Helmi, 23, muutti Dannyn, 82, perässä Raumalle elämään rivitaloelämää. Eikö tuo muija oikeasti kadu nuoruutensa menettämistä?
Uskomatonta, ja perhekin katsoo läpi sormien, jopa kannustaa. Alun perin ajattelin, että Helmi oli vähän yksinkertainen tapaus, mutta tässä on kyllä jotain tarkoituksellista huomionhakua takana. Dannyhan lupaili Helmille hallintaoikeutta Rauman asuntoon kun aika jättää (huom. ei omistusoikeutta), joten rahan perässä onko Hellu-omaishoitaja?
Kommentit (633)
"Minustakin on monet kuvitelleet vaikka mitä, silti totuus on että olen ollut sängyssä vain yhden kanssa."
Minua huoriteltiin sekä isän toimesta kotona, että ventovieraiden miesten toimesta teininä kylillä, kun olin neitsyt.
Että semmosia itämaantietäjiä on miehet.
Vierailija kirjoitti:
"Kukaan ei voi toisten ihmisten panemisista tietää yhtään mitään. Et sinäkään."
Etkö ole koskaan ollut nuorena missään kotibileissä? Siellä ainakin mä oon nähnyt vaikka mitä.
eri
En ole. Ja vaikka olisin nähnyt ihmisten välistä panemista, enhän minä edelleenkään tiedä keiden kanssa muut ihmiset on olleet ja montako kertaa, vai ovatko olleet kenenkään kanssa koskaan. Ei voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"ihmisiä ärsyttää se, että miehet voisi heilua tippurimuppaklamydiapapilloomapesillå ja sen jälkeen haluta puhtaan neitsyen."
Naiset voisivat lopettaa tautien levittämisen.
Miehistähän ne taudit naisiin leviää. Lisäksi kuinka monta syöpää on minkä nainen voi tartuttaa mieheen? Nolla. Mies taas voi aiheuttaa naiselle kohdunkaulansyövän. Jos jotain pitäisi rajoittaa on miesten seksielämä ja rankasti.
Miesten seksielämää voi rajoittaa vain siten, että naiset eivät jakaisi pillua niin helposti.
Surullinen, jopa miesvihainen näkemys miehen moraalista. Ei kaikki miehetkään "ota" vaikka tyrkytettäis. Kyllä se on ihan miehen omalla vastuu
Kumpikin vastaa itsestään ja omasta moraalistaan, niinhän se on. Mutta ei mies voi syyttää naista, vaan juuri niin kuin sinä teetkin, pitää pystyä kieltäytymäänkin. Ihan itse. Pointsit sinulle <3 Etkä ole ainut, olen nähnyt useamman miehen vaivaantuneen ilmeen kun joku nainen on väkisin yrittänyt tunkea housuihin.
Kukin valitkoon itselle sopivan rouvan ja miehen, valitkoon kevytkenkäiset toisensa, ei se ole meiltä pois.
rouva joka on ollut vain miehensä kanssa
"Minua huoriteltiin sekä isän toimesta kotona, että ventovieraiden miesten toimesta teininä kylillä, kun olin neitsyt.
Että semmosia itämaantietäjiä on miehet."
Äitisi ei taida olla kovin fiksu...
Ja muistutan, että naisvihasta 99,9% tulee toisilta naisilta. Et osaa kuvitellakaan, miten paljon naiset puhuvat pahaa toistensa selän takana.
Vierailija kirjoitti:
"Mutta vielä se et kiehnäisikin jonkun kanssa baarissa tai jopa menisi hotellihuoneeseen ei tarkoita, et kiehnäisi lakanoissa.
Minustakin on monet kuvitelleet vaikka mitä, silti totuus on että olen ollut sängyssä vain yhden kanssa."
Varmaan hivelisi itsetuntoasi, jos puhuisimme pelkästään sinusta, mutta maailmassa on paljon toisenlaisiakin naisia.
Maailmassa on monenlaisia ihmisiä, miehiä ja naisia. Mutta sen tiedän, että en ole ainoa joka osaa kieltäytyä seksistä tuntemattoman kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole koskaan ollut nuorena missään kotibileissä? Siellä ainakin mä oon nähnyt vaikka mitä.
eri
Ei kaikki ole sitä miltä edes näyttää.
Itsekin olen mennyt bileissä makkariin, mutta siellä ei tapahtunut pussailua kummempaa. Varmasti muut kuvittelivat muuta.
"En ole. Ja vaikka olisin nähnyt ihmisten välistä panemista, enhän minä edelleenkään tiedä keiden kanssa muut ihmiset on olleet ja montako kertaa, vai ovatko olleet kenenkään kanssa koskaan. Ei voi tietää."
Kun on noi pihalla tavallisesta elämästä, niin ei kannata kieltää ja väheksyä sitä mitä toiset ovat elämänsä aikana nähneet ja kokeneet. Tietenkään se ei koske kaikkia naisia, mutta on olemassa todella iso joukko naisia, jotka ovat aloittaneet pillunsa jakamisen jo alaikäisenä ja sitä ikävä kyllä usein jatkuu siihen saakka, kunnes joku mies huolii perustamaan perheen. Moni ei osaa lopettaa vielä silloinkaan.
Ei rikas vanha mies voi asua mummon kanssa vaan pitää olla parikymppinen nainen. Mummo ei jaksaisi hoitaa dannya.
Kaikenlaisia ehdotuksia tulee nuorille naisille eri-ikäisiltä "danneiltä". Vanhemmat saattavat ajatella, että parempi olla jonkun dannyn kanssa, joka huolehtii raha-asioista kuin että olisi jonkun hunsvotin peliriippuvaisen kanssa. Näitä peli- ym. riippuvaisia ym. työttömiä ja varattomia nuoria miehiä on paljon.
"Ei kaikki ole sitä miltä edes näyttää.
Itsekin olen mennyt bileissä makkariin, mutta siellä ei tapahtunut pussailua kummempaa. Varmasti muut kuvittelivat muuta."
Minä taas olen parhaimmissa bileissä pannut kolmea eri naista samana iltana. Piti aluksi mennä vain pussailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä varmaan manipuloimaan toi danny. Kyllä se muija nuija tajuaa mutta sitten se on jo vanha ja jo nyt maine mennyt. Tyttövuosien tuhlaaminen vanhuksen kanssa on sitten miesten vika eikä oman tyhmyyden.
Tyttövuosien? Aikuinen nainenhan tuo on. Ikäero toki on valtava.
EIkös tuo Danny ole aina ollut nuorten blondien perään? Armi, Erika, Helmi ja kukaties vielä julkisuudelta suojassa voi jokunen neito olla. Tokihan tuo on win-win-tilanne, mutta kyllä Helmi nuoruuttaan tuossa tuhlaa. Ikäeroa 60-vuotta eli isoisänsä ikäinen tuo Danny voisi Helmille hyvinkin olla. Jos Helmi jonkun Rauman rivarin vuoksi Dannyn kanssa hengailee, niin voi voi. Menisi opiskelemaan, oikeisiin töihin ja säästäisi rahaa, niin eivät nuo Rauman asunnot niin kalliita ole, etteikö voisi ajallaan sellaisen itselleen omilla rahoillaan ostaa, jos kerran tuolla haluaa asua.
Aikuisia toki molemmat ovat, joten toisaalta heidän kuvionsa eivät muille kuulu. Jos toisaalta oma tyttäreni seurustelisi tuollaisen ikäeron vallitessa, olisin varmasti kiukkuinen ja hämmentynyt. Noup.
Vierailija kirjoitti:
"Minua huoriteltiin sekä isän toimesta kotona, että ventovieraiden miesten toimesta teininä kylillä, kun olin neitsyt.
Ja muistutan, että naisvihasta 99,9% tulee toisilta naisilta. Et osaa kuvitellakaan, miten paljon naiset puhuvat pahaa toistensa selän takana.
Kyllä äitini on oikein fiksu ja mukava ihminen. Isäkin vioistaan huolimatta oli hyvä isä ja ihminen, on jo manan majoilla. Pyysi kyllä sanomisiaan anteeksi vuosien päästä, vähän ennen kun itsensä lopetti. Mutta hyvää joulua vaan sullekin. Omat vanhempasi lienee sisaruksia keskenään.
Ps. Ei kannata muistutella mitään, jos repii prosentitkin omasta hatusta. "99,9%" naisvihasta naisten kylvämää, jassoo. Edes erkki ei usko. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä äitini on oikein fiksu ja mukava ihminen. Isäkin vioistaan huolimatta oli hyvä isä ja ihminen, on jo manan majoilla. Pyysi kyllä sanomisiaan anteeksi vuosien päästä, vähän ennen kun itsensä lopetti. Mutta hyvää joulua vaan sullekin. Omat vanhempasi lienee sisaruksia keskenään.
Ps. Ei kannata muistutella mitään, jos repii prosentitkin omasta hatusta. "99,9%" naisvihasta naisten kylvämää, jassoo. Edes erkki ei usko. 😂
Erkki kirjoittaa:
Media-alalla yleisesti tiedetty tosiasia on se, että naiset saavat miehiä enemmän paskaa. Näin totesi Ylen toimittaja Iida Rauhalammi artikkelissaan julkisuudessa olevien naisten saamasta epäasiallisesta palautteesta, ja aihe nousi tapetille.
Muun muassa toimittaja Sanna Ukkola kritisoi väitettä kolumnissaan, mihin televisiosta tuttu lääkäri Pippa Laukka tarttui Twitterissä ja kertoi oman näkemyksensä.
Ikävä sanoa, mutta minun saamastani vihapuheesta 99 % tulee muilta naisilta. Surullista mutta totta, Laukka twiittasi.
Hän kertoi tuolloin Ilta-Sanomille, että naisilta saatu palaute on yleensä luonteeltaan mitätöivää, vähättelevää, henkilöön menevää ja ulkonäköä kommentoivaa.
Mielestäni unohtuu se, että vihapuhe voi tulla yhtä hyvin naiselta naiselle.
En jostain syystä ole oikeastaan koskaan kokenut sitä, että saisin miehiltä vähättelyä tai tytöttelyä. En tosiaankaan niitä kaipaa, mutta en ole saanut sellaisia, Laukka sanoi.
Tilastokeskuksen viime keväänä teettämän tutkimuksen mukaan hyökkäävä ja häiritsevä käytös sosiaalisessa mediassa kohdistuu erityisesti nuoriin naisiin.
Ulkonäkötutkija Outi Sarpilan mukaan naisten arvo on totuttu määrittelemään ulkonäön kautta.
Ilta-Sanomat kysyi kuudelta julkisuudesta tutulta naiselta, millaista vihapuhetta he saavat osakseen sekä keneltä törkeitä kommentteja oikeasti tulee."
Vierailija kirjoitti:
"Ei kaikki ole sitä miltä edes näyttää.
Itsekin olen mennyt bileissä makkariin, mutta siellä ei tapahtunut pussailua kummempaa. Varmasti muut kuvittelivat muuta."
Minä taas olen parhaimmissa bileissä pannut kolmea eri naista samana iltana. Piti aluksi mennä vain pussailemaan.
Ihan sama mitä olette bileissä tehneet, nähneet tai olleet tekemättä. KUKAAN TEISTÄ EI TIEDÄ MUIDEN sukuelinelämästä mitään.
Täällä joku valopää luulee näkevänsä kuinka monen kanssa toiset on elämässään naineet tai olleet naimatta. LOL. (Taisit olla sinä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erkki jatkaa:
"Anniina Valtonen: Suurin osa negatiivisesta palautteesta tulee naisilta
Meteorologi Anniina Valtonen, 31, pitää saamaansa palautetta ulkonäöstään jopa absurdina. Sitä tulee paljon, ja Valtonen on oppinut siirtämään työsähköpostin roskakoriin tietynlaisilla otsakkeilla saapuvat viestit. Osa niistä menee kiusaamisen puolelle, hän sanoo.
Valtonen on puhunut asiasta kollegoidensa kanssa. Miehille ulkonäköviestejä tulee vähemmän, ja ne koskevat pääosin vaatteita. Naisten saamat viestit kertovat muun muassa meikistä, hiuksista, vartalonrakenteesta ja tavasta seistä.
Suurin osa positiivisesta palautteesta tulee miehiltä ja negatiivisesta palautteesta naisilta, Valtonen kertoo.
Ihmiset ajattelevat, että on oikeus arvostella, kun työ on julkista. Mitä jos joku tulisi sanomaan sellaista, kun istut toimistossa työpöydän äärellä?
Vähän aikaa sitten häneltä udeltiin, onko hänellä leukaimplantti, koska joku katsoja huomasi arvet leuasta. Kyse oli lapsena kaatumisessa tulleista arvista. Utelu tuntui absurdilta.
Joskus pitää osata nauraa, hän sanoo."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Ei kaikki ole sitä miltä edes näyttää.
Itsekin olen mennyt bileissä makkariin, mutta siellä ei tapahtunut pussailua kummempaa. Varmasti muut kuvittelivat muuta.
Niin varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erkki jälleen:
"Ilkeä palaute ei yllätä Valtosta, ja hän kertoo kasvattaneensa teflon-ihon sitä vastaan. Tärkeintä on, että on itse lähetykseen tyytyväinen.
Kaikkein julmimmat viestit pääsevät kuitenkin ihon alle. Silloin Valtonen käsittelee palautetta kollegansa Kerttu Kotakorven tai miehensä kanssa, mutta töiden ulkopuolella hän ei tahdo töihin liittyvää palautetta ajatella.
Lankoja pitkin tuleva palaute tuntuu helpommalta käsitellä kuin aikoinaan pikaruokaketjun kassana tullut asiaton palaute, Valtonen sanoo.
Positiivinenkin ulkonäköpalaute tuntuu Valtosen mukaan turhalta.
Mähän olen kertomassa säästä, hän painottaa.
Hän lukee mielellään rakentavaa palautetta, jossa kerrotaan vaikka ärsyttävistä maneereista tai itse sääennusteisiin liittyvistä kysymyksistä."
eri