Millainen oli sinun sinkkuvuotesi?
Näin viikko ennen vuodenvaihdetta varmaan voi jo käydä läpi, millainen vuosi sinulla oli deittailun saralla.
Minulla oli varsin mallikas vuosi. Olin Tinderissä kahteen otteeseen yht 3,5kk. Tänä aikana tapasin 9 miestä. Heistä vain kaksi antoi minulle pakit heti ensitreffien jälkeen, tosin toinen heistä sanoi miettineensä asiaa ihan fifty-fifty, mutta päätyneensä lopulta siihen, ettei halua tavata uudelleen. Sitten viidelle miehelle annoin pakit heti ensimmäisten treffien jälkeen. Sitten yhden miehen kanssa oli 5kk mittainen satunnainen tapailusuhde, jonka mies lopulta päätti ja heti sen perään oli 2kk mittainen tapailu, jonka myös mies päätti.
Mites teillä muilla sinkuilla?
Kommentit (24)
Jaa, parhaimmillaan ole ollut viikon sinkkuna. Eli ei ole kovasti kokemusta.
Surin eroani ekat puoli vuotta, jonka jälkeen menin deittipalstalle. Treffasin 3 miestä, joista jokainen olisi ollut halukas tapaamaan uudelleen. Yhden kanssa ei ollut kiinnostusta mihinkään, toisesta tuli kaveri (viestitellään mm. silloin tällöin ja ollaan nähtykin tietyissä kaverillisissa kuvioissa). Kolmannen kanssa alettiin tapailla tähtäimenä parisuhde, hänelle kuitenkin tarjottiin töitä loppuvuodesta ulkomailta, minkä vuoksi päädyimme keventämään suhteen FWB-tasolle ja olen tähän kuvioon erittäin tyytyväinen.
Viestiteltiin silloin tällöin, ja sovittiin että nähdään joskus 😍 😎
Vierailija kirjoitti:
Surin eroani ekat puoli vuotta, jonka jälkeen menin deittipalstalle. Treffasin 3 miestä, joista jokainen olisi ollut halukas tapaamaan uudelleen. Yhden kanssa ei ollut kiinnostusta mihinkään, toisesta tuli kaveri (viestitellään mm. silloin tällöin ja ollaan nähtykin tietyissä kaverillisissa kuvioissa). Kolmannen kanssa alettiin tapailla tähtäimenä parisuhde, hänelle kuitenkin tarjottiin töitä loppuvuodesta ulkomailta, minkä vuoksi päädyimme keventämään suhteen FWB-tasolle ja olen tähän kuvioon erittäin tyytyväinen.
Onko tämä kolmas mies sitten ihan pidemmän aikaa ulkomailla töissä? Jos se työ kestää vain muutaman kuukauen, niin voittehan te jatkaa tapailua sitten kun hän palaa Suomeen.
Tapasin muutaman kivan oloisen miehen (en livenä ketään). Yksi olisi ollut tosi tosi hyvä match, mutta pelästyin kun hänellä oli varma lapsihaave muutaman vuoden sisään ja itse en ole asiasta 100% varma. Synkkasi kyllä harvinaisen hyvin hänen kanssaan <3 Välimatkan takia ei sitten joidenkin kanssa jaksanut alkaa miettiä irl tapaamista kun oma elämä sen verran kiireistä nyt. Eli varsin kuivaa menoa. Mietin pitäiskö ladata Tinder ekaa kertaa ikinä. Mitään pelkkää seksiseuraa en etsi, vaan ihan seurustelukumppania jonka kanssa mätsää henkisesti. Tavismiehet on omaan makuun. N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä kolmas mies sitten ihan pidemmän aikaa ulkomailla töissä? Jos se työ kestää vain muutaman kuukauen, niin voittehan te jatkaa tapailua sitten kun hän palaa Suomeen.
Eihän me aivan varmoja olla tulevaisuudesta, mutta hän ei ole alunperinkään suomalainen, vaikka täällä onkin yli 10 vuotta asunut. Ihan vakityö se tosiaan on, mutta on mahdollista, että hän palaa vielä Suomeen, kokee tämän kotimaakseen. Nyt haluan kuitenkin nauttia tästä ilman toiveita/pelkoja tulevasta. Näemme, kun mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Aika monta miestä tapasit noin lyhyessä ajassa. Siis 9 miestä 3,5 kuukaudessa...
Siinä oli 7 miestä, jotka aloittaja tapas vain kerran ja siihen jäi tapailu. Eli ihan normaalia jos asiakseen on ottanut että nyt etitään seurustelukumppani niin epätodennäköistä että eka mies joka tulee vastaan ja jonka kanssa käy ensitreffeillä olis se jonka kanssa muodostuu parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monta miestä tapasit noin lyhyessä ajassa. Siis 9 miestä 3,5 kuukaudessa...
Siinä oli 7 miestä, jotka aloittaja tapas vain kerran ja siihen jäi tapailu. Eli ihan normaalia jos asiakseen on ottanut että nyt etitään seurustelukumppani niin epätodennäköistä että eka mies joka tulee vastaan ja jonka kanssa käy ensitreffeillä olis se jonka kanssa muodostuu parisuhde.
en mä sitä tarkoittanutkaan. Totesin vain, että ap on ollut ahkera, kun on tavannut 2-3 miestä kuukaudessa.
2 matchiä tän vuoden aikana, kummatkin naiset ghostasivat. En ole vieläkään yksilläkään treffeillä käynyt.
t. 31v luuseri
Vierailija kirjoitti:
2 matchiä tän vuoden aikana, kummatkin naiset ghostasivat. En ole vieläkään yksilläkään treffeillä käynyt.
t. 31v luuseri
Miksi käytät vain tinderiä ja siinäkin samaa tiliä?
Lataa bumble/hinge/facebook dating/badoo ja tee uudestaan tinder-tilisi.
Tapasin yhteensä neljä miestä:
Ensimmäinen ghostasi seksin jälkeen
Toinen hiljeni treffien jälkeen
Kolmas poisti osuman treffien jälkeen
Neljäs ghostasi, kun ehdotin uutta tapaamista treffien jälkeen
Ihan ok sinällään. 1 matchin sain, tapailtiin jonkin aikaa mutta tultiin lopulta yhdessä tulokseen että kemiat ei oikein meinaa kohdata joten lopetettiin tapailu.
N41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en mä sitä tarkoittanutkaan. Totesin vain, että ap on ollut ahkera, kun on tavannut 2-3 miestä kuukaudessa.
Ahkera?? Minusta tuo on aika vähän. 2-3 miestä viikossa olisi ahkeraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 31v luuseri
Miksi oletat että käytän vain Tinderiä?
Töitä, harrastuksia, läheisiä, ystäviä, jne. Yhtä naista tapailin ihan ajankuluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 31v luuseri
Koska mainitsit saaneesi vain 2 matchia, se kuulostaa juuri tinderin algoritmihelvetiltä.
Olen ollut viimeksi sinkku vuonna 2000. Erosin naisystävästäni ja päätin tehdä elämässäni jotain repäisevää. Otin töistä puoli vuotta vuorotteluvapaata, muutin Lontooseen ja menin kielikouluun.
Vaan mitä tapahtuu kolmekymppiselle sinkulle ulkomailla opintojen parissa? Rakastuin tietysti päätä pahkaa japanilaiseen opiskelukaveriini ja siihen loppui sinkkuus toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 31v luuseri
Koska mainitsit saaneesi vain 2 matchia, se kuulostaa juuri tinderin algoritmihelvetiltä.
No eipä niissä parissa muussakaan ole mitään tapahtunut.