Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bonuskorttisetämies söhläsi aattona ip-kassoilla ja ruuhkautti kaupan.

Vierailija
24.12.2024 |

Niin tärkeää oli saada bonukset parin euron ostoksista. Rähjäsi kassalle kunnolla. Itse olisin vain häipynyt ilman bonuksia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieköhän ne kaikki asiakkaat vieläkin siellä kaupassa jonottamassa.

Vierailija
2/8 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvanostajatätinainen tukki kassajonon 10 minuutiksi kun arpoi mitä arpoja ostaisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkaransyöjämies tukki kassan kun kaatui siihen ostoksineen humalassa.

Vierailija
4/8 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakanostajanainen osti monta askia tupakkaa. Ihan kuin ei etukäteen osaisi varautua, on ruuhkassa pakko. Ja unohti ottaa itselleen muovikassin, piti minun sitten ojentaa se eteenpäin kassalle. 

Ja kuulumistenvaihtomummot tukkivat kaupan käytävän, kun oli pakko kotkottaa keskenään ilman yhtäkään ajatusta sille, että voisivat olla toisten tiellä.

Ihmiset ovat niin törttöjä ja omaa napaa tuijottelevia. Aina ja kaikkialla.

Vierailija
5/8 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakanostajanainen osti monta askia tupakkaa. Ihan kuin ei etukäteen osaisi varautua, on ruuhkassa pakko. Ja unohti ottaa itselleen muovikassin, piti minun sitten ojentaa se eteenpäin kassalle. 

Ja kuulumistenvaihtomummot tukkivat kaupan käytävän, kun oli pakko kotkottaa keskenään ilman yhtäkään ajatusta sille, että voisivat olla toisten tiellä.

Miksi et sitten itse varautunut jouluun ajoissa ja änkesit kauppaan oletettuna ruuhka-aikana? Aivan samalla tavalla olet itse törttö ja vain omaa napaasi tuijottava näköjään.

Vierailija
6/8 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvanostajatätinainen tukki kassajonon 10 minuutiksi kun arpoi mitä arpoja ostaisi!

Vähän tuo 10 minuuttia on. Noin viikko sitten eräässä kaupassa kassajonossa meni 20 minuuttia edellämenijän veikkausostosten ja voittolunastusten takia ja kassalla sattui olemaan harjoittelija.

Vierailija
7/8 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rähjäsi itsepalvelukassalle? Tuskin se kuitenkaan kaupan ainoa kassa oli.

Vierailija
8/8 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sitten itse varautunut jouluun ajoissa ja änkesit kauppaan oletettuna ruuhka-aikana? Aivan samalla tavalla olet itse törttö ja vain omaa napaasi tuijottava näköjään.

Varauduin kyllä, ja kävin ajoissa suurimman osan ostoksista. Mutta käyn ostamassa tuoretuotteet aattona: graavilohen, savulohen, rosollin ja kotijuuston. Niitä ei kovin pitkään etukäteen viitsi ostaa, niiden pitää kuitenkin säilyä nämä 2-3 joulunpyhää tässä.

Ja väitinkö itse olevani muita parempi? En. Tiedän olevani törttö, ja omaa napaani tuijottava. Siksi en kirjoittanut aiemmin, että "muut ihmiset ovat".