Seurustelu hammaslääkärin kanssa
Olen joutunut käymään hammaslääkärillä hoidettavana useita kertoja tässä syksystä alkaen. Kuinka ollakaan niin molemminpuolinen kiinnostus tämän mieslääkärin kanssa on herännyt. Voi apua mikä tilanne näin naisena. Siellä hoitotuolissa makoilemassa suu aukinaisena. Hän on tutkinut lähietäisyydeltä kaikki paikkaukset, uudet paikattavat, kariekset ja plakin sekä ikenien kunnon. Ikävä kyllä mitään noista en kyllä vapaaehtoisesti kenellekkään haluaisi esitellä ja kaikkein vähitellen asiantuntijalle, joka saa sukat pyörimään jaloissani ja silmät loistamaan. Elämä on epäreilua. Jos tästä nyt kehkeytyisi seurustelusuhde niin ainaisena huolena minulle tulee olemaan epävarmuus joudunko erityistarkkailuun sen suhteen mitä syön ja kuinka hirvittävän tarkasti pitäisi huoltaa hampaitaan (kun aina ei ehdi tai jaksa).
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei jaksa eikä ehdi edes hampaitahoitaa, niin mites muu hygienia ja omasta kunnosta huolehtiminen??? En usko että hammaslääkärisi on sinusta kiinnostunut.
En minäkään usko. Mitä enemmän paikkoja tai vaikka ientulehdusta ja hammaskiveä, sitä vähemmän hammaslääkäriä kiinnostaa potilas muussa kuin ammattimielessä. Tai ehkä joku tykkää reikäisistä hampaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän olisin huolissaan mitä sutinaa hänellä on niiden hammashoitajien kanssa. Tuttu on hammashoitaja ja on sanonut, että välillä on melkoista jännitettä hammaslääkärin kanssa, kun niin lähekkäin kuitenkin työskennellään.
Tämä sama hammashoitaja oli jokaisella käyntikerralla ja oli kuin mykkä. Eivät tosiaankaan työskennelleet lähekkäin. Oli ainakin 20 vuotta vanhempi ja "hyvässä lihassa".
Aha. Nämä pölöttivät SUUREEN ääneen molemmat yhdessä sekä hammaslääkäri ja hammashoitaja kuinka yhteistuumin potilaan hampaan juureen laitetaan SIRU.
Eipä näkynyt haittaavan tätä lääkäriä vaikka on paljon paikkoja hampaissani. Siinä seuraavaa aikaa varatessa sanoi hoitajalle, että hän voikin itse poistaa samalla hammaskiveni, että ei siihen kauaa mene. Sitten totesi että aika menee liian kauaksi joten pitää sen takia kuitenkin mennä suuhygienistille ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuin hevosmarkkinoilla: ensin katsotaan suuhun, sitten hännän alle..
Hehheh. Eipä ole häntää.
Oletko posliini?
Vierailija kirjoitti:
Olen treffailut kahden hammaslääkärin kanssa, kamalimmat ikinä!
Kerro tarkemmin!
Mistä voit tietää mitä kenenkin työntekijän elämässä tapahtuu työajan jälkeen
Äläpäs aliarvioi. Kyllä sen aistii ja huomaa pienistäkin eleistä jos sutinaa on
Kun aito ihastus syttyy niin silloin ei ole merkitystä ulkoisilla ominaisuuksilla. Ja miksi yleensä kukaan hakeutuisi hammaslääkärin uralle, jos karies, plakki ym. inhottaa.
No älä seukkaa. Osa vihjailee epäasiallisesti mitä muut syövät tai juovat. Vaikka kertoisi mistä happohyökkäys tulee vaikka joku mehu. Ala oli ennen fiksumpi, nyt aika pilattu asiakkaiden kiusaamisella.
Vierailija kirjoitti:
Kun aito ihastus syttyy niin silloin ei ole merkitystä ulkoisilla ominaisuuksilla. Ja miksi yleensä kukaan hakeutuisi hammaslääkärin uralle, jos karies, plakki ym. inhottaa.
Karies ja plakki kertoo elämänhallinan puutteista. Meinaatko että vaikka psykiatri voisi hyvin seurustella vaikka skitsofenuaa sairastavan kanss tai patologi kuolleen...?
Vierailija kirjoitti:
Eipä näkynyt haittaavan tätä lääkäriä vaikka on paljon paikkoja hampaissani. Siinä seuraavaa aikaa varatessa sanoi hoitajalle, että hän voikin itse poistaa samalla hammaskiveni, että ei siihen kauaa mene. Sitten totesi että aika menee liian kauaksi joten pitää sen takia kuitenkin mennä suuhygienistille ensin.
Ja tästä sitten päättelit kiinnostuksen? lol
Itsekin olen käynyt yksityisellä eri naishammaslääkäreillä ja kaikki paitsi yksi poistivat hammaskivet itse. Poikkeus buukkasi ajan hygienistille. Oletinko tästä kiinnostusta? En.
Tämä sama hammashoitaja oli jokaisella käyntikerralla ja oli kuin mykkä. Eivät tosiaankaan työskennelleet lähekkäin. Oli ainakin 20 vuotta vanhempi ja "hyvässä lihassa".