Totuus Riikka Purran kotioloista paljastui!
Valtiovarainministeristä tuli esiin tietoja, jotka voivat pysäyttää mutta myös herkistää.
https://www.seiska.fi/kotimaa/totuus-riikka-purran-kotioloista-paljastu…
Nimimerkki riikkka uhriutuu kuinka ei ole tehnyt jouluvalmisteluja kotonaan. Onneksi on Seiska.
Kommentit (862)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on täynnä katkeria ihmisiä. Mikä teitä vaivaa? Tuollainen katkeruus ja viha tekee elämästä varmasti kurjaa Mitä pahaa Riikka Purra on teille tehnyt? On helpompi syytellä muita kuin ottaa itse vastuu omasta elämästään.
Mitä pahaa? Aika paljon. Olet taitanut elää uutispimennossa. Hyvää yötä mummo.
Mummo on hereillä ja lähtee kohta viettämään joulua töihin iltavuoroon. :) Mitä pahaa hän on sinulle tehnyt?
En keskustele imbesillien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on täynnä katkeria ihmisiä. Mikä teitä vaivaa? Tuollainen katkeruus ja viha tekee elämästä varmasti kurjaa Mitä pahaa Riikka Purra on teille tehnyt? On helpompi syytellä muita kuin ottaa itse vastuu omasta elämästään.
Mitä pahaa me ollaan tehty Purralle, kun hän viestii meille kansalaisille aina naama norsun pimperolla? Valivalivalivali.
Tämä selkeyttikin paljon.. Vian ei tarvitse olla suuri kun se on päässä..
Vierailija kirjoitti:
Voi kun näkisikin sen, että joku persu ottaa vastuun omasta elämästään. Kotikaupunkini persuja seuranneena olen huomannut, että ne kaikki ova heikkolạhjạisia tuilla, avustuksilla, äitinsä peräkammarissa eläviä turjakkeita ja kun ne somessa avautuvat on kirjoitusten taso ala-arvoista ja mielipiteet perustellaan netin syövereistä löydetyillä huuhaa-uutisilla. Voi persuparat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa me ollaan tehty Purralle, kun hän viestii meille kansalaisille aina naama norsun pimperolla? Valivalivalivali.
Olet asintuntija.
Hyvä. Alkoholi tulee kumminkin työetuna, mutta voinee ökypalkallaan ostaa lisää. Juokoon itsensä vaikka hengiltä. Myöhäinen joululahja koko kansalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eduskunta palaa tauolta 4. helmikuuta
Eikö niillä on heinäkuukin vapaata!?
Persu ei ymmärrä vapaata. Valitus ja uhriutuminen on ainaista. Taivaan portillakaan ei muuta osaa kuin sopertaa "se oli Sannan vika"
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun näkisikin sen, että joku persu ottaa vastuun omasta elämästään. Kotikaupunkini persuja seuranneena olen huomannut, että ne kaikki ova heikkolạhjạisia tuilla, avustuksilla, äitinsä peräkammarissa eläviä turjakkeita ja kun ne somessa avautuvat on kirjoitusten taso ala-arvoista ja mielipiteet perustellaan netin syövereistä löydetyillä huuhaa-uutisilla. Voi persuparat.
100% totta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun vika on niin iso kuin purran päässä on, saa paljon pahaa aikaiseksi ja voi jopa uhata ampumisella erivärisiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Voi kamala sentään. Siinähän uhriutuu. Empatiaa ei kyllä enää riitä itselläni tuohonkaan, se laarin pohjakin on jo koluttu empatian murusista.
Nih! Mun empatia menee vain Sanna Marinille, jota haukuttii koska hän on nainen. Naisviha! Se on kamalaa, vihaan naisvihaa. Toi Purra on kyl hirvee saksimuija, ruma kuin prkl ja paha ihminen köyhää kohtaan. Tule takaisin Sannuli, älä vähitä vihaajista, ne on naisvihaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäpä se tiedät. Toivottavasti saat kuitenkin hoitoa vikasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteellinen uhriutuminen on "mestarista" lähtien kaikkien persujen erikoistaito.
Itse olen oikeisttolainen, enkä ymmärrä tuollaista loputonta itkemistä. Karuja, jäyhiä miehiä näiden valittavien naisten ja sivarien tilalle, kiitos.
Me ei tarvita tähän maahan yhtään enempää karuutta ja jäyhyyttä.
Ei myöskään itkupillipersuja.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas sossuturva mammat vikisee. Tiedoksi teille "kurjuutenne" ei ole valtiovarainministeri Purran vika vaan ihan omaa syytänne.. Eniten inhoan turhasta vikinää. Elämä on opettanut että pienelläkin selviää ja turhasta ei valiteta..
Toivottavasti helpotti edes hetkeksi kun sait oksentaa pahaa oloasi ulos? Ei ole henkisesti tasapainoisen ihmisen kirjoittelua tuollainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kamala sentään. Siinähän uhriutuu. Empatiaa ei kyllä enää riitä itselläni tuohonkaan, se laarin pohjakin on jo koluttu empatian murusista.
Nih! Mun empatia menee vain Sanna Marinille, jota haukuttii koska hän on nainen. Naisviha! Se on kamalaa, vihaan naisvihaa. Toi Purra on kyl hirvee saksimuija, ruma kuin prkl ja paha ihminen köyhää kohtaan. Tule takaisin Sannuli, älä vähitä vihaajista, ne on naisvihaajia.
Kukas riikkaa on rumaksi haukkunut? Ihan peruspersumammahan hän on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheiset yrittävät auttaa edes jotenkin kylmän äidin lapsia kyselemällä lahjatoiveita, mutta äityliini vähät välittää, eikä jaksa edes viesteihin vastata. Kotona ei ole edes imuroitu, kun isäkin on joku lapanen. Sääliksi käy lapsia.
Lasun paikka? Äiti kuulostaa masentuneelta ja toimintakyvyttömältä ja kykenemättömältä ajattelemaan lastensa parasta.
" Lähinnä olen loman lähestymisen myötä haaveillut nukkumisesta ja jos kirkossa sallitaan hyvästä nousuhumalasta laadukkaalla punaviinillä."
Missä on nyt kaikki paheksujat? Siellä Riikka kiskasee jo aamulla joulukirkkoon mentäessä nousuhumalan. Eikö ketään kiinnosta lapset?!
#LasunPaikka #alkometriLahjaks
Pelastakaa Lapset ry. Mutsi dokaa ja kuorsaa helmikuuhun saakka :(
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun vika on niin iso kuin purran päässä on, saa paljon pahaa aikaiseksi ja voi jopa uhata ampumisella erivärisiä lapsia.
Tässä on asia, joka on saanut aikaan melkoista kritiikkiä EU-tasolla. Suomea pidetään jonain Unkarina kun tuollaisia äänestellään. Suomi on virallisesti Unkarin ja Puolan aateveli ja kaukana länsinaapureista. Jopa Viro muistuttaa enemmän Ruotsia kuin Unkaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla, että kotikaupunkisi ympyrät ovat melko pienet. Tukien leikkaaminen noilta heikkolahjaisilta tuilla ja avustuksilla eläviltä saattaisi kannustaa heitä ottamaan enemmän vastuuta omasta elämästään, vai mikä oli kirjoituksesi tarkoitus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra vaikuttaa kivalle ihmiselle. En usko, että hän tekee vaikrita päätöksiä ilkeyttään vaan koska ei muutakaan voi. On pakko.
Hyvää joulua Riikalle ja perheelle myös!
😂 Ihan hyvää sarkasmia.
Ei kyllä mä olen ihan tosissani. Ei Riikka ole leikannut multa mitään. Äänestän persuja ensi vaaleissakin. Olen tosi tyytyväinen tähän hallitukseen. Se on kuin raikasta vettä edellisen jälkeen.
Oliko hopeavettä? Vai Gangesistako kävit hörppäämässä?
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Ennakointi ja priorisointi nyt luulisi olevan perheelliselle aikuiselle itsestäänselvää. Joulu on joka vuosi samaan aikaan ja ministerin työmäärä varmasti on valtava mutta kumpikaan ei tule yllätyksinä.
Petterin hallitukselle tulee kaikki yllätyksenä. Se on heille rekisteröity tavaramerkki.
Siis sille Petterille, joka on omien sanojensa mukaan varautumisen mestari ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla, että kotikaupunkisi ympyrät ovat melko pienet. Tukien leikkaaminen noilta heikkolahjaisilta tuilla ja avustuksilla eläviltä saattaisi kannustaa heitä ottamaan enemm
Mihin niin heikkolahjaiset voisivat reaalisesti työllistyä? Ei persujen puoluetoimistoonkaan ihan määrättömästi id ioot teja voi palkata.
Tuo vuorosana toimii vain Elefanttimies-elokuvassa ja siinä sen huutajalla oli aito syy.
-winner-