Riikka Purran näkemys hyvästä elämästä
Jouluvalmisteluista:
Entäpä kotona? No, siellä on kaikki joulua varten tekemättä. Kukaan ei ole ehtinyt ostaa lahjoja, ei lähettää kortteja, ei leipoa, suunnitella menoja, siivota, ei mitään. Edes partiolaisten joulukalenterista ei ole avattu kuin kaksi luukkua. Perheen ylläpito kaupassakäynteineen on lähes yksinomaan mieheni vastuulla. Äitiä ei yleensä näy, ja jos näkyykin, se ei kuule mitään, Riikka kirjoittaa.
Tämäkö on se ihanne, jota kohti Suomea ja suomalaista yhteiskuntaa viedään?
https://www.seiska.fi/kotimaa/totuus-riikka-purran-kotioloista-paljastu…
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma äiti menehtyi hänen ollessaan lapsi, luulisi että haluaisi omille lapsilleen olla äitinä läsnä.
Se olisi meille kaikille parempi.
Purra lienee sitä mieltä, että koska hän joutui varttumaan ilman äitiä niin sitten hänen omien lastensa pitää kokea sama. Ei tämä ihminen kykene empatiaan eikä näkemään toimintansa järjettömyyttä. Hänellä on jäänyt tunne-elämän ja henkisen kypsyyden kehittyminen pahasti kesken.
+ sitten vielä ne sairaat fantasiat muiden äitien likvidoimisesta.
Tarkenna hieman. En ole kuullutkaan, että Purralla on fantasioita äitien tappamisesta. Laitatko linkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä rahasta on hänen elämässään kun ei ehdi elää. Arvot vinksallaan.
Tämä on käsittämätöntä. Eikö ministerin palkka riitä kodinhoitajaan?
Ei riitä. Eihän pääministerinkään palkka riittänyt kotiapuun. Sanna valitti, että pitääkö hänen kaupassakin käydä, pääministerin!
Onpa rankkaa. Kuukauden joululoma ja taloudelliset mahdollisuudet vielä viettääkin se.
Itseeni purran sakset osuivat pahasti. Olen työkyvytön, mutta en vielä eläkkeellä. Asun vaatimattomassa yksiössä, mutta se on liian kallis.
Asumistuen leikkaus osui, toimeentulotuen leikkaus osui, eläkeputken poisto osui, ruuan ja matkalippujen hinnan leikkaus osui, terveydenhuolto on jumissa, mistään ei saa apua.
Olisi hel**tti sentään edes varaa vetäistä se nousuhumala hyvällä viinillä, mutta en säntillisenä ihmisenä siiihen tuhlaa.
Joo ei naurata sakset ja leikkuulaudat tekopyhästä uhriutumisesta puhumattakaan.
Kuluneen vuoden opetus on se, että olen sisäistänyt elämäni päättämisen oman käden kautta olevan realistinen vaihtoehto.
Hyviä lomia vaan hallitukselle, te tapatte tavallisia ihmisiä leikkauksillanne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä Sannuli sen kummemmin ehtinyt/ehdi nähdä pientä tytärtään, lapsella on kuulemma isäkin.
Persut ajattelee Sannaa koko ajan 😂
Jäi siltä sen verran katastrofaalinen perintö. Sitä sotkua selvitellään vielä pitkään.
Oon haaveillut että Purra löytyisi joku päivä makkaristaan sakset selässä
Vierailija kirjoitti:
On kyllä alalla pokkaa valittaa omasta elämästään, kun palkka vaan nousee kun hommataan itselle ja ministeri kavereille 7000 lisää vuodessa itse alentamalla itseltään veroja!
Nyt sitten pitäisi tuntea jotain empatiaa tätä ihmistä kohtaan, joka leikkaa hymy naamalla 17 000 lasta köyhyyteen.
Ei mitään kykyä ymmärtää, että tämä joulu on todella kurja todella monelle aikuiselle ja lapselle HÄNEN toimintansa takia!
Ja vielä laadukkaita viinejä kaipaa!
Ei empatiaa tälle akalle!
Luuletko, että ne verot aleni vaan ministereiltä? Kyllä ne aleni kautta linjan. Olen hyvin tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä Sannuli sen kummemmin ehtinyt/ehdi nähdä pientä tytärtään, lapsella on kuulemma isäkin.
Jäi siltä sen verran katastrofaalinen perintö. Sitä sotkua selvitellään vielä pitkään.
Olisi sata kertaa parempi kuin nykyiset orpopurrrat.
Vierailija kirjoitti:
Onpa rankkaa. Kuukauden joululoma ja taloudelliset mahdollisuudet vielä viettääkin se.
Itseeni purran sakset osuivat pahasti. Olen työkyvytön, mutta en vielä eläkkeellä. Asun vaatimattomassa yksiössä, mutta se on liian kallis.
Asumistuen leikkaus osui, toimeentulotuen leikkaus osui, eläkeputken poisto osui, ruuan ja matkalippujen hinnan leikkaus osui, terveydenhuolto on jumissa, mistään ei saa apua.
Olisi hel**tti sentään edes varaa vetäistä se nousuhumala hyvällä viinillä, mutta en säntillisenä ihmisenä siiihen tuhlaa.
Joo ei naurata sakset ja leikkuulaudat tekopyhästä uhriutumisesta puhumattakaan.
Kuluneen vuoden opetus on se, että olen sisäistänyt elämäni päättämisen oman käden kautta olevan realistinen vaihtoehto.
Hyviä lomia vaan hallitukselle, te tapatte tavallisia ihmisiä leikkauksillanne!
Eihän Riikka poistanut eläkeputkea. Sen teki Marinin hallitus. Eikä "leikannut" matkalippuja. Sotehelvetin sai myös aikaan edellinen hallitus, tiedät sen hyvin. Tämä nykyinen on helisemässä sen sotkun kanssa. Ruuan hintakin alkoi nousta maailmanlaajuisen laman takia, nyt on jo paljon siitä laskenut. Ja nyt aiot siis tappaa itsesi protestina hallituksen leikkauksille?
Alkoholi tuntuu olevan aika keskeisessä roolissa Riikka Purran joulussa. Tämä ei varmasti tullut kenellekään yllätyksenä kun perussuomalaisesta on kysymys.
Riikasta on ollut pelkkää haittaa ministerinä joten ihan turhaan on pois kotoaan. Narsisti kun on niin valittaa vielä ettei saa kiitosta työstä jota kukaan ei edes halua hänen tekevän.
Kannattaisi irtisanoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan sinulle HETI tuhat euroa jos pystyt todistamaan todeksi mitä kirjoitit. Voin helposti luvata sillä se mitä kirjoitit on 100% valhetta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuntui vähän ikävältä ajatukselta ensi alkuun, mutta jos hän saa vapaasti haaveilla ampuvansa lapsia junassa, niin kaipa sinäkin voit haaveilla asioista, joista sinulle tulisi hyvä mieli.
Oikeasti, kyllä osaa ärsyttää nuo persut. Suomi olisi niin paljon miellyttävämpi maa asua, jos edes julkisuuden henkilöt ja maan johtajat osaisivat käyttäytyä sivistyneesti.
Vierailija kirjoitti:
Riikan kannattaisi laittaa korkki kiinni ja miettiä miten valtion rahakirstuun saadaan rahaa!!!
Niin pitäisi, mutta Riikka ei kykene.
Vierailija kirjoitti:
Saa varmaan ensi äitienpäivänä sen sankariäiti- mikälie prenikan?
Saman minkä Magda Göbbels?
Joko "Riikka" on aloitellut? Veikkauksia, koska perhe on ajettu hankeen tai lähdetty torilla huutelemaan? Huomenna vai vasta joulupäivänä? Klassiset perhetragedian merkit ilmassa. Stressaantunut vanhempi, alkoholia ja kotityöt tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että perussuomalaiset ovat pettyneet Riikan valheisiin ja takinkääntöön, mutta kommenttisi ei ole asiallinen.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi tuntuu olevan aika keskeisessä roolissa Riikka Purran joulussa. Tämä ei varmasti tullut kenellekään yllätyksenä kun perussuomalaisesta on kysymys.
Mihinkä se mesimäyrä karvoistaan pääsisisi.
Vierailija kirjoitti:
Eniten huomiota herätti se, että Seiska ei saa persuista ilkeää juttua millään opilla. Demarit on ihan eri asia... 😄
Riikka tekee sen ihan itse. Siihen ei tarvita enää ketään ilkeää toimittajaa ruoskimaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja perheessä on alaikäinen lapsi. Ei kuulosta hyvältä.
Yeah!