Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostan perheellisiä jotka muistavat yksinäisiä joulun aikaan

Vierailija
23.12.2024 |

Osalla tohotus kuinka perhe ja suku sitä ja tätä. Unohdetaan yksinäiset ystävät kun riennetään sukujoulusta toiseen ja valmistellaan.

Jotkut kutsuvat joulun aikaan käymään tai järjestävät aikaa myös yksinäisille-arvostan.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä hienompaa,  jos joku yksinäinen järjestäisi joulun perheelliselle.  Varsinkin pikkulapsiperheissä arki on usein niin rankkaa,  että olisi hienoa päästä edes jouluna valmiiseen pöytään. 

Vierailija
2/31 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yksinäiset eivät ole kiitollisia huomioimisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä hienompaa,  jos joku yksinäinen järjestäisi joulun perheelliselle.  Varsinkin pikkulapsiperheissä arki on usein niin rankkaa,  että olisi hienoa päästä edes jouluna valmiiseen pöytään. 

Perheellinen saisi myös hyvän syyn kieltäytyä sukulaisten luokse menemisestä,  kun voisi suvulle kertoa,  että tänä vuonna meidät on kutsuttu Jennan luokse.

Vierailija
4/31 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheellinen saisi myös hyvän syyn kieltäytyä sukulaisten luokse menemisestä,  kun voisi suvulle kertoa,  että tänä vuonna meidät on kutsuttu Jennan luokse.

Mikä ettei. Kuulostaa vaan välillä siltä ettei voisi vähempää kiinnostaa kun mies haluaa, miehen suku haluaa, perhe sitä ja tätä, ei tässä ehdi...

Vierailija
5/31 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon "yksinäinen" ja järkkäsin joulun itselleni. Ei stressiä, ei riitoja, ei pettymyksiä ja ihana joulu saa tulla nyt.

Tapaan ystäviäni joulupäivänä. Jotkut nautii omasta rauhasta.

Nauti sinä omasta riitaisasta mielestäsi ja omatekoisesta perhehelvetistäsi, jossa suoritat joulua katkerana etkä kiitosta saa. 

Se on sun valinta.

Vierailija
6/31 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän joulun yksin mutten koe olevani yksinäinen. Toivottavasti en tule koskaan saamaan mitään säälihuomiota osakseni. Ne jotka on oikeasti yksinäisiä ilmottautukoot johonkin

Vierailija
7/31 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikein ihana joulu menossa jo. Siivosin kodin kauniiksi, pesin lakanat, ruuat on valmiina ja kynttilät palamassa nytkin. 

Juon aamukaffetta ja katson suoratoistoa. Kohta haen kaupasta vattuhillon, luumusosetta ja suklaalevyn, että saan tehtyä jouluhalon keskiviikoksi. Mulle tulee pari sinkkuystävää kaffelle silloin joulumessun jälkeen. 

Vierailija
8/31 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on taas jonkun katkeran kulissiperheonnea esittävän ääliön oman häntänsä nostamista. 

Mun kotona ja päässä on kaikki hyvin toisin kuin aloittajalla.

Vierailija
9/31 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perseellinen näkyy toteuttavan jonkun muun joulua :D

Mä taas vietän sen ihan niinkuin itse haluan. 

Sinkku

Vierailija
10/31 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle on oma valinta olla yksin. Minäkin olisin, jos olisin kuunnellut sydäntäni... toivottavasti sitten kun olen kasvattanut lapseni isoksi, saan vihdoin olla lähes koko ajan yksin. 

Vierailija
11/31 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hieman itsekkäältä tuollainen

Vierailija
12/31 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järsivät mieluiten sitä iänikuista pitsaa itsemurhayksiössään. 

Vierailija
13/31 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukujoulusta toiseen rientäminen ei jätä aikaa rientää vielä jonkun yksinäisenkin luokse. Ystäviä ja kavereita ehtii tapaamaan joulun jälkeen. 

Vierailija
14/31 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen enempää kuin aloittajan ehdotuskaan 

Vierailija
15/31 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelle on oma valinta olla yksin. Minäkin olisin, jos olisin kuunnellut sydäntäni... toivottavasti sitten kun olen kasvattanut lapseni isoksi, saan vihdoin olla lähes koko ajan yksin. 

Ehkäpä toiveesi toteutuu eikä lapsesi käy luonasi ikinä. Vaikutat siltä, että se on hyvin, hyvin todennäköistä. 

Vierailija
16/31 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukujoulusta toiseen rientäminen ei jätä aikaa rientää vielä jonkun yksinäisenkin luokse. Ystäviä ja kavereita ehtii tapaamaan joulun jälkeen. 

Me ei riennetä jouluna minnekään, halutaan olla joulut kotona. SukulaisiaKIN ehtii tapaamaan joulun jälkeenkin!

Vierailija
17/31 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin myös tuo ap:n uhriutuminen. Itse voi myös olla aktiivinen ihmissuhteissaan.

Vierailija
18/31 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä toiveesi toteutuu eikä lapsesi käy luonasi ikinä. Vaikutat siltä, että se on hyvin, hyvin todennäköistä. 

Hui kamala, nyt alkoi ihan pelottamaan. 

Vierailija
19/31 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järsivät mieluiten sitä iänikuista pitsaa itsemurhayksiössään. 

Tunnen tällaisen. Kyllä se välillä valittaa yksinäisyyttään. Mutta silti kieltäytyy kaikista kutsuista.

Vierailija
20/31 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui kamala, nyt alkoi ihan pelottamaan. 

Mikäs siinä pelottaa, oma harras toiveesihan se on??? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän