Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helmi, 23, muutti Dannyn, 82, perässä Raumalle elämään rivitaloelämää. Eikö tuo muija oikeasti kadu nuoruutensa menettämistä?

Vierailija
23.12.2024 |

Uskomatonta, ja perhekin katsoo läpi sormien, jopa kannustaa. Alun perin ajattelin, että Helmi oli vähän yksinkertainen tapaus, mutta tässä on kyllä jotain tarkoituksellista huomionhakua takana. Dannyhan lupaili Helmille hallintaoikeutta Rauman asuntoon kun aika jättää (huom. ei omistusoikeutta), joten rahan perässä onko Hellu-omaishoitaja?

Kommentit (633)

Vierailija
221/633 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateus närästää

Vierailija
222/633 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholman syndrooma? Miksi noiden Dannyn vaikutuspiirissä olevien naisten hiukset aina kellastuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/633 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat täysi-ikäisiä ja saavat elää just kuten tahtovat!!

N48

Vierailija
224/633 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitähän v**tua se teille kuuluu? Hankkikaa oma elämä!

Vierailija
225/633 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

D. sanoi jossain haastattelussa että hänen kuoltuaan H. on vapaa jatkamaan elämäänsä kuten haluaa. Eli siihen saakka on vanki?

Onpa hyvä kuulla, ettei kuitenkaan aio ottaa Helmiä hautaansa mukaan. 

Vierailija
226/633 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä pelottaa Helmin puolesta kuinka koulut jääneet käymättä eikä mitään uraa takana. Jää aivan tyhjän päälle kun ei se laulu-urakaan lähtenyt alkuunkaan lentoon.

"Koulut jääneet käymättä" ja kyse 23-vuotiaasta :D ihan hyvin ne voi olla vielä edessä päin tuon ikäisellä. Keski-iän ylittäneistä vois jo todeta jos koulut on "jäänyt käymättä"

Kyl 23-vuotiaalla on about 3 vuotta vielä aikaa opiskelulle ja puolison löytämiselle. 

Sitten alkaa olla jo vähän vanha aloittamaan. 

Itse aloitin teknillisessä yliopistossa 27-vuotiaana ja en kokenut kuuluvani porukkaan. En käynyt missään tutortilaisuuksissa ym. Opiskelin vain. Oli siellä muutama muukin mun ikäinen. Niiden kanssa lähinnä opiskelin. (Oman opiskelijaelämän olin viettänyt aiemmissa opiskeluissani omai

Se on sun oma vika ettet sopeutunut ja käynyt niissä tapahtumissa. Mä kävin itsekin lähemmäs kolmekymppisenä amkin ja päätin pitää hauskaa itseäni nuorempien opiskelukavereiden kans. Muutin mielentilaani, jotta olisin ns samalla aallonpituudella nuorempien kans. Kävin opiskelijabileissä ja vientiäkin riitti (nainen olen). Elämä on valintoja. Minä valitsin pitää hauskaa ja nauttia. Nyt kolmekymppisenä olen oman alan töissä, perhe ja talolaina löytyy. 

Vierailija
227/633 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noissa vanhoissa miehissä oikein viehättää? Elämänkokemus? Raha? Julkisuus? Vai mikä? Itse en voisi kuvitella olevani itseään vanhemman naisen kanssa. Onneksi oma vaimo on minua 5v nuorempi.

Vierailija
228/633 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä noissa vanhoissa miehissä oikein viehättää? Elämänkokemus? Raha? Julkisuus? Vai mikä? Itse en voisi kuvitella olevani itseään vanhemman naisen kanssa. Onneksi oma vaimo on minua 5v nuorempi.

Miksi naiset haluu edes itteään vanhemman puolison? Kun avaa vaikka tinderin, niin parisuhdetta ettivät naiset tahtoo puolison olevan vähintää samanikäine tai vanhempi. Ite 38v miehen en ole ketaakaa deittailu +40v naista, kun seksin takia. Ja nuoremmat miehet kelpaa ainoastaa seksisuhteisii, mu ei parisuhteesee.

Vierailija
229/633 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av-mammat on kateellisia Helmille.

:D

On se kumma, että jokaiseen keskusteluun joku ennen pitkään tunkee tämän kateellisuuskommentin. Joo, voin kertoa sinulle, että itse en ainakaan millään tapaa kadehdi sitä, että joku elää 8-kymppisen papparaisen kanssa. En vaihtaisi osia Helmin kanssa mistään hinnasta!

Danny ei huolisi sinua, eikä ketään muutakaan palstakantturaa.

Vierailija
230/633 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Helmiä varmasti harmittaa sitten, kun  on 40 ja Lidlin kassalla eikä keikkalavoilla ja Danny  haudassa. Miehetkään eivät  halua iäkkään ukon  jämäpalaa.

Vierailija
231/633 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Helmiä varmasti harmittaa sitten, kun  on 40 ja Lidlin kassalla eikä keikkalavoilla ja Danny  haudassa. Miehetkään eivät  halua iäkkään ukon  jämäpalaa.

Oppiipahan olemaan! 😁

Vierailija
232/633 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat miehet ovat vaan niin kuumia, nuorten naisten mielestä. Sitä ei pääse mihinkään! Olen M45 ja mulla on seksisuhde N24 kanssa.

Vierailija
233/633 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä näistä kahdesta tulee mieleen vain huvittavia ajatuksia. Itse olen lähes Dannyn ikäinen eikä mieleeni tule minkäänlainen lemmekäs ajatus ikäisestäni miehestä. Kaikki ovat jollain tapaa aivan kuin "aivottomia", kengännumero lienee suurempi kuin älykkyysosamäärä. En ole vielä tähän ikään mennessä fanittanut tätä heppua, en ole vielä tajunnut hänen "suuruuttaan", mitä se on ollut. Nykyisellään kampauksineen huvittava, joku jo ehdotti keräyksen järjestämistä, että reppana pääsisi parturiin, nykyiset liehukkeet ovat naurettavat, kaulassa roikkuvista koruista puhumattakaan. 

Eivätkö nämä kaksi tajua, että aika on ajanut ohi, molemmista, siis molemmista todellakin. Jättäisi lehdistö nämä jo muhimaan omaan typeryyteensä, miksi se pitää näyttävästi tuoda esille kaikille. 

Ja ennenkuin joku kirjoittaa minun olevan vain kateellinen, mistä? tuosta naurettavan näköisestä vanhasta ukkelista, joka itsep

Näytät kuulemma Heikki Kinnuselta papiljotit päässä.

Vierailija
234/633 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä pelottaa Helmin puolesta kuinka koulut jääneet käymättä eikä mitään uraa takana. Jää aivan tyhjän päälle kun ei se laulu-urakaan lähtenyt alkuunkaan lentoon.

"Koulut jääneet käymättä" ja kyse 23-vuotiaasta :D ihan hyvin ne voi olla vielä edessä päin tuon ikäisellä. Keski-iän ylittäneistä vois jo todeta jos koulut on "jäänyt käymättä"

Kyl 23-vuotiaalla on about 3 vuotta vielä aikaa opiskelulle ja puolison löytämiselle. 

Sitten alkaa olla jo vähän vanha aloittamaan. 

Itse aloitin teknillisessä yliopistossa 27-vuotiaana ja en kokenut kuuluvani porukkaan. En käynyt missään tutortilaisuuksissa ym. Opiskelin vain. Oli siellä muutama muukin mun ikäinen. Niiden kanssa lähinnä opiskelin. (Oman opiskelijael

Mä jatkoin opiskeluja 35-vuotiaana ja kyllähän sitä nuorta opiskelijatyttöä tuli kaadettua aika lailla.

Vierailija
235/633 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dannylla on ikioma omaishoitaja ja vielä ilmaiseksi. Ei paha.

Vierailija
236/633 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dannylla on ikioma omaishoitaja ja vielä ilmaiseksi. Ei paha.

Kaikkeen ne naiset sitten suostuukin.

Vierailija
237/633 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Sauli?

Vierailija
238/633 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tuo on kuin se, että harrastaisi seksiä kymmenien ja taas kymmenien miesten kanssa sinkkuna ollessaan.

Tätä ei monet nuoret naiset tajua, mutta Helmi tajuaa. Ei pilaa itseään.

Vierailija
239/633 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi tuo on kuin se, että harrastaisi seksiä kymmenien ja taas kymmenien miesten kanssa sinkkuna ollessaan.

Tätä ei monet nuoret naiset tajua, mutta Helmi tajuaa. Ei pilaa itseään.

Hear, hear!

Vierailija
240/633 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

D. sanoi jossain haastattelussa että hänen kuoltuaan H. on vapaa jatkamaan elämäänsä kuten haluaa. Eli siihen saakka on vanki?

Onpa hyvä kuulla, ettei kuitenkaan aio ottaa Helmiä hautaansa mukaan. 

Sehän olisi outoa, jos Helmi ei olisi vapaa Dannyn kuoltua. Danny saattaa vielä 90 v vetäistä Helmin kanssa Tahdon olla sulle hellä dueton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme