Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuva, onko teille käynyt näin?

26.02.2007 |

Hei!

Onko teille kenellekään käynyt niin, että ette ole raskauden parin ensimmäisen kuukauden aikana tienneet olevanne raskaana? Minulle kävi näin: Tein testin viikko kuukautisten poisjäämisen jälkeen ja testi näytti negatiivista. Emme olleet yrittäneet saada lasta.

Elin tietty täysin normaalisti seuraavan kuukauden eli lauantaisin puoli pulloa viiniä ruuan kanssa ja silleen.

Testasin outojen tuntemusten vuoksi viikolla 9 ja raskaana oltiin. Shokki!! Olenko pilannut nyt kaiken!! Onko teillä vauvojen/taaperoinen äideillä kokemusta tällaisestä. Oletteko saaneet " normaaleja" terveitä vauvoja (joista kasvanut terveitä taaperoita)?

Terv

M

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin juhlin mm. omia polttareitani aika rajusti (aski tupakkaa, juomien määrässä en pysynyt perässä) tietämättäni, että olin jo raskaana. Myös häissä meni skumppa poikineen... mä jätin pillerit pois silloin aikanaan toukokuun alussa ja en mitenkään huolestunut kun menkkoja ei tullut -ajattelin, että se on ihan normaalia kun on melkein 15v syönyt pillereitä, että " rytmit on vähän sekaisin" . Kesäkuun puolella tein ekan testin; mielestämme se oli negatiivinen... ja siitä vissiin viikon päästä (kesäkuun puoliväli) plussatestin. Että on meidän täysin terve ja hyvinvoiva poika aloittanut elämänsä hieman " kuplivissä vesissä" -heh heh...

Eikös ne sano, että jollekin rv8 ei ole niin justiinsa tarkkaa?

Vierailija
2/3 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessa alkuraskaudesta oltiin viikko madeiralla( oisko silloin olluut rv4 tai jotain);maisteltiin vietty madeiraa ja muita ihanuuksia ja tupakkaakin polttelin vielä silloin. Esikoista oltiin yritelty jo pari vuotta ja raskaustestiäkään ei meinannu uskaltaa tehdä, kun pelkäsi sen taas näyttävän negatiivista. terve iloinen 3v on tuo esikoisemme nyt!

Minäkin olen kuulluut juuri tuon, että 8 ekan viikon aikana ei olisi hätiä mitiä!

Onneksi olkoon sinulle raskaudesta! ( Itsellä jo kova vauvakuume vaivana...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin sangen kosteat pikkujoulut viettänyt, kun en tiennyt olevani raskaana ja vähän sen jälkeen porusinkin sitten neuvolassa plussa-testin jälkeen, että olenko pilannut nyt kaiken. Neuvolan täti lohdutti, että kaikki on varmasti kunnossa, raskaus menee noin alkuvaiheessa yleensä kesken, jos saa niin paljon rällättyä, että siitä on sikiölle haittaa.

Ja nyt meillä on siis ihan " normaali" 1v6kk poika. :)