Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, selittääkö nainen mitä kaikkea toivoo seksissä? Kuinka yleistä on että selittää?

Vierailija
24.12.2024 |

Selittääkö ennen esileikkejä, tai ennen seksiä tai seksin aikana? Kuinka yksityiskohtaisesti selittää?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli lyhyt kausi suhteen päättymisen jälkeen, että hain seksiseuraa miehistä. Olin omista virheistä oppinut, ja puhuin etukäteen deittimiehille mitä haluan ja mitä en. Seksihän voi naiselle olla jopa vaarallista (sukupuolitaudit, raskaus, väkivaltaisuus). 

Kerroin siis, että edellytän saavani ensin orgasmin nuolemalla ennen kuin teen miehelle mitään. Tää siksi, että tiedän omasta kokemuksesta, että mies lakkaa välittämästä naisen mielihyvästä siinä vaiheessa kun on itse tyytyväinen. Ja kerroin etten halua mitään kuristamista (nykyään yllätyskuristaminen on kuulemma muotia) tai läpsimistä tai muita kovia otteita, vaan silittelyä ja lähekkäin makaamista ja pussailua, ja että kaikki tapahtuu hitaasti. Ja että en halua että hän jää yöksi, koska nukun parhaiten yksin. Ja että en suostu penetraatioon. Oli muutamia miehiä, jotka suostui, ja seksi oli ihan hyvää. Osa suuttui näistä "kohtuuttomista vaatimuksista". Osa ei

"En suostu penetraatioon." Siis mitä helvettiä mä oikein just luin?

En minäkään miehenä suostu että joku penetroituu minuun, mutta en usko että kovin monen naisen kanssa tulisi valituksi jatkoon, jos ei suostuisi penetroitumaan naisen vaginaan.

Vierailija
22/29 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen kohdannut bi-naisen joka ei halunnut penetraatiota, edes sormilla, ei ollut ollut kaikille hänen miehillekään ongelma.

Ja miehen jota kiinnosti nuoleminen enemmän kuin yhdyntä. Emme olleet tuon miehen kanssa hyvä kombo kun en tykkää vastaanottaa suuseksiä ja haluan kyllä mielummin sen penetraation tunteen sekä sormilla että peniksellä, se on orgasmiakin tärkeämpi itselleni. Ja voin toki saadakin pelkästään sillä työntelyllä jos olen tarpeeksi kiihottunut. 

Mutta lähden nyt naisena täältä kuokkimasta. Omat naiskokemukset on sellaisia että toinen kyllä kertoo tarpeensa ja toiveensa, mutta naisten välinen kommunikointi on muutenkin usein erilaista ja tavallaan helpompaa, kuten varmaan mies miehelle jutustelukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhojen naisten kanssa (jotka ovat vaihdevuosissaan tai ne ovat jo takana) yhdyntä on mahdotonta, tavara on kuiva ja vaikka sinne pruuttaisi mitä tahansa on yhdyntä kivulias koska tavara ei toimi, lyhytkin sapeli ottaa pohjakosketusta.

Vierailija
24/29 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään miehenä suostu että joku penetroituu minuun, mutta en usko että kovin monen naisen kanssa tulisi valituksi jatkoon, jos ei suostuisi penetroitumaan naisen vaginaan.

Aivan oikein: ihmisillä on erilaisia toiveita, mikä onkin juuri se syy, miksi näistä pitää puhua. Muuten on vaarana joutua vastaanottamaan sellaista seksiä mistä ei nauti. Naisilla varsinkin on suuri riski joutua sen mekaanisen seksikaavan uhriksi, missä ensin a)pussaillaan, sitten b)mies saa suuseksiä, sitten 3)vaginapenetraatio ja 4)miehen orgasmi.

Ja nainen sai bakteeritartunnan ja kipeät paikat.

Pussailu on kivaa. Minä en niin suihinotosta välitä, mutta naista nuolisin mieluusti. Valitettavan harvoin nainen antaa nuolla. Vaginapenetraatio on seksin suola, mutta en minä siinä aina laukea. Viimeksi nainen ratsasti ja sai kaksi orgasmia, minä jäin ilman.

Bakteeritartuntaa ei ole kumpikaan vielä saanut, eikä virtsatieinfektiota.

M53

Vierailija
25/29 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin on jännää, että täällä anonyymi netissä aina on niin päin, että mies on kokematon/kokemattomampi. Reaalielämässä kaikki naiset tavoittelevat pienen pientä osajoukkoa miehistä joille täten kertyy paljon enemmän kokemuksia kuin naisille.

Teidän Incel logiikassa on melkoinen aukko: Jos muutama mies pyörittää koko maan naisia, pitäisi jokaisella miehellä olla vähintään satoja seksipartnereita. 

Kuitenkaan et helposti löydä miestä jolla olisi edes 25 eri seksipartneria.  Minä olen mies jota naiset tulee baarissa pokaamaan, mutta ei se tarkoita että lähtisin aina naisen mukaan.  

Itse kysymykseen: Exä sanoi aika suoraan mitä halusi. Nyksä taas ei sano vaikka kysyisi. 

Vierailija
26/29 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerron miehelleni tosi paljon juttuja mitä haluaisin, ja ohjaan ja näytän, ja mies on aivan ihastuksissaan ja ikionnellinen. Sanoo että ei ole aiemmin törmännyt naiseen, joka osaisi noin kertoa ja osoittaa mistä nauttii eniten. Win-win. Suosittelen lämpimästi avointa puhetta seksistä.

Kummallekin putkahtelee arjen tuoksinassa mieleen juttuja mitä olisi kiva kokeilla, niitä sitten laitetaan muistiin ja testataan sopivan paikan tullen. Hänkin on siis oppinut kertomaan toiveistaan, vaikka ei olisi itse aluksi uskonut. Uskomattoman kiihottavaa. 

N45

Vierailija
27/29 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei mulla ollutkaan mitään kokemusta, niin aika helppo oli huomata, että suudelmat ja hyväilyt toimi. Huomata, että mitä hartaammin klittaa sormella hiero sen märemmäksi tuli pillu sormettaa. Kun tarpeeksi kauan teki, niin tyttis ja nykyinen vaimo repi väkisin päälleen yhdyntään. Siitäkin helppo lukea mitä halusi, kun  hän aika nopeasti veti käsillään pakaroista kullini tyveä myöten sisään. Käänsi lantiotaan niin,,että sai kovan paineen klitalleen ja lukitsi kietomalla jalat reisieni ympäri. Orgasmin tulemisenkin oppi nopeasti lukemaan siitä miten selkä alkoi nousemaan kaarelle ja pillu puristamaan, lypsämään ja vetämään kulliani sisään  kuin hukkuva hädissään oljenkorresta. 

Itse enemmän tai vähemmän sivustakokijana ja nauttijana ottamisesta. Vaimo osannut aina osoittaa, ottaa tai sanoa mitä haluaa. Yleensä ensimmäiset. Näitä olen sitten toteuttanut kun jäin jo heti alussa riippuvaiseksi hänen pillunsa rajuudesta orgasmeissaan. Mikään ei ole ollut niin taivaallista kuin pillun ottaminen kullinvarresta. 

Vierailija
28/29 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sano mitään. Ei pyydä mitään. Ei puhu seksistä koskaan. Ei tee aloitetta koskaan

Vierailija
29/29 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sano mitään. Ei pyydä mitään. Ei puhu seksistä koskaan. Ei tee aloitetta koskaan

Kuulostaa mun ex-vaimolta. Pyysi korkeintaan tuomaan viiniä Alkosta.