Millainen oli sinun sinkkuvuotesi?
Näin viikko ennen vuodenvaihdetta varmaan voi jo käydä läpi, millainen vuosi sinulla oli deittailun saralla.
Minulla oli varsin mallikas vuosi. Olin Tinderissä kahteen otteeseen yht 3,5kk. Tänä aikana tapasin 9 miestä. Heistä vain kaksi antoi minulle pakit heti ensitreffien jälkeen, tosin toinen heistä sanoi miettineensä asiaa ihan fifty-fifty, mutta päätyneensä lopulta siihen, ettei halua tavata uudelleen. Sitten viidelle miehelle annoin pakit heti ensimmäisten treffien jälkeen. Sitten yhden miehen kanssa oli 5kk mittainen satunnainen tapailusuhde, jonka mies lopulta päätti ja heti sen perään oli 2kk mittainen tapailu, jonka myös mies päätti.
Mites teillä muilla sinkuilla?
Kommentit (24)
Keväällä oli pari baarista löytynyttä yhden yön juttua joista ei tullut muuta. Menin kesällä tinderiin ja saldona on yhdet treffit ja yksi uusi kaveri, ei vieläkään toivoa parisuhteesta.
Olen kyllä tehnyt uusia asioita, käynyt ulkona ja hankkiutunut tilanteisiin, joissa voi tavata uusia ihmisiä. Kontaktin luominen kuitenkin on vaikeaa eikä ulkonäköni ole sellainen, että tultaisiin lähestymään noin vain. En varsinaisesti ole nirso, mutta tosi harva herättää ulkonäön perusteella kiinnostuksen niin, että menisin itse juttelemaan.
Ensi vuoden tavoitteeksi voisin asettaa oman aktiivisuuden lisäämisen, että aloittaisin enemmän keskusteluja niin tinderissä kuin oikeassa elämässä. Olisi ihanaa jo ensi joulua viettää oman kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin yhteensä neljä miestä:
Ensimmäinen ghostasi seksin jälkeen
Toinen hiljeni treffien jälkeen
Kolmas poisti osuman treffien jälkeen
Neljäs ghostasi, kun ehdotin uutta tapaamista treffien jälkeen
Ou nou! Mikä ihmisiä vaivaa, kun pitää ghostata?
Työttömyyteni alkoi vvuoden vaihtuessa. Se ei ainakaan lisännyt kiinnostavuuttani ja mahdollisuuttani löytää kumppani.
Vuoden aikana olen joitain kertoja ajatellut, että ehkä on vain onnikin kun olen pysynyt sinkkuna ja lapsettomana mutta myös autottomana ja velattomana....
Mutta aina joskus käy mielessä myös, että onko elämässäni mitään järkeä?
Tällä palstalla käyn toisinaan vain saadakseni, jotain uutta ajateltavaa, vaikka melkein yhtä usein saan kohdata kirjoituksia, jotka vahvistavat tunnettani arvottomana ja halveksittvana luuserina, joka tekisi palveluksen kansantaloudelle, jos kuolisi pois.
Toisaalta tämä palsta on tarjonnut käsittämättömän paljon kannustusta ja tsemppausta
Valoa kohti!