Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt olen ongelmissa!!!! Minua ei päästetä tk hon enää sisään vaan käännytetään luukuilla pois.

Vierailija
22.12.2024 |

Myönnän, että olen tänävuonna panostanut terveyden tutkimiseen ja onneksi ei mitään vakavaa ole löytynyt, maksukattokin tuli täyteen joten saan loppuvuoden käydä maksutta, mutta minua ei lasketa enää sisään.

Eli ei suostuta antamaan aikoja. Olen vihainen. Perjantainakin kävin, koska minulla on ollut huimausta. Edes verikokeisiin en saanut lähetettä, koska olivat loppukesästä hyvät.

Pitää ilmeisesti varata yksityiselle aika.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet saanut maksukaton täyteen aiheettomilla käynneillä eikä ole löytynyt mitään hoidettavaa. Eikä maksukatto raja ole, kun 700€ ylittyy vuodessa. Toisin sanoen sun pitänyt rampata siellä ihan helvetisti.

En ihmettele, että eivät laske enää. Nyt voi olla vaikeuksia päästä, vaikka tulisi oikeaa vaivaa.

Vierailija
2/27 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sä oot niitä suurasiakkaita.

ootko miettinyt että jatkuvan terkassa ramppaamisen syy voi olla muu kuin fyysinen. Meijän verorahat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/27 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi lisää sairauden tunnetta ja pahentaa olemassaolevaa kipua. Kuuntele kehoa ja mieltä.

Vierailija
5/27 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen lause on hyvä. Kannatan.

Vierailija
6/27 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti yli 60v, kun sinua on jaksettu tutkia noinkin paljon turhasta

Vierailija
7/27 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP.n takia oikeasti sairaat ei ole saanut aikoja.

Vierailija
8/27 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne voi kieltää antamasta aikoja. Soitat vaan kärsivällisesti.

Vierailija
9/27 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaako ap itselleen vai onko ihan oikeasti olemassa niin typeriä ihmisiä jotka apn paskaan provoon haksahtaa? 

Vierailija
10/27 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta itsellesi erilaisia mittareita. Verenpainemittari, verensokerimittari, se sormenpäähän laitettava mikä mittaa pulssin ja happisaturaation, kehonkoostumuksen mittaava puntari jne. Aina kun luulotauti iskee, voit tutkailla itse itseäsi.

Vierailija
11/27 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ajatus! Mene yksityiselle. Pääset varmasti kaikkiin haluamiisi tutkimuksiin, kunhan vain maksat ne itse.

Vierailija
12/27 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti yli 60v, kun sinua on jaksettu tutkia noinkin paljon turhasta

Yli 60-vuotiaat ovat vielä työelämässä ja maksavat veroja, eikä heitä tutkita turhasta. Sinun on tietysti helppo herjata siellä kun et itse elä 60-vuotiaaksi.

Vierailija
13/27 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumiiko lihakset. Kokeile sormilla. Onko lääke joka huimaa, kofeiini tai salmiakki verenpaine. Onko korvissa jotain mikä huimaisi. Väsymystä tai uupumusta, stressiä? Ergonomia ja tyyny. Tutki asiaa.

Vierailija
14/27 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhoitojärjestelmän väärinkäyttäjille pitäisi langettaa ankarat tuomiot ja sakot.

Vierailija
15/27 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumiiko lihakset. Kokeile sormilla. Onko lääke joka huimaa, kofeiini tai salmiakki verenpaine. Onko korvissa jotain mikä huimaisi. Väsymystä tai uupumusta, stressiä? Ergonomia ja tyyny. Tutki asiaa.

Monet ihmiset eivät ole lainkaan valmiita ottamaan minkäänlaista vastuuta terveydestään ja voinnistaan. Tosi monella on lihakset jumissa ja aivan kauheat virheasennot. Sen sijaan, että käytäisiin fyssarilla ja tehtäis niitä jumppia, laukataan TK:ssa hakemassa lääkkeitä. Tai vaikka hampaiden pitäminen kunnossa: just näin täällä viestin, jossa sanottiin, että hampaat pysyy kunnossa, jos ne pesee kahdesti päivässä ja lankaa iltaisin (paitsi jos on joku sairaus tai lääkitys, joka tuhoaa hampaat). Tuo viesti sai enemmän ala- kuin yläpeukkuja.

Vierailija
16/27 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan joka päivä ja jää istumaan sinne. Jos sieltä puolelta tulee asiatonta käytöstä äänitä käynnit ja keskustelut ja pistä nettiin.  Ota joku todistaja mukaan. Mieluiten joku sellainen joka ihannoi mm. lääkäreitä ja pitää näitä arvossa Hehheh. Mutta tarpeeksi täysjärkinen joka osaa myös tarvittaessa sanoa vastaan kun ja jos huomaa että on asiatonta kohtelua. 

En usko että suomalaiset täysjärkisen jotka eivät ole läpimätiä hyväksyisivät sen, että joku tahalleen saa asiatonta tai jopa rikollista kohtelua terveydenhuollossa. Siinähän syyllistytään aika vakaviin ja törkeisiin rikoksiin silloin!

Jos olet joku vakavien väkivaltarikosten tekijä ehkä joillain ei tippaakaan sympatiaa tai jopa mieltävät tuollaiset kostot sopivana kostona, mutta tuskin nyt mistään vähäpätöisistä asioista monikaan hyväksyisi tuollaista rikollista kohtelua kenellekään.  

Vierailija
17/27 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksamattomat laskut eivät siten myöskään voi olla syy terveydenhuollon epäämiseen tai siihen että saisi rikollista kohtelua siellä. 

Tietenkin läpimädillä saastakasoilla on kirjoittamattomia sääntöjä mutta lakien mukaan käsittääkseni terveydenhuolto on  taattava ihan kaikille. Jopa sossupummeille, juopoille, narkeilke, väkivaltarikollisella, ihan kaikille. 

Vierailija
18/27 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta itsellesi erilaisia mittareita. Verenpainemittari, verensokerimittari, se sormenpäähän laitettava mikä mittaa pulssin ja happisaturaation, kehonkoostumuksen mittaava puntari jne. Aina kun luulotauti iskee, voit tutkailla itse itseäsi.

On myös monien sairauksien testejä apteeksissa myytävänä. Voit mitata itse kolesterolin, verensokein, virtsatesti, CRP-testi,  psa-testo ym ym ym.

Vierailija
19/27 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsetkö ulos?

Vierailija
20/27 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olet saanut maksukaton täyteen aiheettomilla käynneillä eikä ole löytynyt mitään hoidettavaa. Eikä maksukatto raja ole, kun 700€ ylittyy vuodessa. Toisin sanoen sun pitänyt rampata siellä ihan helvetisti.

En ihmettele, että eivät laske enää. Nyt voi olla vaikeuksia päästä, vaikka tulisi oikeaa vaivaa.

Terveyskeskuskäynnit ovat maksuttomia kun vuodessa on tullut kolme käyntiä täyteen. Eli ei välttämättä ole kyse tuosta noin 700 euron maksukatosta. Tuonkaan jälkeen esim. osastohoito ei ole ilmaista kuten usein luullaan, vaan siitä laskutetaan alennettu hoitopäivänaksu joka on 50 prosenttia normaalihinnasta. 

t. Ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän