Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan tunnistaneet tuttavanne tekstit täällä?

Vierailija
22.12.2024 |

Joskus olen miettinyt, että jotkut kirjoittavat tosi yksityiskohtaisesti täällä omista asioistaan, niin oletteko tunnistaneet, että se teksti on teidän tuttavanne käsistä lähtöisin?

Esimerkiksi jos joku vaikka alkaa kirjoittaa taustoja itsestään tyyliin: "olemme nelikymppinen pariskunta ja meillä on yhteinen päiväkoti-ikäinen lapsi sekä miehellä lisäksi kaksi teini-ikäistä lasta vuoroviikoin. Asumme minun omistamassa omakotitalossa. Teen itse keskipalkkaista työtä ja mies on työttömänä...", niin tuohan sisältää aika paljon informaatiota.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän työtoverini olevan kova palstafani. Toisaalta en tuntisi hänen tyyliään. Hänen kirjoitustyylinsä on noin amk-tasoiseksi hyvä ja hänellä on sitä ns. sydämen sivistystä. Siksi en usko että hän öyhöttelee pahemmin. Saattaapa jopa sanoa jotain fiksua.

Päätalo ja Viitakin taisivat olla alun perin kirvesmiehiä eli niin kuin amiksia, ja silti osasivat jotain paperille tuhertaa. Kumma juttu.

Vierailija
22/24 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee kamala myötähäpeä aina kun joku yrittää niin surkeasti muunnella tarinaa :'D Esim. "Olemme +35- mutta alle 40-vuotias pariskunta. Toinen meistä ajattelee näin ja toinen noin. Tämä näin ajatteleva ajattelee että... Ja noin ajatteleva ajattelee että... Kumpi on mielestäsi oikeassa?" Ja on aivan päivänselvää että kumpi ajattelee ja mitä :'D

Olen kyllä monet kerrat ihmetellyt suuresti, että MIKSI ihmiset selostavat tänne niin yksityiskohtaisesti kaikkea?! Samaan aikaan tiedostan, etten voi tietää mikä lopulta on totta ja mikä ei. Samaan aikaan jotkut ovat esimerkiksi naureskelleet minulle palstalla, että olen selittänyt yksityiskohtaisesti kaikkea. Ainut vaan, että ne "yksityiskohdat" ovat about keneen tahansa liittyviä eivätkä kerro yhtään mitään minusta ihmisenä.

Esimerkkejä tällaisista asioista, jotka ovat yksityiskohtaisia olematta kuitenkaan: en saa koskaan töitä, olen työskennellyt S-marketissa, olen opiskellut koulussa x, asun kerrostalossa Espoossa jne. Tämän tyylisiä asioita olen kertonut, eikä kukaan voi todellakaan keksiä niistä että ahaa, tuo on tuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on kirjoittanut tänne hyvin samantyyppisestä asiasta mitä minulle kävi. Muutamaa yksityiskohtaa lukuunottamatta kaikki täsmäsi. Sen jälkeen en kertonut jonkin aikaa ystäville asioistani, koska luulin heidän lavertelevan tänne niitä. Kysyin lopulta asiasta. Kukaan ei myöntänyt mitään, joten luulen että ihmisillä voi olla aika paljon samanlaisia tilsnteita.

Vierailija
24/24 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä muutan kaikki tunnistamista helpottavat yksityiskohdat ja myös tapani käyttää kieltä. Pari kertaa joku on luullut tunnistavansa minut ja kysellyt henkilökohtaisia ikäänkuin tuntisi minut. .... ihmiset tekee oletuksia aivan liian heppoisin perustein!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän