa alistua miehelle ja mies taas palvella ja tyydyttää naista. Mä luulen, että meidän täytyy vielä käydä näitä yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän