Aivan sairasta: Riikka Purra löysi vihdoin sanat kuvaamaan hallituksen politiikkaa
Riikka Purra oli omassa elementissään, kun hän puhui Helsingin tuomiokirkon kryptassa.
Aivan sairasta, Riikka Purra tilitti.
Kommentit (77)
Sakset selässä on vaikea nauttia joulusta - aivan sairasta. -Suomen kansa
Petteri sanoi, että suomalaisten pitää mennä itseensä. Paraskin puhuja.
Missä persu, siellä sairasta toimintaa.
Toiko Italian Meloni Petterille ja kaikille muille taudin?
Palstavasemmistolaisuuteen kuuluu loputtomien persualoitusten tekeminen 365 päivänä vuodessa 7-23.
Vierailija kirjoitti:
Petsku on aika mieltynyt blondeihin fasisti-akkoihin. Sairasta.
Hyvää joulua itse kullekin!
Tavalliset perussuomalaiset ovat tulleet huijatuiksi, kuten he itse ovat jo huomanneet. He eivät vain vielä kykene myöntämään itselleen, että puolueen johto edustaa aatetta puhtaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Palstavasemmistolaisuuteen kuuluu loputtomien persualoitusten tekeminen 365 päivänä vuodessa 7-23.
Niinkö? Katsoin, että yhtään persualoitusta ei ollut etusivulla, niin tein tällaisen.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Tavalliset perussuomalaiset ovat tulleet huijatuiksi, kuten he itse ovat jo huomanneet. He eivät vain vielä kykene myöntämään itselleen, että puolueen johto edustaa aatetta puhtaimmillaan.
Kaikki persuja äänestäneet eivät ole nasseja, mutta kaikki nasset on persuja.
Terveisiä /seestä!
tv. Ylivieskan perussuomalaiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki persuja äänestäneet eivät ole nasseja, mutta kaikki nasset on persuja.
Paitsi ne muutamat kokoomuspersut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskinta oli, että kokoomuksen oma lehti kuvaili Melonia näin:
Äärioikeistolainen ja uusfasismitaustainen Italian pääministeri Giorgia Meloni näytti tällä viikolla myös EU:lle, millaista politiikkaa hän todellisuudessa ajaa.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/giorgia-meloni-naytti-todelliset-kasvo…
Mytomaani-punikkien jouluvalheet part 666.
Miksi tuollIainen demoni on päästetty kirkon tiloihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äärioikeistolainen ja uusfasismitaustainen Italian pääministeri Giorgia Meloni näytti tällä viikolla myös EU:lle, millaista politiikkaa hän todellisuudessa ajaa.
Retoriikka on tyypillistä kokoomuslaisille, ovathan hekin äärivasemmistolaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mytomaani-punikkien jouluvalheet part 666.
Persujen trollikellarissa tiedetään hyvin, mitä mytomaani tarkoittaa. Muuta ei sitten tiedetään, kun mennään Kremlin trollauksen käsikirjan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meloni oli kokoomuslaisen Uuden Suomen jutussa äärioikeistolainen uusfasisti vielä kesällä 2024, mutta jouluna 2024 takki oli jo kääntynyt. Uuden Suomen mukaan Melonia on haukuttu:
Pääministeri Petteri Orpo kertoo erikoishaastattelussa, miksi hän kutsui äärioikeistofasistiksi haukutun Italian pääministeri Giorgia Melonin Lappiin.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/aarioikeistolaiseksi-kutsuttu-giorgia-…
Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat. Kun Orpo jyrähtää, Uuden Suomen toimittaja kirjoittaa kiltisti, että Melonia on haukuttu. 😂
Valtiovarainministerin tuskainen avautuminen oli yllättävän henkilökohtainen. Purra piti perjantaina Tuomiokirkon kryptassa puheen, jossa keskityttiin valittamaan puheen tekemisen vaikeudesta.