Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt olen ongelmissa!!!! Minua ei päästetä tk hon enää sisään vaan käännytetään luukuilla pois.

Vierailija
22.12.2024 |

Myönnän, että olen tänävuonna panostanut terveyden tutkimiseen ja onneksi ei mitään vakavaa ole löytynyt, maksukattokin tuli täyteen joten saan loppuvuoden käydä maksutta, mutta minua ei lasketa enää sisään.

Eli ei suostuta antamaan aikoja. Olen vihainen. Perjantainakin kävin, koska minulla on ollut huimausta. Edes verikokeisiin en saanut lähetettä, koska olivat loppukesästä hyvät.

Pitää ilmeisesti varata yksityiselle aika.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ja ymmärrän.

Minut on otettu vastaan aina, minulla oli kausi, jolloin kärsin todella kirjavista oireiluista. Mutta, onneksi asiat on nyt paremmin. Ei ole ollut lääkärissä ramppaamista.

Vierailija
22/27 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti yli 60v, kun sinua on jaksettu tutkia noinkin paljon turhasta

Yli 60-vuotiaat ovat vielä työelämässä ja maksavat veroja, eikä heitä tutkita turhasta. Sinun on tietysti helppo herjata siellä kun et itse elä 60-vuotiaaksi.

Taisi osua vanhuksen hermoon, mutta miksi? Teidän ikäisiä palvellaan kohta yksityistä myöten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää voisi olla yhtä hyvin mun alkoholisti naapuri. On käynyt terveyskeskuksessa useita useita kymmeniä kertoja tänä vuonna, keksii aina syitä vaikka ne olisi seurausta juomisesta. Siellä on nykyään vartija paikalla jos menee. Ambulanssikin käynyt monta kertaa hänen luona turhaan kun valitellut sydän oireita ja aivohalvaus oireita mitä lukenut netistä. Nyt pari kuukautta sitten eivät enään suostuneet lähettämään. Näyttelee minulle niitä läpysköjä mitkä jääneet käynniltä eikä ota niitä pois, oli 4 päivää ollut ne läpyskät taas kun siinä kävin. Saunaan mennessä ottaa pois. Luulosairas ja hirveän huomion hakuinen 40 vuotias alkoholisti. Olen todistanut vieresstä näitä puheluita ja jos häntä ahdistaa niin soittaa kriisi puhelimeen tai sosiaalityöntekijöille ja piinaa kokoajan. Hänellä lista mihin kaikkiin aina soittaa kun yksinäistä ja promillet noussut.  Rakastaa puhumista ja väittelyä. 

Vierailija
24/27 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin monen eri oireen takia lääkärissä, eivät tutkineet vaan leimasivat luulosairaaksi. Lopulta yksi lääkäri vaivautui tutkimaan ja paljastui syöpä. Ne oireet olivat kaikki sen syövän erilaisia oireita. Tekisi mieli tehdä valitus niistä ylimielisesti ja vähätelleistä valelääkäreistä.

Vierailija
25/27 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyysin lääkäriä tekemään pään kuvauksen kaikkien oireideni takia, lääkäri suostui pitkin hampain,kuvauksissa löytyi kuivunu kalkkeutuma tai mikä lie ollu, on edelleen.

Vierailija
26/27 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitää ilmeisesti varata yksityiselle aika."

Ainoa järkevä lause aloituksessa. Sinne vaan omilla rahoilla selvittämään vaivoja.

Vierailija
27/27 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti yli 60v, kun sinua on jaksettu tutkia noinkin paljon turhasta

Yli 60-vuotiaat ovat vielä työelämässä ja maksavat veroja, eikä heitä tutkita turhasta. Sinun on tietysti helppo herjata siellä kun et itse elä 60-vuotiaaksi.

Olen 60 v, työelämässä,  ja ymmärsin aiemman viestin ihan eri tavalla. 6-kymppisellä erilaisten vaivojen todennäköisyys on suurempi, joten heitä tutkitaan herkemmin kuin nuorempia. Ainakin itsestäni tuntuu, että koko ajan on joku tutkinta menossa. Just oli mammografia ja suolsitosyöpätutkimus. Papaan tuli muistutus, koska olen jättänyt väliin. Verikokeissakin pitäisi käydä tämän tästä. Kyllä nuorempana sai tutkittiin vähemmän. Nyt tutkimuksia riittää, vaikkei mitään syytäkään ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi