Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset jättävät jouluostokset aina viime tinkaan? Taas uutisoidaan miten kaupoissa on jättiruuhkat

Vierailija
23.12.2024 |

Kummallista

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut kaikki lahjat ja muut tarvikkeet hyvissä ajoin, mutta tykkään hakea salaattiainekset, kalat sun muut niin tuoreena kuin mahdollista. Eli olen siellä prismassa aaton aattona monen muun seurana. Mua ei tosin ole se ryysis ikinä häirinnyt.

Vierailija
2/21 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden tästä aamulla metsästämään punalappuja. Jos laatikot yms löytyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole haitannut minuakaan. Lohen ja vihannekset ja hedelmät hain tänään.

Vierailija
4/21 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on sopivasti hässinkiä, pääsee kollektiivisesti fiilikseen. Suomessa on kyllä niin vähän ihmisiä ettei kunnon ruuhkaa saa mihinkään aikaseksi. Käykää vaikka Tokiossa metrossa ruuhka-aikana niin ei tunnu Suomen prismat missään.

Vierailija
5/21 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden tästä aamulla metsästämään punalappuja. Jos laatikot yms löytyisi.

Punalappuiset tuotteet pitää pakastaa ennen niiden nauttimista.

Vierailija
6/21 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jääkaappeihin mahdu tolkuttomasti etukäteisjemmauksia normiruoan lisäksi. Toinen syy on raaka-aineiden päiväykset, säilyvyys.

Vierailija
7/21 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on sopivasti hässinkiä, pääsee kollektiivisesti fiilikseen. Suomessa on kyllä niin vähän ihmisiä ettei kunnon ruuhkaa saa mihinkään aikaseksi. Käykää vaikka Tokiossa metrossa ruuhka-aikana niin ei tunnu Suomen prismat missään.

Meijän kylän molemmat liikennevalot jätti automaattisesti muuttumasta vihreiksi, siitä tiesin että nyt se on täällä. Ruuhka.

Vierailija
8/21 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivät, kalat, salaattitarvikkeet sekä muutamat unohtuneet asiat hain tänään sekä viimetinkaan ehtineet joululahjat pakettiautomaatista. Ei se mikään nautinto ole siellä ruuhkassa hikoilla, mutta kohtuu äkkiä pääsin etenemään kun käytin itsepalvelukassoja ja auton olin pysäköinyt kauemmas kaupoista.

Vierailija
9/21 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomena Prismaan jouluostoksille aamulla. Rauhallista. Kokemusta on monelta vuodelta.

Vierailija
10/21 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmisillä pitänyt olla nyt kovat ajat hallituksen takia? Olen tässä nyt vuoden verran lukenut kuinka palstalla ihmiset kuolevat nälkään kun hallitus leikkaa ja hallitus antaa kenkää töistä mutta nyt sitten onkin varaa kuluttaa? :D 

Vierailija
11/21 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa tuoretta ruokaa niin ei sitä voi viikkokaupalla kaapeissa hillota

Vierailija
12/21 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa miehen osallistuvan, niin jouluvalmistelut alkavat vasta aatonaattona klo 18. Menee tämä näinkin, ei siinä.

t. Kokemus 

Vierailija
13/21 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä missä nää toimittajat on käyneet, mutta kävin tänään ostoksilla Espoossa ostoskeskuksessa ja oli hiljaista kuin huopatossu tehtaalla. 

Mietin itsekseni, että tätäkö tää lama nyt sitten on, ei missään yhtään jonoa. Edellisinä vuosina ollut aivan täynnä koko paikka. 

Vierailija
14/21 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihmisillä pitänyt olla nyt kovat ajat hallituksen takia? Olen tässä nyt vuoden verran lukenut kuinka palstalla ihmiset kuolevat nälkään kun hallitus leikkaa ja hallitus antaa kenkää töistä mutta nyt sitten onkin varaa kuluttaa? :D 

Mulla on tämän hallituksen ansiosta enemmän rahaa kulutettavana. Edellinen hallitus kuristi autoilevaa työssäkävijää. Ei ole töistäkään puutetta, hyvä kun vuosilomat ehtii pitää.

Vierailija
15/21 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaloja, mätejä, tuoretta tilliä ja salaatteja ei voi kovin montaa päivää etukäteen hankkia.

Joten sinne se on mentävä sekaan. Mutta ei mua haittaa, asenne kohdalleen (siellä on porukkaa, jonoja, ruuhkaa), riittävästi aikaa ja täsmäkauppalista kouraan niin homma menee sujuvasti.

Vierailija
16/21 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukinkuista osa jo -50 prosenttia tarjouksessa. Tänään muutoinkin jouluruokia paljon laputettuina ja ostimme vain niitä. Söimme jo tänään ja lisää huomenna. Joulupyhinä uudelleen kauppaan ja silloin myös mieluisimmat aletuotteet matkaan. Tänään oli myös runsaasti vaikkapa jauhelihoja ja nakkeja laputettuina kuten myös karjalanpaistia joita kaikkia ostimme. Joulun jälkeen on sitten myöskin paljon laputettuina tuotteita. Ei jouluun pakko ole ylettömästi tuhlata. Täydellä hinnalla ostimme vain kasviksia ja hedelmiä mutta omenat ja klementiinit esimerkiksi ovat todella edullisia nyt. 

Vierailija
17/21 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken maailman "Riikat" siellä stressaantuneena tiuskii ja huokailee muille asiakkaille.

Vierailija
18/21 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoretuotteiden säilyvyys, lapsilisien tulo?

Vierailija
19/21 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneehän se ihan sujuvasti silloin, kun on asennoitunut oikein. Jos siis ei ole mitään kiirettä, lahjaostokset on joko tehty ajoissa, tai katsellaan rauhassa, mitä on saatavilla. Nyt on vain ollut niin, että on lähdetty liikkeelle liian myöhään ja lapsilla, tai lapsenlapsilla on tarkkaan mietityt toivelistat, joista ei haluta poiketa. Sitten kun toivomuslistan tavaroista ei ole enää tietoakaan, alkaa kaupan henkilökunnalle kiroilu ja huutaminen, kun niin moni muukin on halunnut samoja tuotteita ja on ostanut ne ajoissa. V-sana on kuulunut aika kypsäänkin ikään ehtineiden suusta. Onneksi voi poistua paikalta ja jättää asiakkaan rähisemään, tai katkaista haukkumapuhelun.

Vierailija
20/21 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos on kossu pakkasessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi