Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

väsymys rv 39?

26.02.2007 |

Tervis!

Onko muilla ollut näin viimesillään kovia uupumiskohtauksia? Vaikka on suht koht hyvin nukuttu yö takana ja en ole muuta tehnyt kuin katsellut aamut tv:tä ja ollut sohvalla niin jostain syystä mä olen yht äkkiä kuin potkupallo siis turvonnut ja aivan tajuton uupumus tuli. Ei puhettakaan et jaksais evääsä liikuttaa tai kauppahan lähteä. Yht.äkkiä vain kaikki voimat katos ja nyt yritän silmät siristen kysyä muiden kokemuksia et kuuluuko loppuraskauteen vai mitä tämä on :) raskausviikkoja on minulla tasan 39.

T: Mari :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin viikkoja minulla kasassa vasta 36+2, mutta pari viimeistä päivää olen ollut ihan mahdottoman väsynyt, samaan tapaan kuin alkuraskaudessa. Yöt nukun suht hyvin, mutta aamupäivällä iskee jo kolmen tunnin päästä heräämisestä mieletön uupumus eikä jaksaisi tehdä edes välttämättömiä juttuja. En ekasta raskaudesta muista että oliko se samanlaista, vai liittyykö minulla nyt tähän kun on tuo pikkuneiti jo ennestään tuossa työllistämässä :-) Eipä tässä onneksi enää pitkää aikaa ole kun saa valittaa väsymystä ihan muusta syystä ;-D

Kaisu

Vierailija
2/3 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just valittelin tuossa toisille maalismammoille, että mitä ihmettä tää on kun mulla on nyt pari päivää ollut aivan TOLKUTON väsymys/uupumus päällä. Siis aivan järkkyä. Nukun yöllä 11 tuntia ja sit vähintään yhdet 1,5 h:n päikkärit päälle. En muista että näin pohjatonta väsymystä/uupumusta olis ollut edes alkuraskaudessa.

En saa tehtyä mitään koko päivänä, vaan makaan sängyn päällä ja luen tyhmiä kirjoja. Nytkin olen kaks tuntia miettinyt, että pitäis imuroida, mutta kun yksinkertaisesti EI JAKSA!

Mietin jo, et meneekö tää mun olotila kohta masennuksen puolelle..

Lumi 38+5 (eikä tasan jaksa yhtään odottaa, että pääsis eroon vatsasta

ja elimistö pääsis " normaaliolotilaan" )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes äitiysloma alkanut.Olis vielä melkeen kolme viikkoa töitä... eli olen nyt rv 33. Olen aivan uupunut. En jaksais muuta kuin levätä ja nukkua. Ihan hirveitä työviikkoja edessä. Pomo laittoi varmaan ihan piruuttaan tosi raskaat työvuorot viimeisiksi viikoiksi. En jaksa ulkoilla, en leikkiä lasteni kanssa etc. Hohhoijjaa.